نوشته شده توسط : samiM

هتل آسیا کیش

هتل آسیا از هتل های تک ستاره کیش است.این هتل از مراکز خرید و مرکز شهر دور است.هتل آسیا دارای اتاق های تمیز و شیک است تا مسافران تور کیش بتوانند در این هتل 1 ستاره اقامت خوبی را داشته باشند.مسافران تور کیش که نمیخواهند هزینه اقامتشان زیاد باشد میتوانند این هتل را انتخاب کنند که برایشان مقرون به صرفه بوده است.کارکنان این هتل با مسافران تور کیش به خوبی برخورد میکنند.

 

 


هتل مهتاب کیش

هتل 4 ستاره مهتاب از هتل های خوب جزیره زیبا کیش است.بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیش پیدا کند.موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان این هتل موجب شده است تا مسافران تور کیش هر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد همچنین کارکنان این هتل با مسافران تور کیش به خوبی برخورد میکنند.مسافران و گردشگران تور کیش با انتخاب کردن این هتل میتوانند تجربه سفری خوش را داشته باشند.


هتل کوثر کیش

هتل 3 ستاره کوثر در جزیره زیبای کیش قرار دارد.هتل کوثر دارای ساحل اختصاصی است که ویژگی مثبت تل به حساب می آید.تمام اتاق های این هتل تمیز و مجهز هستند.کارکنان این هتل بسیار خونگرم و خوش برخورد هستند.مسافران تور کیش میخواهند اقامت کم هزینه ای را در کیش داشته باشند میتوانند این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

امکانات هتل ویژه مسافران تور کیش:رستوران،حمل و نقل،ماهواره،كافی شاپ، اینترنت و دیگر امکاناتی که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند.

 


هتل خیام کیش

هتل خیام از هتل های 1 ستاره کیش است.این هتل نزدیک اسکله تفریحی و ساحل است که پوینت مثبت این هتل به حساب می آید زیرا مسافران تور کیش میتوانند در هر زمان که خواستند از این اسکله تفریحی استفاده کنند.تمام اتاق های این هتل تمیز و مرتب است.این هتل نزدیک بازار و رستوران نهنگ است.مسافران تور کیش که میخواهند اقامت ارزانی را تجربه کنند میتوانند این هتل را انتخاب کنند.


هتل خاتم کیش

هتل خاتم از هتل های خوب یک ستاره کیش میباشد. مسافران تور کیش که میخواهند اقامت کم هزینه در کیش داشته باشند میتوانند این هتل را انتخاب کنند.اتاق های این هتل تمیز و مجهز میباشند.مسافران تور کیش میتوانند در این هتل اقامت خوبی را داشته باشند.

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش,قیمت هتل های کیش,هتل های خوب کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل فانوس کیش

از هتل های 2 ستاره جزیره ی زیبای کیش است. این هتل با اینکه از مرکز تفریحی و مرکز شهر دور است اما هتل خوبی برای اقامت است تا مسافران تور کیش که نمیخواهند برای اقامت خود هزینه زیادی داشته باشند میتوانند این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.اتاق های این هتل بسیار تمیز و شیک هستند.این هتل دارای 40 اتاق برای مسافران تور کیش است.از امکانات این هتل میتوان به:رستوران،لابی،ماهواره،پارکینگ،کافی شاپ،بیلیارد،باشگاه ورزشی اشاره کرد.مسافران تور کیش میتوانند در این هتل اقامت خوبی را تجربه کنند.

 


هتل برجهای طلایی کیش

برج های طلایی کیش 2 ساختمان در جزیره زیبا کیش است که از بهترین هتل های در این جزیره ساخته شده است.این هتل در بین بازار مرجان و پارس قرار گرفته است.هتل طلایی دارای 318 اتاق و سوئیت میباشد که دو خوابه،تا 5 خوابه میباشند.برج طلایی بهترین امکانات را برای مسافران تور کیش فراهم کرده تا آنها بتوانند اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنند و لذتت ببرند.از امکانات هم میتوان به:مرکز خرید،رستوران،کافی شاپ،ستخر سر بسته،سونا،جکوزی،استخر روباز در بام هتل وجود دارد.

 


برج سارا کیش

برج سارا در جزیره زیبای کیش قرار دارد که در زیر بنای 25 هزار متر ساخته شده است.مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند با اقامت در این برج زیبا اقامتی خوب را تجربه کنند و لذت ببرند.ساعت ورود بهاین برج ساعت 14 و خروج ساعت 10 صبح میباشد.برج سارا در شهرک صدف،فاز 1 خیابان خراسان قرار دارد و 24 ساعته آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشد.باتور کیش همراه شوید و خاطرات خوبی را برای خود بسازید.

 


هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش از هتل های 2 ستاره میباشد که دارای 60 اتاق یک خوابه و 50 اتاق دو خوابه میباشد.این هتل از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و مسافران تور کیش که نمیخواهند هزینه زیادی برای اقامت خود پرداخت کنند این هتل گزینه مناسبی است.این هتل در خیابان سنائی قرار دارد و به دریا نزدیک است.فاصله این هتل تا فرودگاه فقط 10 دقیقه است.از امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد میتوان به :رستوران،کافی نت،مینی بار،چایخانه،ترانسفر،خشکشویی،گشت دور جزیره،ماهواره،بیلیارد،خشکشویی اشاره کرد که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند تا اقامت خوبی داشته باشند.

 


هتل کیش الیت کیش

هتل کیش الیت یکی از هتل های دو ستاره جزیره است که در نزدیکی ساحل زیبای جزیره قرار دارد. واحدهای اقامتی هتل به صورت سوئیت است که تمامی امکانات رفاهی را به شما مسافران تور کیش ارائه می دهد. هتل کیش الیت برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شما مهمانان گرامی بازسازی شده است. رستوران این هتل که کف آن شیشه ای است با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از شما پذیرایی می کند. فضای سبز اطراف هتل باعث ایجاد یک محیط بسیار آرامش بخش برای یک سفر آرام شده است.

هتل کیش الیت کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,رزرو هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل دستینیشن پاتونگ تایلند

هتل 4 ستاره دستینیشن از هتل های خوب تایلند میباشد که بهترینها را برای مسافران تور تایلند ارائه میدهد.موقعیت جغرافیایی هتل بسیار خوب است و به مراکز خرید و مراکز تجاری نزدیک است.فاصله هتل تا فرودگاه نیز 40 دقیقه است.اتاق های این هتل بسیار خوب و راحت میباشد و همچنین مجهز بودن تمام اتاق ها از ویژگی های خوب هتل است.از امکانات اتاق هم میتوان به:سیستم تهویه مطبوع،حمام خانگی،چای ساز و قهوه ساز،صندوق امانات،تلویزیون،تخت خوابهای بسیار نرم اشاره کرد.مسافران تور تایلند با انتخاب این هتل میتوانند اقامت خوبی را تجربه کنند.

هتل دستینیشن پاتونگ تایلند

هتل دستینیشن پاتونگ تایلند

هتل دستینیشن پاتونگ تایلند

 


هتل دی لیت بانکوک تایلند

هتل دی لیت از هتل های 4 ستاره بانکوک است که با ارائه بهترین ها هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور تایلند میباشند.هتل دی لیت از موقعیت جغرافیایی خوبی برخور دار است.اتاق های این هتل بسیار پاک و تمیز میباشند.کارکنان متعهد و حرفه ای این هتل 4 ستاره نیز با برخورد خوب و مهربان 24 ساعته در حال خدمت گذاری با مسافران تور تایلند میباشند تا برای هیچ کدام از آنها هیچ مشکلی پیش نیاید.امکاناتی که مسافران تور تایلند میتوانند استفاده کنند نیز شامل:رستوران،رنت اتومبیل،خشکشویی،وان آب داغ،مرکز بدنسازی،امکانات جلسه و ضیافت،منطقه بدون سیگار،تهویه میباشد که مسافران تور تایلند میتوانند استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل 4 ستاره تجربه کنند.

هتل دی لیت بانکوک تایلند

هتل دی لیت بانکوک تایلند

هتل دی لیت بانکوک تایلند

هتل دی لیت بانکوک تایلند

هتل دی لیت بانکوک تایلند

 


هتل ایندرا ریجینت تایلند

هتل ایندرا از هتل های 4 ستاره تایلند میباشد که با مرکز خرید هم فاصله کمی دارد.این هتل در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد.هتل ایندرا بهترین امکانات رفاهی را برای مسافران تور تایلند فراهم کرده است.این هتل دارای 8 رستوران میباشد که غذا های با کیفیت و خوشمزه را برای مسافران تور تایلند سرو میکند.اتاق های هتل تمیز و پاک هستند و مجهز بودن آنها باعث شده تا مسافران تور تایلند اقامت راحتی داشته باشند.

امکانات هتل ایندرا:خشکشویی،وای فای،میز پذیرش ۲۴ ساعته،خدمات اتو،آبگرم و سلامتی، نشست،مغازه کادو فروشی،منطقه سیگار کشیدن،استخر روبازباغتور تایلند میتوانند استفاده کنند و لحظات خوبی را در این هتل سپری کنند.

هتل ایندرا ریجینت تایلند

هتل ایندرا ریجینت تایلند

هتل ایندرا ریجینت تایلند

هتل ایندرا ریجینت تایلند

 


هتل پولمن جی پاتایا تایلند

هتل 5 ستاره پولمن در پاتایا تایلند قرار داردر که به سبک معماری تایلندی ساخته شده است.هتل پولمن دارای بهترین امکانات رفاهی میباشد که مسافران تور تایلند میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند و اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند.اتاق های این هتل مدرن و لوکس هستند که دارای پنجره های بزرگ و زیبا هستند.در این هتل استخر و آبگرم وجود دارد تا مسافران تور تایلندمیتوانند به استخر بروند و خستگی را از بدن خود خارج کنند.

امکانات هتل پولمن جی:استخر سرپوشیده،روم سرویس 24،یخچال،پارکینگ اتومبیل،بوفه و صبحانه،لاندری،سالن کنفرانس،خدمات پرینت و فکس، باشگاه تناسب اندام،تهویه مطبوع،اتاق 2 تخت،اتاق مخصوص سیگار،میز بیلیارد،سونا بخار میباشد که مسافران تور تایلند استفاده کنند و لحظات خوبی را داشته باشند.

هتل پولمن جی پاتایا تایلند

هتل پولمن جی پاتایا تایلند

هتل پولمن جی پاتایا تایلند

هتل پولمن جی پاتایا تایلند

 


هتل شاسا سامویی تایلند

هتل 5 ستاره شاسا از هتل خوب تایلند است که از سر و صدای سامویی دور است.این هتل در کوهپایه رو به دریا قرار دارد که منظره فوق العاده زیبایی ایجاد کرده است.رستوران هتل نیز برای مسافران تور تایلند بهترین غذا هارا سرو میکند.کارکنان هتل  با برخورد خوب 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور تایلند میباشند.اتاق های هتل نیز پاک و تمیز و همچنین با دکوراسیون زیبا مورد علاقه مسافران تور تایلند قرار گرفته اند.امکانات هتل مخصوص مسافران تور تایلند:اتو کشی،رستوران بوفه،ساحل اختصاصی،تهویه مطبوع،منوی غذای رژیمی،کارائوکه،اجاره ماشین،سونا،مینی بار،امکانات ورزشهای آبی،بخش های بدون سیگار،سالن بیلیارد،اینترنت وای فای،اجاره دوچرخه و اتومبیل،خدمات اتاق،دارت،اتاق های ضد صدا، سوئیت عروسی،سرویس رفت و آمد به هتل،رستوران آل آکارت میباشد تا مسافران تور تایلند استفاده کنند و بتوانند اقامت خوبی را در این هتل سپری کنند.

هتل شاسا سامویی تایلند

هتل شاسا سامویی تایلند

هتل شاسا سامویی تایلند

هتل شاسا سامویی تایلند

 



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,قیمت هتل های تایلند,هتل های 4 ستاره تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل ال کی لجند پاتایا تایلند

هتل ال کی لجند از هتل های پاتایا تایلند میباشد که 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور تایلند میباشند تا اقامت خوبی را در این هتل 4 ستاره داشته باشند.این هتل دارای 129 اتاق پاک و تمیز میباشد.کارکنان حرفه ای این هتل شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران تور تایلند هیچ مشکلی نداشته باشند.این هتل 4 ستاره نمای زیبا و چشم نوازی دارد که مورد علاقه مسافران تور تایلند قرار گرفته است.این هتل به درخواست مسافران ترانسفر فرودگاهی در اختارشان قرار بگیرد.فاصله این هتل با پاتایا فقط 15 دقیقه میباشد.از امکانات خوب این هتل میتوان به:گاوصندوق،استخر روباز،خدمات دربان،فروشگاه داخل هتل،وای‌ فای،پذیرش ۲۴ ساعته،لباسشویی،ایوان مخصوص حمام آفتاب،سونا،جکوزی،ترانسفر فرودگاهموج سواری،اتو کشی دارد تا مسافران تور تایلند استفاده کنند و لذت ببرند.

هتل ال کی لجند پاتایا تایلند

هتل ال کی لجند پاتایا تایلند

هتل ال کی لجند پاتایا تایلند

هتل ال کی لجند پاتایا تایلند

هتل ال کی لجند پاتایا تایلند

 


هتل کیپ دارا رزورت تایلند

هتل 5 ستاره کیپ دارا رزورت در سواحل زیبای پاتایا تایلند قرار دارد.اتاق های این هتل 5 ستاره دارای بالکن رو به دریا بوده و تمیز و پاک میباشند تا مسافران و گردشگران تور تایلند بتوانند اقامت خوبی را در این هتل سپری کنند.کارکنان حرفه ای و متعهد این هتل از مسافران تور تایلند به خوبی پذیرایی و خدمت رسانی میکنند تا هیچ مشکلی در هیچ زمانی برای مسافران تور تایلند پیش نیاید.رستوران هتل کیپ بهترین و خوشمزه ترین غذا ها را برای مسافران تور تایلند سرو میکند.استخر هتل نیز 24 ساعته در اختیار مسافران تور تایلند میباشد تا آنها بتوانند با شنا در استخر خستگی را از بدن خارج کنند.

امکانات هتل کیپ دارا رزروت تایلند: بالکن،فروشگاه،باغ،رستوران و بار،اتاق خانوادگی، سونا و جکوزی،استخر،سیستم تهویه مطبوع،تلویزیون ال سی دی،پرستار کودک،اتاق جونیور،زمین گلف،ماساژ،باشگاه بدنسازی،مینی بار،یخچال،اتاق 2 تخت میباشد تا مسافران تور تایلند استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل 5 ستاره تجربه کنند.

هتل کیپ دارا رزورت تایلند

هتل کیپ دارا رزورت تایلند

هتل کیپ دارا رزورت تایلند

هتل کیپ دارا رزورت تایلند

هتل کیپ دارا رزورت تایلند

 


هتل ساخوثای بانکوک تایلند

هتل ساخوثای از هتل های 5 ستاره بانکوک تایلند میباشد که هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور تایلند میباشند.این هتل 5 ستاره بهترین امکانات را برای مسافران تور تایلند فراهم کرده اند.کارکنان متعهد و حرفه ای این هتل نیز به خوبی با مسافران تور تایلند برخورد میکنند و 24 ساعته از آنها پذیرایی میکنند.هتل ساخوثای تایلند دارای 210 اتاق مجهز و بزرگ میباشند و همچنین مجهز بودن این اتاق ها از بهترین حسن های هتل محسوب میشود.

امکانات هتل ساخوثای بانکوک تایلند:فروشگاه در هتل،پینگ پنگ،استخر روباز،خشکشویی،ماساژ،سرویس نگهداری کودکان،رستوران،تهویه،بار،مرکز بدنسازی،زمین گلف،جکوزی،امکانات جلسه و ضیافت،اتاقهای پاک و بدون سیگارپینگ پنگ،کرایه اتومبیل و ... میباشد که مسافران تور تایلند میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند و اقامت خوبی را در این هتل 5 ستاره تجربه کنند.

هتل ساخوثای بانکوک تایلند

هتل ساخوثای بانکوک تایلند

هتل ساخوثای بانکوک تایلند

هتل ساخوثای بانکوک تایلند

 


هتل ناساوگاس بانکوک تایلند

هتل 3 ستاره ناساوگاس از هتل های بانکوک تایلند میباشد که دارای 492 اتاق مجهز و پاک و تمیز میباشد.رستوان هتل با بهترین غذا ها از مسافران تور تایلند پذیرایی میکند.غذا های رستوران هتل بسیار خوشمزه میباشد با مواد غذایی با کیفیت پخته و آماده شده اند.کارکنان هتل ناساوگاس با مسافران تور تایلند به خوبی برخورد میکنند.از امکانات هتل میتوان به:جکوزي،ماساژ،زمين تنيس،بيليارد،گيم نت،ترانسفر رايگان فرودگاه،لاندري،اينترنت در لابي،آژانس خدمات مسافرتي،سونا،ماهواره،چايخانه در بام هتل،نمازخانه،رستوران،روم سرویس،سالن بدنسازی میباشد تا مسافران تور تایلند استفاده کنند و لذت ببرند و در این هتل اقامت خوبی را تجربه کنند.

هتل ناساوگاس بانکوک تایلند

هتل ناساوگاس بانکوک تایلند

هتل ناساوگاس بانکوک تایلند

 


هتل هارد راک پاتایا تایلند

هتل 4 ستاره راک از هتل های زیبا میباشد که با تم راک اند رول طراحی شده است.اتاق های این هتل بسیار زیبا و مجهز هستند و طراحی داخلی مدرنی دارد.این هتل دارای امکانات زیادی برای مسافران تور تایلند میباشد که میتوانند استفاده کنند تا اقامت خوب و رویایی را تجربه کنند.هتل راک در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است.کارکنان حرفه ای و متعهد این هتل 24 ساعته در حال خدمت به مسافران تور تایلند میباشند.

امکانات هتل شامل:خدمات کپی و فکس،سرویس ترانسفر فرودگاهی،خدمات تورها،سرویس نگه داری از کودک،تلویزیون ال سی دی،آسانسور،پارکینگ،دستگاه خودپرداز،تهویه،آرایشگاه،اینترنت وای فای،سالن نشست و مهمانی،امکانات باربیکیو، محوطه مخصوص حمام آفتاب،خدمات اتاق،وان و دوش مجزا،فروشگاه هدایا و سوغات،محل عبادت،کافی شاپ،6 رستوران،باشگاه بدنسازی مجهز،سونا،زمین تنیس میباشد که مسافران تور تایلند میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.

هتل هارد راک پاتایا تایلند

هتل هارد راک پاتایا تایلند

هتل هارد راک پاتایا تایلند

هتل هارد راک پاتایا تایلند

هتل هارد راک پاتایا تایلند

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,آفر هتل های تایلند,قیمت هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل چیلی پاتونگ پوکت تایلند

هتل 3 ستاره چیلی پاتونگ پوکت در کنار ساحل شهر پوکت تایلند قرار دارد. این هتل در سال 2013 برای دادن خدمات بهتر به شما مهمانان گرامی بازسازی شد. این هتل به مراکز خرید و دیدنی های شهر پوکت بسیار نزدیک است و شما مسافران تور تایلند به راحتی می توانید به این مراکز دسترسی پیدا کنید. خدمات این هتل به صورت BB ارائه می شود. فاصله هتل چیلی تا مرکز شهر 14 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر است. این هتل دارای 55 اتاق از انواع دلوکس و سوپریور است که دارای امکانات بالکن، تلویزیون، تهویه مطبوع ، اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات هستند. در رستوران هتل انواع غذاهای اروپایی و تایلندی سرو می شود و در کافی شاپ هتل نیز انواع دسر و نوشیدنی سرو می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، جکوزی، باغ، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل چیلی پاتونگ پوکت تایلند

هتل چیلی پاتونگ پوکت تایلند

هتل چیلی پاتونگ پوکت تایلند


هتل آی رزیدنس ساتورن تایلند

هتل  3 ستاره آی رزیدنس ساتورن در شهر بانکوک قرار دارد. هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و در نزدیکی مراکز خرید و هم چنین وسایل حمل و نقل عمومی قرار گرفته است. این هتل از نظر قیمت بسیار مناسب بوده و یکی از هتل های ارزان بانکوک نسبت به خدمات خود محسوب می شود. هتل آی رزیدنس ساتورن دارای 82 اتاق است که شامل اتاق های خانوادگی، دلوکس و سوپریور بوده و به شما مسافران تور تایلند امکاناتی نظیر چای ساز، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، بالکن و تلفن را ارائه می دهند. هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می دهد. رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را برای شما مهمانان گرامی تور تایلند سرو می کند و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. این هتل برای راحتی مهمانان خود برای فرودگاه و گشت در شهر سرویس شاتل رایگان در نظر گرفته است. دیگر امکانات هتل شامل باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی،‌ ماساژ، اتاق جلسه و همایش، لاندری و خشکشویی اشاره کرد.

هتل آی رزیدنس ساتورن تایلند

هتل آی رزیدنس ساتورن تایلند


هتل هیل ریزورت پاتایا تایلند

هتل هیل ریزورت از هتل های 3 ستاره پاتایا تایلند میباشد که بهترین خدمات و امکانات را برای مسافران تور تایلند فراهم میکند و هر روزه اماده پذیرایی از گردشگران تور تایلند میباشد.این هتل 3 ستاره فقط 10 دقیقه تا ساحل جومیتن فاصله دارد.هتل هیل دارای 46 اتاق مجهز و تمیز میباشد.رستوران و کافی شاپ این هتل بهترین ها را برای مسافران تور تایلند آماده میکند.کارکنان مجرب و حرفه ای این هتل 3 ستاره 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور تایلند میباشد.از دیگر امکاناتی که این هتل برای مسافران تور تایلند در نظر گرفته است میتوانیم به:پذیرش و تحویل سریع،بار مخصوص تنقلات،پینگ پنگ،کوه نوردی، بیلیارد،مرکز سلامت و آبگرم،استخر،ماساژ،ترانسفر فرودگاه،سرویس ایاب و ذهاب،ایوان مخصوص حمام آفتاب،سونا،باشگاه بدنسازی اشاره کرد.مسافران تور تایلند میتوانند این هتل برای اقامت خود انتخاب کنند و لحظات خوبی را سپری کنند.

هتل هیل ریزورت پاتایا تایلند

هتل هیل ریزورت پاتایا تایلند

هتل هیل ریزورت پاتایا تایلند

 


هتل ایبیس پاتایا تایلند

هتل ایبیس از هتل های 4 ستاره پاتایا تایلند میباشد.این هتل 4 ستاره با ارائه بهترین امکانات و خدمات آماده پذیرایی از مسافران تور تایلند میباشند.این هتل در قلب پاتایا قرار دارد.فاصله این هتل تا ساحل فقط 300 متر میباشد.به درخواست مسافرین تور تایلند ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد.اتاق های این هتل بسیار شیک و تمیز میباشند و اقامت راحتی را برای مسافران تور تایلند فراهم کرده اند.از امکاناتی که این هتل 4 ستاره در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده میتوان به:سشوار،تلویزیون صفحه تخت،اینترنت وای فای،اتاقهای پاک و بدون سیگار،خشکشویی،کرایه اتومبیل،استخر روباز،اتاق و امکانات برای معلولین،انبار بار و چمدان،خدمات 24 ساعته،رستوران،نظافت روزانه اتاق ها،اینترنت میباشد تا مسافران تور تایلند استفاده کنند و لذت ببرند.

هتل ایبیس پاتایا تایلند

هتل ایبیس پاتایا تایلند

هتل ایبیس پاتایا تایلند

 


هتل ویلا بلا پریما پاتایا تایلند

هتل ویلا بلا پریما از هتل های پاتایا تایلند میباشد که با بهترین امکانات هر روزه از مسافران تور تایلند پذیرایی می کند. هتل ویلا بلا در چند قدمی ساحل قرار دارد. کارکنان متعهد و حرفه ای این هتل 24 ساعته در حال خدمت رسانی از مسافران تور تایلند هستند.اتاق های پاک و تمیز این هتل باعث شده تا مسافران تور تایلند اقامت راحتی داشته باشند.رستوران هتل هم با غذا های خوشمزه از مسافران تور تایلند پذیرایی میکند.امکاناتی که این هتل برای مسافران تور تایلند در نظر گرفته شامل:رستوران،استخر،ماساژ،جکوزی،سونا،سرویس نگهداری کودکان، باشگاه بيليارد،اينترنت، خشکشویی،تاکسي سرويس،فکس و کپی، باشگاه بدنسازی، زمین گلف،تاقهای پاک و بدون سیگار،خدمات تورها،پذیرش و تحویل سریع، تهویه،صرافی میباشد تا مسافران تور تایلند استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل سپری کنند.

هتل ویلا بلا پریما پاتایا تایلند

هتل ویلا بلا پریما پاتایا تایلند

هتل ویلا بلا پریما پاتایا تایلند

هتل ویلا بلا پریما پاتایا تایلند

 



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,قیمت هتل های تایلند,هتل های 4 ستاره تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل آنداتل گرند پوکت تایلند

هتل 4 ستاره آنداتل گرند در منطقه پاتونگ شهر پوکت تایلند قرار دارد. این هتل حدود سه دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد. هم چنین هتل تا مرکز شهر 14 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل نسبت به مراکز خرید نیز موقعیت خوبی داشته و به ساحل های کامالا و کاتا نیز نزدیک است. هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می کند. هتل دارای 122 اتاق شامل اتاق های دلوکس، سوپریور و گرند است که برای شما مهمانان تور تایلند دارای امکانات مینی بار، چای ساز، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع و صندوق امانات است. رستوران اصلی هتل با نام رد چیلی یا فلفل قرمز صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند و در دیگر وعده های غذایی غذاهای محلی و بین المللی سرو می کند. هم چنین هتل دارای یک اسنک بار و دو کافه نیز می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، اجاره دوچرخه، اجاره ماشین، روم سرویس، مرکز تجارت و ... اشاره کرد.

هتل آنداتل گرند پوکت تایلند

هتل آنداتل گرند پوکت تایلند


هتل گاردن کلیف پاتایا تایلند

هتل 5 ستاره گاردن کلیف تایلند در قسمت شمالی شهر پاتایا قرار دارد. این هتل تا ساحل حدود یک کیلومتر فاصله داشته و خدمات خود را به صورت BB ارائه می کند. هتل دارای 230 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت است که برای شما مسافران تور تایلند دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، چای ساز و بالکن هستند. هتل دارای سه رستوران است که دوتا از آن ها در ساختمان هتل قرار داشته و یکی از آن ها در کنار ساحل بوده و غذاهای دریایی سرو می کند. هم چنین هتل دارای دو کافه نیز می باشد. فاصله هتل گاردن کلیف از مرکز شهر 3 کیلومتر و از فرودگاه حدود 120 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، ماساژ و اسپا، مرکز تناسب اندام، باشگاه کودکان، صرفی و... اشاره کرد.

هتل گاردن کلیف پاتایا تایلند

هتل گاردن کلیف پاتایا تایلند

هتل گاردن کلیف پاتایا تایلند


هتل آل توگدر بانکوک تایلند

هتل آل توگدر یکی از هتل های 3 ستاره شهر بانکوک تایلند است. این هتل در مرکز شهر قرار داشته و به وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو و به مراکز خرید شهر دسترسی خوبی دارد. هتل دارای 155 اتاق از انواع دلوکس و سوپریور است که به شما مسافران تور تایلند امکاناتی نظیر تلویزیون، تهویه مطبوع، چای ساز و صندوق امانات هستند. رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی را سرو می کند و کافی شاپ هتل آل توگدر انواع نوشیدنی و دسر را به صورت 24 ساعته ارائه می دهد. هم چنین هتل دارای یک استخر روباز است که تمام سال در دسترس بوده و یک کافی شاپ در کنار آن قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین گلف، اینترنت رایگان در لابی، لاندری، روم سرویس و فروشگاه اشاره کرد.

هتل آل توکدر بانکوک تایلند

هتل آل توکدر بانکوک تایلند


هتل سان سیتی پاتایا تایلند

هتل 4 ستاره سان سیتی پاتایا تایلند در مرکز شهر پاتایا و در نزدیکی واکینگ استریت قرار دارد. هم چنین هتل به ساحل نیز نزدیک است. هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می دهد. هتل دارای 137 اتاق از انواع دلوکس، سوپرلوکس و سوئیت است که به شما مسافران تور تایلند امکانات تلویزیون، چای ساز، تهویه مطبوع، بالکن و صندوق امانات است. رستوران هتل با نام ویو انواع غذاهای خوشمزه محلی را برای شما مهمانان گرامی سرو می کند. هتل حدود 123 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا، اسپا، ماساژ، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل سان سیتی پاتایا تایلند

هتل سان سیتی پاتایا تایلند

هتل سان سیتی پاتایا تایلند


هتل وودلند پاتایا تایلند

هتل 4 ستاره وودلند درشمال  شهر پاتایا تایلند قرار دارد. هتل حدود 7 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد. هتل دارای 135 اتاق است که به شما مسافران تور تایلند امکانات مینی بار،‌تلویزیون، تهویه مطبوع،‌ اینترنت و صندوق امانات را ارائه می دهد. کافه باغ هتل دارای فضای بسیار زیبایی است که در آن انواع نوشیدنی و دسر های خوش طعم تایلندی و دیگر کشورهای جهان را برای شما مهمانان گرامی سرو می کند. در مرکز اسپا هتل می توانید امکاناتی چون ماساژ، سونا، جکوزی و استخر را پیدا کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، اجاره ماشین، لاندری،‌ روم سرویس و .... اشاره کرد. 

هتل وودلند پاتایا تایلند

هتل وودلند پاتایا تایلند

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,رزرو هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,بهترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل مارکلند بیچ پاتایا تایلند

هتل مارکلند بیچ یک هتل 3 ستاره در شهر پاتایا است که در جاده بیچ رود و در نزدیکی ساحل پاتایا قرار دارد. این هتل با موقعیت مکانی منحصر به فرد در نزدیکی مراکز خرید و دیدنی های شهر پاتایا قرار دارد. هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه داده و دارای 45 اتاق است. اتاق های هتل با دکوراسیون زیبا و ترکیبی از رنگ های گرم وسرد دارای امکانات کاملی مانند مینی بار، یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، بالکن، حمام با وان و دوش، سشوار، چای ساز و اینترنت بی سیم هستند. رستوران هتل مارکلند انواع غذاهای سنتی تایلند را طبخ می کند. در محوطه هتل یک استخر روباز قرار دارد که شما مسافران تور تایلند تمامی فصل های سال می توانید از آن استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، ماساژ، باشگاه بدنسازی، صرافی ، اجاره موتور و خشکشویی اشاره کرد.

هتل مارکلند بیچ پاتایا تایلند

هتل مارکلند بیچ پاتایا تایلند

هتل مارکلند بیچ پاتایا تایلند


هتل اوزو پاتایا تایلند

هتل اوزو یکی از هتل های 3 ستاره شهر پاتایا است که دارای موقعیت بسیار خوبی می باشد. این هتل در نزدیکی second road، در 900 متری ساحل و در فاصله یک کیلومتر از واکینگ استریت قرار دارد. هتل خدمات خود را به صورت BB به شما مسافران تور تایلند ارائه می دهد. هتل اوزو دارای 158 اتاق و سوئیت است که به شما امکانات مینی بار. بالکن، اینترنت ، تلفن، حمام و صندوق امانات را ارائه می دهند. رستوران هتل با منو انتخابی انواع غذاهای بین المللی و محلی تایلند را ارائه می کند. یکی از امکانات ویپه این هتل قرار داشتن یک استخر روباز با منظره ای زیبا از شهر پاتایا و ساحل در بام است. از دیگر امکانات هتل می توان به اجاره موتور، پذیرش 24 ساعته، باشگاه بدنسازی و روم سرویس اشاره کرد. فاصله هتل اوزو تا فرودگاه 114 کیلومتر است.

هتل اوزو پاتایا تایلند

هتل اوزو پاتایا تایلند

هتل اوزو پاتایا تایلند


هتل رد پلنت پاتایا تایلند

هتل رد پلنت یکی از هتل های 3 ستاره شهر پاتایا است که در مرکز این شهر قرار گرفته است. هتل در نزدیکی مراکز خرید و تفریحی پاتایا قرار دارد و تا ساحل تنها چهارصد متر فاصله دارد. هتل رد پلنت خدمات خود را به صورت BB به شما مسافران تور تایلند ارائه می دهد. هتل دارای 192 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع و صندوق امانات هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران، اجاره موتور، روم سرویس، پذیرش شبانه روزی و لاندری اشاره کرد.

هتل رد پلنت پاتایا تایلند

هتل رد پلنت پاتایا تایلند


هتل باراکودا پاتایا تایلند

هتل 5 ستاره باراکودا در مرکز شهر پاتایا قرار دارد. هتل در مرکز شهر پاتایا قرار داشته و تا ساحل شهر پاتایا 250 متر فاصله دارد. هتل در سال 2008 افتتاح شده است و سرویس دهی آن به صورت BB است. هتل دارای اتاق های یک تخته ، دو تخته ، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که برای مسافران تور تایلند دارای امکانات بالکن، تلویزیون، مینی بار، چای ساز، اینترنت، تلفن و صندوق امانات هستند. هتل دارای یک استخر روباز و استخر آب شور در محوطه خود است. رستوران هتل در بام قرار داشته و صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهد؛ در دیگر وعده های غذایی انواع غذاهای آسیایی را می توانید در این رستوران میل کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به کافه، سالن آرایش، خدمات ماساژ، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، اجاره موتور و ... اشاره کرد.

هتل باراکودا پاتایا تایلند

هتل باراکودا پاتایا تایلند

هتل باراکودا پاتایا تایلند


هتل مارک لند بیچ پاتایا تایلند

هتل 3 ستاره مارک لند بیچ پاتایا تایلند در مرکز شهر پاتایا قرار دارد. هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می دهد. هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و تنها پنج دقیقه تا ساحل فاصله دارد. هتل در نزدیکی مرکز شهر قرار داشته و به مراکز تجاری نزدیک است. هتل دارای 45 اتاق از انواع دلوکس، سوپریور و ماه عسل است که برای مسافران تور تایلند دارای امکانات چای ساز، تهویه مطبوع، اینترنت، تلویزیون، سشوار و یخچال است. در رستوران هتل می توان انواع غذاهای محلی و خوش طعم را یافت. فاصله هتل تا فرودگاه 147 کیلومتر دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، ماساژ، صرافی، خشکشویی و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل مارک لند بیچ پاتایا تایلند

هتل مارک لند بیچ پاتایا تایلند



:: برچسب‌ها: هتل های پاتایا,هتل های خوب پاتایا,بهترین هتل های تایلند,رزرو هتل های پاتایا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

رستوران پرسپولیس

رستوران پرسپولیس یکی از رستوران های ارزان شهر بانکوک است. با توجه به قیمت منو ها این رستوران محبوبیت خوبی را بین توریست های ایرانی پیدا کرده است. هر رستورانی در هر کجای جهان خصوصیات مختص خودش را دارد که خصوصیت این رستوران با کیفیت و لذیذ بودن غذا هایش نسبت به قیمت کمش است به همین دلیل این رستوران بیش تر مورد توجه شرکت های مسافرتی تور تایلند است که به ایرانیان سرویس می دهند.

توصیه می شود برای یک بار هم که شده در سفرتان به تایلند حتما غذا های این رستوران را میل نمایید.

رستوران پرسپولیس بانکوک


رستوران شوگر هات پاتایا

این رستوران از معروف ترین رستوران های پاتایا میباشد که در قلب یک جنگل کوچک واقع شده که مسافران تور تایلند برای ورود به این جنگل باید از راه های پیچ در پیچ عبور کنند که چندان طولانی نیست . بهترین غذاهای تایلندی در این رستوران سرو می شود.در قسمتی از این رستوران محیطی وجود دارد که مسافران تور تایلند میتوانند در آنجا عذای خود را صرف کنند.غذا های مانند:کاری پناگ که به سبک غذاهای تایلند شمالی آماده شده است، سالاد لوبیای تند با میگو و گوشت خوک با انواع دسر و نوشیدنی مخصوص گردشگران تور تایلند است که گردشگران تور تایلند میتوانند از این غذاهای لذیذ استفاده کنند.

رستوران شوگر هات پاتایا

رستوران شوگر هات پاتایا

 


رستوران هوریزون روف تایلند

این رستوران یکی از بهترین معروف ترین پاتایا است که در واقع این رستوران هتل هیلتون است.مسافران تور تایلند میتوانند برای دیدن غروب آفتاب در ساحل پاتایا به پشت بام هتل هیلتون بروند که بهترین نقطه شهر است برای دبدن غروب خورشید قطعا مسافران تور تایلند از این صحنه لذت خواهند برد.رستوران هوریزون از جذاب ترین رستوران های تایلند است. پنجره رستوران شیشه ای است که از کف تا سقف کشیده شده است.تمام غذاهای این رستوران با کیفیت پخته شده است.مسافران تور تایلندمیتوانند در مواقع گرنسگی از این رستوران استفاده کنند مطمئنا پشیمان نمیشوند.

رستوران هوریزون روف تایلند

رستوران هوریزون روف تایلند

رستوران هوریزون روف تایلند

رستوران هوریزون روف تایلند

رستوران هوریزون روف تایلند

رستوران هوریزون روف تایلند

رستوران هوریزون روف تایلند

رستوران هوریزون روف تایلند

رستوران هوریزون روف تایلند

 


کافه دس آمیس پاتایا تایلند

کافه دس آمیس یکی از معروف ترین رستوران های پاتایا است که بین مسافران تور تایلند طرفدار زیادی دارد.تمام غذا های این رستوران با کیفیت بالا پخته شده اند.سبک غذا های این رستوران فرانسوی اروپایی است ولی دکوراسیون رستوران تایلندی است که مورد علاقه تمام مسافران تور تایلند قرار گرفته است.کارکنان رستوران نیز با مسافران تور تایلند به خوبی برخورد میکنند و بسیار خونگرم هستند.پیشنهاد میشود اگه به تایلند سفر کردید حتما از غذا های این رستوران امتحان کنید و لذت ببربد.

کافه دس آمیس پاتایا تایلند

کافه دس آمیس پاتایا تایلند

کافه دس آمیس پاتایا تایلند

کافه دس آمیس پاتایا تایلند

 


رستوران کالپاپروک بانکوک تایلند

رستوران کالپاپروک در شهر بانکوک تایلند و در سیتی سنتر این شهر قرار دارد. اگر می خواهید از غذاهای تایلندی با کیفیت خوب لذت ببرید بی شک این رستوران یکی از انتخاب های شما می تواند باشد. ساعت کاری رستوران از ده صبح تا ده شب است و در دو وعده ناهار و شام خدمات ارائه می دهد. فضای رستوران بسیار شیک و زیبا و مخصوص خانواده ها است. رستوران در سال 1975 افتتاح شده و شعار آن داشتن حس خانه است. شما مسافران تور تایلند می توانید بعد از خرید کردن در مرکز خرید از صرف غذا در این رستوران لذت ببرید.

رستوران کالپاپروک بانکوک تایلند

رستوران کالپاپروک بانکوک تایلند

 

 



:: برچسب‌ها: رستوران های تایلند,رستوران های خوب تایلند,بهترین رستوران های تایلند,رستوران های ایرانی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند دقیقا در عرض ایستگاه سیام، لوکس ترین فروشگاه بانکوک می باشد. این مرکز خرید با داشتن بیش از 40 نام تجاری، بین الملی و محلی، جواهر و ساعت با مارک های معروف و بدون در نظر گرفتن آکواریوم بزرگش، این مجموعه 500000 هزار متر مربعی به سرعت به قطب خرید شهر تبدیل شده است. در این مرکز خرید بزرگ،  مغازه هایی مانند هرمس(Hermes)، شنل(Chanel)، بربری (Burberry)، هوگوباس(Hogoboss)، ورساچی (Versace)و کوچی (guicci)  می باشد.  شما همچنین می توانید بهترین جواهرات و ساعت سازان مانند فرانک مولر(Franck muller)، هری وینستون(Harri Winston)و رلکس ( rolex ) و همچنین غرفه های فروش بهترین انگشترها و گردنبندها و النگوهای دست ساز محلی را در این مکان در تور تایلند بیابید. طبقه دوم محصولات خانگی و راحتی مانند لباس گلف و وسایل صوتی و تصویری و… می باشد. با انتخاب تور تایلند برای مسافرت به تایلند امکان بازدید از این مرکز خرید بسیار زیبا برای شما فراهم می شود.

مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

 


بازار شناور تایلند

تایلند با بهره گیری از جاذبه های دیدنی منحصر به فردش توانسته تور تایلند را در بین محبوب ترین ها در سراسر دنیا تثبیت کند. در این بین مکانی وجود دارد که نباید آن را از دست داد و آن، جایی نیست جزء بازار شناور تایلند،که مورد توجه تمام گردشگران و مسافران تور تایلند است.این کانال آب که در سال ۱۸۶۸ به دستور پادشاه رامای چهارم برای سهولت در سفرهای آبی بین شهری ساخته شده است، محلی بسیار جذاب برای گردشگران تور تایلند است و آنها می توانند با کرایه قایق از این مکان کم نظیر دیدن کنندبازار شناور مکانی است که در آن محصولات‌، اغلب میوه‌ها ،سبزیجات و غذاهای پخته شده تایلندی روی قایق فروخته می‌شوند. مشهور‌ترین بازار شناور، بازار domnoen saduak است که در راچا بوری‌، ۸۰ کیلومتری جنوب غربی بانکوک  واقع است. این بازار همیشه مملو از فروشندگان و خریدارانی است که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش محصولات گیاهی و غذاهای محلی هستند و در آن زنان محلی، میوه و سبزیجات خود را در قایق های کوچک می فروشند. شما کانال های باریک بازار را می توانید با تور قایق ،گشت بزنید.با اینکه بازار از توریست های تور تایلند پر شده اما جو آنجا بسیار عالی است .شلوغ ترین ساعات کار بازار ۶ تا ۱۱ صبح است و از این رو بهتر است که گردشگران تور تایلند از این شیوه سنتی خرید و فروش کالا در ساعات اولیه صبح بازدید کنند.

بازار شناور تایلند

بازار شناور تایلند

بازار شناور تایلند

بازار شناور تایلند

 


مرکز خرید پارادایز تایلند

مرکز خرید پارادایز (paradise) پارک در منطقه ی پراوت شهر بانکوک در تایلند قرار دارد.این مرکز خرید با از بهترین مراکز خرید تایلند شناخته شده است از نظر بومیان شهر.مسافران تور تایلند میتوانند اجناس خود را با بهترین کیفیت و قیمت در کمترین زمان خریداریی کنند. پیشنهاد میشود به مسافران تور تایلند اگر به دنبال مرکز خرید میگردنند حتما این مرکز خرید را انتخاب کنند..مرکز خرید پارادایس پارک یا پارک بهشت با طراحی داخلی و خارجی زیبایی که دارد و هم چنین مغازه های تمیز و متعددش چشم هر بیننده ای تور تایلند را به خود جذب می کند. شاید پارادایز پارک بهترین مرکز خرید بانکوک نباشد اما بی شک یکی از آنها می باشد و همیشه مورد پیشنهادی گردشگران ثابت تور تایلند و بانکوک بوده است.این مراکز خرید دارای اجناس زیر است ویژه مسافران تور تایلند:1:آرایشی بهداشتی 2:جواهرات و بدلیجات 3:مد و لباس 4:حیوانات خانگی 5:لوازم دکوری 6:تکنولوژی 7:آموزشی 8:ورزشی

در این مرکز خرید رستوران نیز وجود دارد که مسافران تور تایلند میتوانند در مواقع گرنسگی از این رستوران و غذا های خوشمزه لذت ببرند.

مرکز خرید پارادایز تایلند

مرکز خرید پارادایز تایلند

مرکز خرید پارادایز تایلند

مرکز خرید پارادایز تایلند

 


مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا از دیدنی های تایلند نیز هست و منطقه خرید نه چندان دور از شهر پاتایا است.معماری جالب این مرکز خرید درخت های گل ابریشم و جوبرای بازدید کنندگان تور تایلند را به ارمغان آورده است و گردشگرن تور تایلند از این مکان عکس های زیبا میگیرند.مرکز خرید میموسا حدود 1 ملیارد دلار سرمایه گذاری شده و تقریبا 17 هکتار است.معماری این ساختمان سبک باستانی از فرانسه را دارد.این مرکز خرید بسیار شیک تزئین شده است.بعید است کسی میموسا را ببیند و جذبش نشود. در بین بناهای تاریخی،کانال ها، آسیاب بادی،فواره های موزیکال،تقریبا 300 مغازه وجود دارد که سوغات، لباس، جواهرات و صنایع دستی سنتی می پردازن. تئاترهای خیابونی و جاذبه های پارک تفریحی فونلاند، یه روز فرامشوش نشدنی را برای گردشگران تور تایلندرقم میزند.

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

 


مرکز خرید رویال گاردن پاتایا تایلند

مرکز خرید رویال گاردن از بهترین مراکز خرید در بین مسافران تور تایلند شناخته شده است که تمام وسایل و اجناس این مرکز خرید برند و مارک هستند تا گردشگران تور تایلند بتوانند اجناس خود را با بهترین کیفیت خریداری کنند.در این مرکز خرید رستوران نیز وجود دارد تا در هر زمان که مسافران تور تایلند احساس گرسنگی کردند از این رستوران و غذا های فوق العاده خوشمزه اش استفاده کنند و لذت ببرند.در این فروشگاه تمامی نیاز های گردشگران تور تایلند بر طرف میشود.زیرا تمام مغازه ها و غرفه های مختلفی وجود دارد تا مسافران بتوانند در زمان بسیار کم خرید های خود را از این فروشگاه خریداری کنند.در این مرکز خرید سینما وجود ندارد ولی در عوض مسافران و گردشگران تور تایلند میتوانند از آثار نقاشی آنجلینا جولی،مایکل جکسون،دیوید بکام دیدن فرمایند.مسافران تور تایلند نیز میتوانند در حین خرید خود از موزه نیز دیدن کنند و لذت ببرند.

مرکز خرید رویال گاردن پاتایا تایلند

مرکز خرید رویال گاردن پاتایا تایلند

مرکز خرید رویال گاردن پاتایا تایلند

مرکز خرید رویال گاردن پاتایا تایلند

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید تایلند,بهترین مراکز خرید تایلند,مراکز خرید ارزان تایلند,بازارهای تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

جزیره ناخا نوی پوکت تایلند

جزیره ناخا نوی در پوکت تایلند قرار دارد  که بسیار زیبا است و مورد توجه گردشگران تور تایلند قرار گرفته است.این جزیره از بهترین گردشگران تور تایلند است که مسافران تور تایلند به این جزیره میروند و از طبیعت زیبا لذت میبرند.گردشگران تور تایلند در این باغ ها به پرورش مروارید میپردازند.پیشنهاد میشود به مسافران تور تایلند اگر به تایلند سفر کردند حتما از این جزیره دیدن فرمایند و خاطره خوبی را برای خود و خانواده خود را رقم بزنند.در این جزیره رستوان نیز وجود دارد تا در هر زمان که مسافران تور تایلنداحساس گرسنگی کردند از غذا های فوق العاده خوشمزه این رستوران استفاده کنند.


سفر با کشتی بانکوک تایلند

سفر با کشتی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تایلند است تا مسافران تور تایلند بتوانند جاذبه های این کشور را ببینند و لذت ببرند.همچنین مسافران تور تایلند میتوانند در کشتی به صرف شام بپردازند و از خوردن غذا های دریایی لذت ببرند.این کشتی پس از صرف شام با نور و شمع همراه است و از زیر پل رامای هشتم دور زده و به لنگرکاه باز می گردند.

سفر با کشتی بانکوک تایلند

سفر با کشتی بانکوک تایلند

سفر با کشتی بانکوک تایلند


سینما شناور پوکت تایلند

سینمای شناور از بهترین جاذبه های گردشگری تایلند محسوب میشود که در بین مسافران تور تایلند طرفدار زیادی پیدا کرده است.این سینما بر روی قایق ساخته شده در بین جزایر خلیج پوکت و بین دو صخره در جزیره کودا است.تماشاگران و مسافران تور تایلند میتوانند بر روی این قایق ها بنشینند و به تماشای فیلم بپردازند.سینما شناور پوکت به دلیل جاذبه فراوان توانسته تعداد مسافران تور تایلند که هر ساله به این کشور می آیند را چند برابر کند.به مسافران تور تایلند پیشنهاد میشود اگر به این کشور سفر کردند حتما به این سینما سر بزنند قطعا پشیمان نمیشوند.سالن این سینما به صورت قایق بوده تا بتواند بر روی آب شناور باشد.

سینما شناور پوکت تایلند

سینما شناور پوکت تایلند

سینما شناور پوکت تایلند

سینما شناور پوکت تایلند


خانه وارونه در پوکت تایلند

در پوکت تایلند خانه ای وجود دارد که وارونه است که در سال 2014 افتتاح شده است.ابن خانه از جاذبه های گردشگری تایلند است که بسیار مورد توجه گردشگران تور تایلند قرار گرفته است.سقف این خانه وارونه با یک باغ پیچ و خم تزیین شده است.خانه وارونه توسط یک زوج سویسی طراحی شده است.13 متر ارتفاع این خانه است.گردشگران تور تایلند میتوانند از این خانه کلی عکس های قشنگ و زیبا بیندازند و از دیدن این خانه لذت ببرند.گردشگران و مسافران تور تایلند همچنین میتوانند در سقف این خانه راه بروند.در این خانه وارونه 3 اتاق خواب،آشپزخانه،حمام،اتاق نشیمن و حتی ماهی های وارونه در آکواریوم نیز وجود دارد.

خانه وارونه در پوکت تایلند

خانه وارونه در پوکت تایلند
 
 
 
 
خانه وارونه در پوکت تایلند
 
 
خانه وارونه در پوکت تایلند


باغ جادویی سامویی تایلند

در سامویی تایلند باغی وجود دارد که پیکره های تراشیده شده را به نمایش گذاشته اند که توسط هنرمندی نیم تانگ سونگ در کنار آبشار قرار گرفته اند.به این باغ،باغ بودا نیز میگویند.تمام گردشگران تور تایلند ترجیح میدهند از راه اول بروند تا تمام جذابیت های راه و طبیعت را ببینند و لذت ببرند.تمام سنگ ها از آیینی سرچشمه میگرد.در کنار این آبشار ها که مجسمه ها هستند هوا بسیار خنک است.مسافران و گردشگران تور تایلند میتوانند از این باغ جادویی دیدن فرمایند و لذت ببرند.

باغ جادویی سامویی تایلند

 

باغ جادویی سامویی تایلند

 

باغ جادویی سامویی تایلند

 

باغ جادویی سامویی تایلند



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی تایلند,دیدنی های تایلند,مکان های دیدنی تایلند,دیدنی های بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای در شهر پاتایا تایلند قرار دارد. این موزه برای نمایش آثار هنرمند آلمانی پیتر بدلایس ساخته شده است. این آثار شامل مجسمه های کوچک و زیبایی است که با ظرافت تمام ساخته شده اند و هرکدام درون یک بطری شیشه ای قرار گرفته اند. این مجسمه ها با الگو برداری از کشتی های معروف، ساختمان ها و مناطق دیدنی جهان نظیر تاج محل ساخته شده اند. این موزه به عنوان یک موزه هنری هرساله تعداد زیادی از مسافران تور تایلند را پذیرا می باشد.

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند


بانجی جامپینگ پاتایا تایلند

اگر به دنبال هیجان و شادی هستید حتما بانجی جامپینگ را امتحان کنید.پریدن از ارتفاع 50 متری برای هر کسی تجربه ای فراموش نشدنی است.بانجی جامپینگ از بهترین تفریحات پاتایا میباشد که مسافران تور تایلند میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.در ضمن پرش از این بانجی در شب زیر نور ماه هم امکان پذیر است.در طول پرش هم از مسافران تور تایلند عکس و فیلم گرفته میشود و به آنها هدیه داده میشود.قبل از پرش بیمه و بعد از پرش مقام شجاعت به مسافران تور تایلند که پرش را امتحان کرده اند تعلق میگیرد.مسافران تور تایلند میتوانند بانجی جامپینگ را امتحان کنند و لحظات هیجانی و شادی را تجربه کنند.


غار واکینگ کیو پوکت تایلند

غار واکینگ از جاذبه های گردشگری تایلند است.نام این غار را از نقش های روی دیوار گرفته اند.در این غار هزاران هزار پرنده زندگی میکنند.در نزدیکی این غار نیز قایق های وجود دارد تا مسافران تور تایلند بتوانند به راحتی از این غار عکس یادگاری بگیرند.مردم تایلند لانه های پرنده های که در این غار وجود دارد را به فروش میرسانند.مسافران و گردشگران تور تایلند میتوانند از این غار دیدن کنند و لذت ببرند.


خانه سالمندان فیل ها در پاتایا تایلند

خانه سالمندان فیل ها در پاتایا یکی از جاذبه های گردشگری امروزه تایلند شده است.در جنگل قسمتی از آن را مخصوص فیل های کارگزی که بازنشته و از کار افتاده اند کرده اند تا محلی برای استراحت آنها وجود داشته باشند.مردمان تایلند از فیل های معمولا برای کار های خود استفاده میکنند به همین منظور فیل های که یگر توان کار کردن ندارد را در خانه سالمندان فیل های نگهداری میکنند که امروزه نیز دارای درآمد نیز میباشد و مسافران و گردشگران تور تایلند به این جنگل میروند و از آنها دیدن میکنند.در این مجموعه نمایش مسابقات فیل ها نیز برگزار میشود.


غواصی در تایلند

غواصی در تایلند یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تایلند و تفریحات تایلند است که مسافران تور تایلند میتوانند از این تفریحات استفاده کنند و در زیر آب عکس های یادگاری بگیرند.



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند,دیدنی های تایلند,مکان های دیدنی تایلند,موزه های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل پردیسان مشهد

هتل 5 ستاره پردیسان مشهد در سال 1381 افتتاح و در سال 1394 بازسازی شد. مساحت هتل 33000 متر مربع است و در 5 طبقه بنا شده است. فاصله هتل تا حرم امام هشتم 12 کیلومتر و تا فرودگاه 14 کیلومتر است. هتل دارای 162 اتاق است که شامل اتاق های سینگل، سینگل لوکس،دبل، توئین، دبل لوکس، توئین لوکس، دوبلکس، رویال، کانکت و سوئیت امپریال است که برای مهمانان تور مشهد دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، تلویزیون ال ای دی، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه، اینترنت و صندوق امانات است. هتل دارای 4 رستوران است که فست فود رز واقع در طبقه همکف انواع فست فود و غذاهای مکزیکی و ایتالیایی را ارائه می دهد، رستوران های میخک و ارکیده واقع در طبقه همکف با سرو انواع غذاهای ایرانی و سراسر دنیا و رستوران سنتی که در باغ واقع شده است و با چشم اندازی به یاد ماندنی از آبنماها غذاهای سنتی ایرانی را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ هتل واقع در لابی انواع نوشیدنی ها و دسر ها را ارائه می دهد. مجموعه آبی هتل با مساحت 2170 متر مربع دارای استخر، مجموعه SPA و ماساژ، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی و کافی شاپ است. دیگر امکانات این هتل 5 ستاره برای مسافران تور مشهد شامل فضای سبز، زمین ورزشی، فروشگاه، سالن آمفی تئاتر، سالن ضیافت، قنادی، پارک بازی کودکان، خشکشویی و خدمات ترانسفر رایگان اشاره کرد.


هتل مدینه الرضا مشهد

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در مکانی بسیار نزدیک به بارگاه ملکوتی امام هشتم واقع شده است. به طوری که با دو دقیقه پیاده روی می توان به حرم رسید. معماری هتل بسیار چشم نواز و به صورت سنتی ایرانی است. هتل دارای 325 اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته، کانکت های سه، چهار و پنج نفره، سوئیت، آپارتمان، اتاق عروس و اتاق معلولین است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، تلویزیون، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندق امانات است. رستوران های هتل شامل رستوران های نرگس یک و دو واقع در طبقه مثبت یک با سرو انواع غذاها، رستوران سنتی در طبقه منفی یک و رستوران گردون آفتاب واقع در طبقه دوازدهم هتل است. هم چنین کافی شاپ هتل با دکوراسیون بسیار زیبا در قسمت شرقی هتل به صورت 24 ساعته به سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسر های خوش طعم می پردازد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به مجموعه آبی آقایان و بانوان، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، روم سرویس، اتاق بازی کودکان، بانک، فروشگاه سوغاتی، تاکسی سرویس و... اشاره کرد.


هتل قصر طلائی مشهد

هتل 5 ستاره قصرطلائی مشهد در سال 1389 با زیر بنای 70000 متر مربع در دو فاز افتتاح شد. هتل دارای 610 واحد اقامتی شامل سوئیت امپریال، سوئیت پرزیدنت، سوئیت پرنسس، آپارتمان رویال، سوئیت، کانکت و اتاق های دبل و سینگل است که برای مسافران تور مشهد دارای امکاناتی چون مینی بار رایگان، صبحانه، صندوق امانات، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و روم سرویس است. همه ی اتاق های هتل مجلل قصر دارای منظره ی حرم ملکوتی امام هشتم هستند. هتل دارای 6 رستوران است که رستوران ترنم واقع در طبقه اول انواع غذاهای ایرانی بین المللی را سرو می کند، رستوران ترمه واقع در طبقه دوم غذاهای سنتی و محلی سرو می کند، رستوران پنج قاره زوشا واقع در طبقه دوم منتخبی از غذاهای پنج قاره جهان را ارائه می دهد، رستوران تابستانی بارگاه انواع فست فود را طبخ می کند و رستورانVIP  پرستیژ در طبقه اول انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو میکند. هم چنین چهار کافی شاپ در طبقه ششم، لابی، مجموعه تفریحی و استخر هتل وجود دارند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سالن بدنسازی، گیم نت، اتاق کودک، سالن بیلیارد، استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، اتاق نمک، آرایشگاه بانوان و آقایان، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، اتاق میمانی و جلسات کاری، کافی نت، ترانسفر فرودگاهی رایگان، سرویس به حرم و... اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,رزرو هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل اترک مشهد

هتل 4 ستاره اترک مشهد در زمینی به مساحت 15000 متر مربع در سال 1357 افتتاح شد. هتل در سال 1394 بازسازی شد تا هرچه بهتر به زائران امام هشتم خدمت رسانی کند. هتل فاصله بسیار کمی با حرم دارد و می توان با پای پیاده به حرم رفت. هتل در 13 طبقه بنا شده و دارای 146 اتاق شامل اتاق دو تخته، دو تخته ویژه ، دو تخته فولبرد، سه تخته، سوئیت دو خوابه، کانکت و آپارتمان دوبلکس است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، سرویس ایرانی و فرنگی، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات هستند. هتل دو رستوران دارد که رستوران اترک با ظرفیت 400 نفر و منوی انتخابی و باز در طبقه اول قرار دارد و انواع غذای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را سرو می کند و رستوران بام هتل با ظرفیت 70 نفر انواع غذاهای سنتی، فرنگی و قست فود را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، تاکسی سرویس، پارکینگ رایگان، روم سرویس، لاندری، خشکشویی و خدمات بیدارباش اشاره کرد.

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد


هتل پارس مشهد

هتل 5 ستاره پارس مشهد در بلوار وکیل آباد مشهد در سال 1382 افتتاح شد. هتل در زمینی به مساحت 50000 متر مربع و در 6 طبقه بنا شده است. هتل از حرم مطهر امام هشتم دور است اما سرویس رفت و برگشت رایگان به حرم این مشکل را حل نموده است. در عوض هتل فاصله بسیار کمی با طرقبه و شاندیز که هر دو از مناطق خوش آب و هوا ی شهر محسوب می شوند دارد. هتل دارای دریاچه مصنوعی و فضای سبز بسیار زیبا است که مسافران تور مشهد می توانند در این مکان ها استراحت کنند. هتل دارای 227 اتاق است که شامل اتاق یک نفره، دو نفره، سوییت یک خوابه و سوییت رویال است که دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت است. هتل دارای سه رستوران سنتی با سرو غذای سنتی، رستوران پگاه با غذای فست فود و رستوران لوتوس با سرو غذاهای ایرانی، فرنگی و گیاهی است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پارکینگ رایگان، استخر، جکوزی، کافی شاپ، زمین ورزشی،‌ صندوق امانات و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد


هتل آبان مشهد

هتل 4 ستاره آبان مشهد در بلوار پیروزی مشهد و در 14 کیلومتری حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته است. سرویس رفت و برگشت رایگان به حرم برای مسافران تور مشهد وجود دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 کیلومتر است. هتل دارای یک باغ زیبا است که دارای آلاچیق و کافی شاپ است و مکان بسیار دل انگیزی را ایجاد کرده است. هتل در 3 طبقه بنا شده دارای 60 اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، دو تخته رویال، سوئیت یک خوابه و سوئیت رویال است که دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، صبحانه، سرویس فرنگی، تلویزیون و اینترنت است. رستوران آبان واقه در هتل غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی را با منوی انتخابی به مهمانان ارائه می دهد. این هتل دارای امکانات تفریحی و ورزشی هم چون سالن اسپا، سالن بدنسازی، سونا خشک و بخار، جکوزی و ماساژ است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، سالن همایش و کنفرانس، امکانات برای معلولین و ترانسفر فرودگاهی رایگان اشاره کرد.


هتل جواد مشهد

هتل 4 ستاره جواد مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم علیه السلام بنا شده است. به طوری که با پای پیاده می توانید به حرم بروید. هتل نوساز است و در سال 1391 بنا شده است و همه ی امکانات رفاهی را برای مسافران تور مشهد دارا است. هتل در 13 طبقه ساخته شده و دارای 104 اتاق شامل اتاق های دو تا چهار تخته، اتاق توئین، سوئیت دو نفره و سوئیت دو نفره رویال است که دارای امکانات مینی بار، صبحانه، صندوق امانات، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت هستند. هتل دارای سه رستوران صبحانه خوری، اصلی و رستوران چند منظوره است که انواع غذاها را با منوی انتخابی و باز ارائه می دهند. کافی شاپ هتل از ساعت 10 تا 23 خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پارکینگ رایگان، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس و خدمات خانه داری اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل توس مشهد

هتل چهار ستاره توس مشهد در خیابان شيرازى این شهر مقدس واقع شده است. هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و مسافران تور مشهد می توانند با پای پیاده به زیارت بروند. فاصله هتل تا فرودگاه مشهد 15 دقیقه است. هتل به مراکز خرید شهر مانند الماس شرق نیز نزدیک است. هتل توس تقریبا نوساز است و در سال 1388 و در سه طبقه بنا گردید. هتل دارای 84 واحد اقامتى از جمله اتاق دو تخته، اتاق یه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت و آپارتمان است که به مهمانان تور مشهد امکاناتی نظیر مینی بار، سرویس فرنگی، صبحانه، تهویه مطبوع، اینترنت، تلویزیون، تلفن، حمام با سشوار و صندوق امانات را ارائه می دهند. رستوران های هتل شامل رستوران سیب واقع در طبقه دوم با سرویس بوفه، رستوران مجلل با طبخ غذاهای خوش طعم ایرانی و بین المللی و یک رستوران در بام هتل با نمای بارگاه ملکوتی امام هشتم است. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، استخر کودکان، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، کافی شاپ 24 ساعته، روم سرویس، پذیرش شبانه روزی، لاندري، خشکشویی، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین و خدمات ترانسفر پولی اشاره کرد.

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد


هتل تهران مشهد

هتل 3 ستاره تهران مشهد در جوار حرم ملکوتی امام هشتم و در خیابان امام رضا بنا شده است. هتل در زمینی به مساحت 11000 متر مربع و در سال 1352 افتتاح و در سال 1392 بازسازی شد. هتل در 5 طبقه بنا شده است و دارای 178 اتاق از انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت است که امکانات رفاهی مانند مینی بار، سرویس ایرانی و فرنگی، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات را به مهمانان ارائه می دهند. رستوران برگ سبز واقع در طبقه همکف هتل با ظرفیت 200 نفر و با منوی انتخابی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را ارائه می دهند. رستوران دیگر هتل در محوطه فضای باز قرار دارد و غذاهای سنتی را در فضایی مطبوع برای مهمانان گرامی تور مشهد سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، فضای سبز، تاکسی سرویس، لاندری و خشکشویی، پارکینگ رایگان، روم سرویس، لابی وامکانات برای معلولین است.

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد


هتل مشهد مشهد

هتل 4 ستاره مشهد مشهد در خیابان امام رضا شهر و در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. هتل قدیمی ساز است اما در سال 1392 باز سازی شده و با امکانات بهتری به مسافران تور مشهد خدمت رسانی می کند. هتل در 10 طبقه بنا شده و دارای 137 اتاق است که شامل اتاق های دو نفره، سه نفره، سوئیت و آپارتمان است و دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، صبحانه، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس ایرانی و فرنگی و سیستم تهویه مطبوع است. رستوران اصلی هتل در طبقه منفی یک قرار دارد و انواع غذاها را با دو منوی انتخابی و بوفه ارائه می دهد. رستورتن فرنگی و کافی شاپ واقع در طبقه همکف غذاها و دسر و نوشیدنی ها با طعمی به یاد ماندنی را به مسافران تور مشهد ارائه می دهند. لابی بزرگ هتل با دکوراسیونی زیبا مکان مناسبی برای استراحت و مطالعه روزنامه است. هم چنین هتل دارای سالن کنفرانس است که می توانید از آن برای برگزاری جلسات کاری خود استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، صندوق امانات و فروشگاه اشاره کرد.

هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد


هتل ایران مشهد

هتل 4 ستاره ایران مشهد در خیابان خسروی نو مشهد قرار دارد و با 5 دقیقه پیاده روی می توان از آن به حرم مطهر رسید. هتل آخرین بار در سال 1394 بازسازی شد تا هرچه بهتر به مهمانان تور مشهد خدمت رسانی کند. هتل در 10 طبقه بنا شده و دارای 132 اتاق و 32 سوئیت است که دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات هستند. هتل دارای مجموعه آبی مجهز به جکوزی، سونای خشک و بخار است که مسافران تور مشهد می توانند از این خدمات استفاده کنند. هم چنین هتل دارای پنج سالن پذیرایی با ظرفیت های متفاوت است که می توانید از آن ها جهت برگزاری مراسم، جشن ها و حتی سمینارهای کاری استفاده کنید. رستوران هتل واقع در طبقه ی همکف انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را ارائه می دهد و کافی شاپ هتل با ارائه خدمات به صورت 24 ساعته در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس و خدمات ترانسفر پولی اشاره کرد.

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل کیانا مشهد

هتل 4 ستاره کیانا مشهد در سال 1391 و در خیابان امام رضا (ع) مشهد افتتاح شد. هتل دارای موقعیت مکانی خوبی است؛ در نزدیکی حرم قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه و راه آهن به ترتیب 9 و 4.5 کیلومتر است. ساختمان هتل در زمینی به مساحت 8000 متر مربع در هقت طبقه و با 110 واحد اقامتی بنا شده است. هتل کیانا دارای اتاق های دو تا چهار تخته و آپارتمان چهارنفره است که برای مسافران تور مشهد امکانات مینی بار، صبحانه، چای ساز، سیتم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، اینترنت و صندوق امانات را ارائه می  کنند. هتل دارای دو رستوران با نام های ارغوان و ارکیده  است که رستوران ارغوان واقع در طبقه همکف غذا را به صورت بوفه ارائه می کند و رستوران ارکیده در نیم طبقه اول دارای منوی انتخابی است. هم چنین یک رستوران با سرو غذاهای سنتی در طبقه ششم قرار دارد. هتل کیانا دارای یک مجموعه آبی است که امکانات جکوزی، سونا خشک و بخار، حمام ترکی و ماساژ را شامل می شود. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سالن بیلیارد، کافی شاپ، فروشگاه، کافی نت، لاندری، تاکسی سرویس، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس اشاره کرد.

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد


هتل سی نور مشهد

هتل 4 ستاره سی نور در خیابان هفده شهریور مشهد قرار دارد. این هتل با ساختمانی بسیار زیبا و با معماری خاص و در 22 طبقه در سال 1393 افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است؛ به طوری که شما مسافران تور مشهد به آسانی می توانید به حرم مطهر امام هشتم و هم چنین مراکز خرید مشهد دسترسی داشته باشید. هتل دارای 290 اتاق و 800 تخت است که امکاناتی نظیر صبحانه، اینترنت، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و حمام با سشوار را ارائه می دهد. هتل سی نور دارای یک رستوران صبحانه خوری در طبقه شانزدهم با نام ونوس، رستوران اورانوس در طبقه هفدهم با سرو غذاهای ایرانی و بین المللی و یک رستوران سنتی در طبقه سوم است. هم چنین هتل امکانات تفریحی مانند استخر ، جکوزی، سونا، حمام ترکی و ماساژ را نیز دارا است. از دیگر امکانات هتل سی نور برای مسافران تور مشهد می توان به سالن ضیافت، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، بیلیارد، فروشگاه و مرکز تجاری، روم سرویس و پذیرش شبانه روزی اشاره کرد.

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد


هتل تارا مشهد

هتل 4 ستاره تارا مشهد در خیابان شیرازی این شهر و در فاصله یک کیلومتری بارگاه ملکوتی امام هشتم قرار دارد. این هتل در سال 1374 افتتاح شده و در سال 1394 بازسازی شد. هتل در 11 طبق ساخته شده و دارای 111 اتاق از انواع یک تا سه نفره، اتاق سوپریور، اتاق دلوکس، سوئیت رویال، جونیور سوئیت، سوپریور سوئیت و اگزکیوتیو سوئیت است که به مسافران تور مشهدامکانات مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی، اینترنت و صندوق امانات را ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران به سبک بوفه مختص صبحانه است و رستوران دیگر هتل تارا در دیگر وعده های غذایی، غذاهای خوش طعم ایرانی و فست فود سرو می کند. وجود آمفی تئاتر و سالن کنفرانس این هتل را مناسب سفرهای کاری شما مسافران تور مشهد نموده است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، جکوزی، ماساژ، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، روم سرویس، خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان و پارکینگ رایگان اشاره کرد.


هتل الماس مشهد

هتل 4 الماس مشهد در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم و در خیابان امام رضا قرار دارد. هتل در سال 1392 و در زمینی به مساحت 6400 مترمربع و به مدیریت آقای حسین قلمیان افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل بسایر خوب است و شما مسافران تور مشهد می توانید حتی با پای پیاده به بازار های مشهد دسترسی داشته باشید. هتل در 9 طبقه و در 148 واحد اقامتی شامل آپارتمان و اتاق های رویال و پرزیدنتال است که دارای امکانات صبحانه، مینی بار، سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت برای مسافران تور مشهد است. یکی از امکانات ویژه هتل این است که اگر در این هتل در سالروز تولد و یا ازدواج خود اتاق رزرو کنید شامل تخفیف ویژه از سوی مدیریت هتل خواهید شد. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن ماساژ، فضای سبز همراه با چایخانه سنتی، دو رستوران در طبقه منفی یک و در بام هتل، سالن کنفرانس، کافی شاپ، فروشگاه، آتلیه، آرایشگاه، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل فردوس مشهد

هتل 4 ستاره فردوس در خیابان امام رضا (ع) و در جوار حرم ملکوتی امام هشتم قرار دارد. هتل در سال 1388 با ساختمانی 10 طبقه و معماری جالب افتتاح شد. هتل فردوس دارای 98 واحد اقامتی از جمله اتاق های یک تا سه تخته، سوئیت و آپارتمان است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات و صبحانه است. رستوران هتل در طبقه اول قرار داشته و انواع و اقسام غذاها اعم از سنتی و بین المللی را با منوی دلخواه شما مسافرانتور مشهد ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، لاندری، کتابخانه، اتاق بازی، خدمات برای معلولین، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد


 

هتل جواهر شرق مشهد

 

هتل 3 ستاره جواهر شرق مشهد در خیابان امام رضا (ع) و در مجاورت بارگاه ملکوتی امام هشتم قرار  دارد. این هتل در هفت طبقه ساخته شده است و  نوساز است؛ هتل جواهر شرق در سال 1392 افتتاح شده است. هتل دارای 53 اتاق از نوع دبل، تریپل و سوئیت است که به شما مسافران گرامی تور مشهد امکانات مینی بار، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و سرویس ایرانی و فرنگی را ارائه می دهند. رستوران هتل با نام طلا در طبقه ششم قرار گرفته است و با ظرفیت 150 نفر انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و فست فود را با دو نوع منوی انتخابی و بوفه سرو می کند. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته انواع نوشیدنی و دسرهای خوش طعم را سرو می کند. دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد شامل ماساژ، اجاره ماشین، امکانات برای معلولین، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و لاندری اشاره کرد.

 

هتل جواهر شرق مشهد

 

هتل جواهر شرق مشهد


هتل ایران زمین مشهد

هتل 3 ستاره ایران زمین مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) بنا شده است ؛ به طوری که تا ورودی باب الرضا و باب الجواد حرم کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. این هتل در اواخر سال 93 در 6 طبقه و با 90 اتاق افتتاح شد. اتاق های این هتل از انواع دو تخته، سه تخته، سوئیت و کانکت هستند که امکانات صبحانه، مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و صندوق امانات را برای شما مسافران تور مشهد به ارمغان می آورند. هتل دارای دو رستوران در سمت راست و چپ لابی است که هر دو خدمات یکسانی ارائه می دهند؛ این دو رستوران با منوی دلخواه شما(انتخابی یا بوفه) انواع غذاهای ایرانی، فرنگی،‌دریایی، فست فود و عربی را سرو می کند. کافی شاپ هتل ایران زمین به صورت شبانه روزی پذیرای شما مهمانان گرامی تور مشهد خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می توان تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس اشاره کرد.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد


هتل الغدیر مشهد

هتل 4 ستاره الغدیر مشهد در خیابان آزادی مشهد قرار داشته و یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا علیه السلام است به طوری که از چهار ورودی حرم کمتر از نیم کیلومتر فاصله دارد. هتل در سال 1388 افتتاح و در سال 1391 بازسازی شد. هتل در 10 طبقه ساخته شده و دارای 300 اتاق شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، سوئیت یک خوابه و آپارتمان است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات صبحانه، مینی بار، صندوق امانات ، تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و یخچال است. رستوران الغدیر در طبقه مثبت یک هتل با دو سالن مجزا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را با دو نوع منوی انتخابی و بوفه سرو می کند. در طبقه پایینی هتل یک بازارچه سنتی وجود دارد که انواع سوغاتی و صنایع دستی را می توانید از آن تهیه فرمایید. هم چنین هتل به بازار مرکزی مشهد نزدیک است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش 24 ساعته، کافی نت، خشکشویی، تلفن، خدمات تور، پارک کودک، آرایشگاه آقایان، آتلیه و اینترنت در لابی اشاره کرد.

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,هتل های نزدیک حرم مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل هاترا مشهد

هتل 3 ستاره هاترا مشهد در سال 1392 در خیابان امام رضا مشهد افتتاح شد. ساختمان هتل 9 طبقه است و دارای 45 اتاق است. اتاق ها شامل اتاق های یک تا چهار تخته و سوئیت است که برای مسافران تور مشهد امکانات صبحانه،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات را دارا هستند. رستوران هتل در طبقه منفی دو قرار داشته و با نوع منوی دلخواه شما انواع غذاها از جمله ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی و فست فود را ارائه می دهد. هم چنین کافی شاپ هتل در لابی قرار داشته و به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان برای مسافران تور مشهد به صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، لاندری و خشکشویی، ترانسفر رفت رایگان، خدمات برای معلولین و پارکینگ اشاره کرد.

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد

 


هتل گلستان مشهد

هتل گلستان یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در میدان امام خمینی شهر قرار دارد. این هتل در سال 1385 افتتاح شده و تا حرم مطهر امام هشتم 4 کیلومتر فاصله دارد. هتل در 3 طبقه ساخته شده و دارای 49 اتاق است که شامل اتاق دو تخته و سوئیت یک خوابه و دو خوابه است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی، یخچال، تلفن و حمام با دوش و سشوار است. رستوران هتل با نام یاس در انتهای لابی قرار داردو انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما سرو می کند. هم چنین هتل دارای یک سالن کنفرانس مجهز است که هتل گلستان را برای سفرهای کاری شما مسافران تور مشهد نیز مناسب ساخته است. هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا با آبنما و حوض آست که منظره بسیار دل انگیزی را ایجاد کرده است. از دیگر امکانات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، سرویس حرم، پارک کودک، خودپرداز، خدمات برای معلولین و پارکینگ اشاره کرد.

هتل گلستان مشهد

هتل گلستان مشهد

هتل گلستان مشهد

 


هتل مینو مشهد

هتل 4 ستاره مینو مشهد در فاصله بسیار نزدیکی از حرم مطهر امام هشتم علیه السلام قرار دارد. هتل تقریبا نوساز است و در اواخر سال 1388 افتتاح شده است. هتل دارای 90 واحد اقامتی شامل اتاق‌، سوئیت و آپارتمان است که برای مسافران تور مشهددارای امکانات تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام با وان و دوش، صبحانه، اینترنت، و سیستم تهویه مطبوع هستند. هتل دارای سه رستوران با نام های مروارید، مرجان و صدف است که انواع غذاهای ایرانی را ارائه می دهد. مجموعه آبی هتل دارای استخر، سونای خشک و جکوزی است که می توانید برای تفریح و استراحت از این مجموعه استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سالن کنفرانس، فروشگاه، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد


هتل نگین پاسارگاد مشهد

نگین پاسارگاد هتلی 4 ستاره در شهر مقدس مشهد است که در خیابان شیرازی این شهر قرار دارد. هتل نوساز است و در سال 1394 افتتاح شده است. بنای هتل در 11 طبقه و مساحتی بالغ بر 3000 متر مربع ساخته شده است. هتل دارای 112 اتاق است که از انواع اتاق،‌ سوئیت و آپارتمان هستند و به شما مسافران تور مشهد امکاناتی نظیر مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و اینترنت هستند. رستوران اصلی هتل در طبقه دوم قرار داشته و انواع غذاها را با منوی دلخواه شما سرو می کند. هم چنین یک رستوران سنتی نیز در هتل وجود دارد که غذاهای سنتی را مطابق سلیقه شما ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ 24 ساعته، سالن چند منظوره، پارکینگ رایگان، پذیرش شبانه روزی، پذیرش 24 ساعته، اتاق بازی و چایخانه سنتی اشاره کرد.

هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل نگین پاسارگاد مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل عماد مشهد

هتل 4 ستاره عماد مشهد در سال 1387 و در خیابان طبرسی این شهر قرار گرفته است. هتل بسیار به حرم نزدیک بوده و حدود 5 دقیقه پیاده روی تا آن فاصله دارد. ساختمان هتل 9 طبقه بوده و دارای 55 واحد اقامتی از انواع دو تخته ، سه تخته و سوئیت است که به شما مسافران تور مشهد امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، تهویه مطبوع تلفن اشاره کرد. هتل عماد امکانات تفریحی نظیر سونا، جکوزی، استخر و سالن بدنسازی نیز به شما مسافران تور مشهد ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، صندوق امانات، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته و فروشگاه اشاره کرد.

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد


هتل عرش مشهد

هتل 3 ستاره عرش مشهد در خیابان امام رضا (ع) و در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته است. این هتل در سال 1389 و در 8 طبقه ساخته شده است. هتل دارای 60 اتاق از انواع دو تا چهار تخته و آپارتمان است که برای شما مسافران تور مشهددارای امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت و صندوق امانات هستند. رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما مهمانان تور مشهد سرو می کند. از دیگر امکانات هتل عرش می توان به ترانسفر فرودگاهی،‌ لابی، لاندری، کرایه اتومبیل،‌ گیم نت و ... اشاره کرد.

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد


هتل نرگس 1 مشهد

هتل نرگس 1 یکی از هتل های 5 ستاره مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم قرار دارد. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های مشهد است که در برجی با 42 طبقه و مساحتی نزدیک به 10300 متر مربع قرار گرفته است. اتاق های هتل بسیار مجلل بوده و به شما مسافران تور مشهد انواع امکانات رفاهی از جمله تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن و اینترنت را ارائه می دهد. این هتل هم چنین به فرودگاه و راه آهن نیز نزدیک بوده و بنا به درخواست مسافران ترانسفر فرودگاهی نیز صورت می گیرد. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خوش طعم را به مسافران تور مشهد ارائه می دهد.

هتل نرگس 1 مشهد


هتل رضویه مشهد

هتل 3 ستاره رضویه مشهد در میدان بیت المقدس این شهر و در نزدیکی بازار رضا قرار دارد. هتل در سال 1375 افتتاح شده و در سال 1394 بازسازی شد. ساختمان هتل در 14 طبقه ساخته شده و دارای 92 اتاق از انواع یک تا سه تخته و سوئیت است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات منظره بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، صبحانه، مینی بار، سیستم تهویه مظبوع، اینترنت و تلویزیون هستند. رستوران صبحانه خوری هتل در طبقه اول قرار دارد و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند. رستوران دیگر هتل در طبقه دوم قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با منوی انتخابی و بوفه سرو می کند. هم چنین کافی شاپ هتل با نام گل سرخ در طبقه همکف قرار داشته و به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهدمی توان به سالن همایش، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، پارکینگ، لاندری، خشکشویی، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس اشاره کرد.

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل آپارتمان فاخر مشهد

هتل آپارتمان فاخر یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا (ع) قرار دارد. هتل در 6 طبقه ساخته شده است و دارای 50 واحد اقامتی است که به شما مسافران تور مشهد امکانات صبحانه، یخچال، چای ساز، تلویزیون، مبلمان، اینترنت و تلفن را ارائه می دهد. رستوران هتل با ظرفیت 120 نفر و نوع منوی انتخابی انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. هتل فاخر دارای سالن اجتماعات و کنفرانس نیز هست از این رو برای سفرهای کاری نیز مناسب می باشد. فاصله هتل تا حرم حدود بیست دقیقه پیاده روی فاصله دارد اما برای شما سرویس رایگان به حرم در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، ترانسفر، تاکسی سرویس و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل آپارتمان فاخر مشهد

هتل آپارتمان فاخر مشهد

هتل آپارتمان فاخر مشهد


هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات یکی از هتل های سه ستاره این شهر است که در میدان راه آهن قرار دارد. هتل دارای ساختمانی زیبا است که در ده طبقه ساخته شده است و دارای 60 اتاق است. هتل دیپلمات تقریبا نوساز بوده و در سال 1391 افتتاح شده است. اتاق های هتل بسیار شیک و تمیز هستند و همه ی امکانات رفاهی نظیر تلویزیون، مینی بار، اینترنت، تلفن و بالکن را در اختیار شما مسافران تور مشهد قرار می دهند. رستوران هتل واقع در طبقه همکف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. هتل کمی از حرم مطهر امام رضا (ع) دور است اما مدیریت برای شما ترانسفر رایگان به حرم در 18 نوبت در شبانه روز در نظر گرفته است. هتل دیپلمات دارای امکانات رفاهی نظیر استخر، سونا، جکوزی، استخر کودکان و ماساژ نیز هست. از دیگر امکانات هتل می توان به پارکینگ، خدمات برای معلولین، سالن تشریفات، کافی شاپ و فروشگاه اشاره کرد.

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد


هتل میامی مشهد

هتل میامی یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا علیه السلام قرار دارد. هتل در سال 1392 و در چهار طبقه با ساختمانی بسیار شیک و زیبا افتتاح شده است. هتل دارای 38 اتاق با دکوراسیون مدرن و دارای همه ی امکانات رفاهی برای شما مسافران تور مشهد می باشد. رستوران هتل در بالاترین طبقه ساختمان هتل با ظرفیت 120 نفر انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را ارائه می کند. هم چنین کافی شاپ 24 ساعته هتل در طبقه هم کف قرار دارد. از دیگر امکانات هتل میامی می توان به جکوزی، اتاق ماساژ، چایخانه سنتی، امکانات برای معلولین، تاکسی سرویس، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد


هتل الماس 2 مشهد

هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم قرار دارد. این هتل تازه تاسیس در اواخر اسفند سال 1395 افتتاح شده و با ساختمانی با معماری خاص و متفاوت در 26 طبقه بسیار مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است. هتل دارای 217 اتاق است که هرکدام با طراحی شیک، زیبا و متفاوت از یکی از فرهنگ ها نظیر ایران باستان، آفریقایی، هندی ، اروپایی و ... الهام گرفته شده است. هتل دارای 4 رستوران است که رستوران صبحانه خوری در طبقه منفی یک، رستوران فیروزه در طبقه هفدهم، رستوران روف گاردن در طبقه نوزدهم و رستوران گردان در طبقه بیست و یکم قرار دارد. در مجموعه آبی هتل الماس 2 امکاناتی مانند استخر، سونا خشک ، سونا بخار و ماساژ به صورت رایگان ارائه می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به اینترنت، پارکینگ، کافی شاپ، فروشگاه، سالن همایش، امکانات ویژه معلولین ، تاکسی سرویس و ... اشاره کرد. 

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,رزرو هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل ادریس مشهد

هتل ادریس یکی از هتل های 2 ستاره مشهد است که در میدان بیت المقدس این شهر قرار دارد. هتل در سال 1384 افتتاح شده و در سال 1394 بازسازی شده است. هتل دارای 71 باب آپارتمان برای اقامت است که برای شما مسافران تور مشهد امکاناتی نظیر صبحانه، یخچال، تلویزیون، حمام و اینترنت را در نظر گرفته اند. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و ظرفیت 300 نفر در طبقه منهای یک قرار گرفته است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و امکانات ویژه معلولین اشاره کرد.

هتل ادریس مشهد

هتل ادریس مشهد

هتل ادریس مشهد


هتل لاله مشهد

هتل لاله یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در نزدیکی پارک کوهسنگی این شهر قرار دارد. هتل 15 دقیقه تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام و بیست دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. ساختمان هتل 7 طبقه است و دارای 101 واحد اقامتی از انواع اتاق یک تا سه تخته، سوئیت و آپارتمان است که به شما مسافران تور مشهد امکانات یخچال، تلویزیون، اینترنت، صبحانه و تلفن را ارائه می دهند. رستوران هتل با ظرفیت 100 نفر در طبقه همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی را برای شما سرو می کند. هتل دارای یک سالن همایش و اجتماعات نیز هست که آن را برای سفرهای کاری شما نیز مناسب ساخته است. دیگر امکانات هتل شامل کافی شاپ، پارک بازی کودکان، سرویس رایگان به حرم، کتابخانه و پارکینگ است.

هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد


هتل اولیا مشهد

هتل اولیا یکی از هتل های 2 ستاره مشهد است که در خیابان شیرازی مشهد و در فاصله بسیار کم از حرم مطهر امام هشتم قرار دارد. هتل دارای یک ساختمان 4 طبقه با 24 واحد اقامتی از نوع سوئیت و آپارتمان است که به شما مسافران تور مشهدامکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت و روم سرویس را ارائه می دهند. رستوران هتل با ظرفیت 55 نفر انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را با منوی بوفه سرو می کنند. دیگر امکانات هتل اولیا شامل پارکینگ، تاکسی سرویس، لاندری و پذیرش 24 ساعته است.

هتل اولیا مشهد

هتل اولیا مشهد

هتل اولیا مشهد


هتل آفریقا مشهد

هتل آفریقا یکی از هتل های دو ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا این شهر قرار دارد. فاصله هتل از حرم مطهر امام هشتم 15 دقیقه می باشد. هتل آفریقا در سال 1394 با هدف خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران امام رضا (ع) بازسازی شد. ساختمان هتل در شش طبقه ساخته شده و دارای 52 واحد اقامتی از انواع اتاق های دو تا 6 تخته است که تمامی امکانات رفاهی از جمله یخچال، تلویزیون، حمام ، تلفن، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع را به شما مسافران تور مشهد ارائه می دهند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی را طبخ می کند و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان به فروشگاه، تاکسی سرویس، کتابخانه و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل آفریقا مشهد

هتل آفریقا مشهد

هتل آفریقا مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,هتل های نزدیک حرم مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل میثاق مشهد

هتل میثاق یکی از هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. هتل در بلوار وکیل آباد و در نزدیکی طرقبه قرار دارد و از هیاهوی شهر به دور است. در اطراف هتل فضای سبز بسیار زیبایی قرار دارد که فضای آرامش بخشی برای شما مسافران تور مشهد ایجاد می کند. هتل دارای سه ساختمان است که یکی از ان ها مجهز به آسانسور نیست. ساختمان های هتل 3 طبقه هستند و در مجموع دارای 79 واحد اقامتی از انواع یک تا سه تخته هستند. فاصله هتل تا حرم زیاد است و ترانسفر با هزینه به حرم انجام می شود. هتل در زمینی به مساحت 26000 متر مربع ساخته شده است و دارای امکانات تفریحی همچون استخر، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، زمین تنیس، زمین بازی و بیلیارد می باشد. رستوران هتل با نام ارکیده انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را سرو می کند. هم چنین هتل دارای کافی شاپ و چایخانه سنتی نیز می باشد. با وجود سالن آمفی تئاتر، سالن همایش و اتاق جلسات این هتل برای سفرهای کاری شما عزیزان نیز مناسب گشته است.

هتل میثاق مشهد

هتل میثاق مشهد


هتل آیران مشهد

هتل آیران یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا 10 قرار دارد. هتل آیران تقریبا نوساز بوده و در سال 1391 افتتاح شده است.  هتل دارای 9 طبقه بوده و 60 واحد اقامتی از انواع اتاق های دو و سه تخته و سوئیت دارا می باشد. اتاق های هتل آیران بسیار تمیز و دارای دکوراسیون روشن بوده و به شما مسافران تور مشهد امکانات چای ساز، تلفن، یخچال، اینترنت، تلویزیون و حمام را ارائه می دهند. رستوران هتل انواع و اقسام غذاها نظیر غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، فست فود و عربی را در منوی خود جای داده است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین، استخر، سونا و ... اشاره کرد.

هتل آیران مشهد


هتل مدائن مشهد

هتل مدائن یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا مشهد قرار دارد. هتل یکی از هتل های قدیمی مشهد است که در سال 1366 افتتاح شده و در سال 1396 بازسازی شده است. هتل در 8 طبقه ساخته شده و دارای 98 اتاق است که برای شما مسافران تور مشهد دارای امکانات صبحانه، یخچال، اینترنت ، تهویه مطبوع، تلفن و مبلمان هستند. رستوران هتل در طبقه منفی یک قرار داشته و با ظرفیت 400 نفر انواع غذاهای ایرانی را برای شما سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد


هتل هلیا مشهد

هتل هلیا یکی از هتل های 4 ستاره شهر مشهد است که در فاصله بسیار کم (حدود سه دقیقه) از حرم مطهر امام هشتم قرار دارد. هتل در سال 1388 و در 8 طبقه افتتاح شده است و دارای 84 واحد اقامتی می باشد. اتاق های هتل از انواع دو تا پنج تخته بوده و انواع امکانات رفاهی هم چون یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، حمام و روم سرویس را دارا می باشند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی را برای شما مسافران تور مشهد سرو می کند. هم چنین یک رستوران تابستانی در محوطه هتل قرار دارد. این هتل دارای اینترنت بی سیم نیز می باشد که با پرداخت هزینه اضافی می توانید از آن استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، لاندری و خشکشویی اشاره کرد.

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل دی رویال پلازا  دهلی هند

هتل دی رویال پلازا  دهلی هند خدماتی از قبیل : خانه داری ,امکانات جلسه و ضیافت ,لباسشویی ,خشکشویی ,اتو کشی ,صرافی ,خدمات تورها ,فکس و کپی ,مرکز تجارت ,خدمات تهیه بلیط ,کرایه اتومبیل ,سرویس مستخدم , استخر , پارکینگ , سالن بدنسازی و سالن کنفرانس را به میهمانان خود ارائه می دهد و همچنین امکاناتی مثل مرکز سلامت و آبگرم  , اتاق برای معلولین و مرکز بدنسازی را دارا می باشد. این هتل به تعداد 419 اتاق و 3 آسانسور دارا می باشد که موقعیت آن در مرکز شهر و 40 کیلومتری فرودگاه می باشد. 

 هتل دی رویال پلازا  دهلی هند

 

هتل دی رویال پلازا  دهلی هند


 هتل گرند حیات گوا life grand hotel goa

 هتل گرند حیات گوا هتلی پنج ستاره است که در شهر گوا قرار دارد. این هتل در نزدیکی چندین فرودگاه بین المللی قرار دارد. که این امر سبب سهولت در رفت و آمد گردشگران هند میباشد.این هتل دارای 104 اتاق استاندارد و خانوادگی و بسیار مجلل میباشد.هر اتاق دارای یک بالکن اختصاصی بوده که مشرف به باغ است.در اتاق ها سرویس بهداشتی با سنگ مرمر میباشد.بسته های ناهار ، سیستم تهویه مطبوع ، سشوار ، امکانات ویژه برای معلولان و اینترنت پرسرعت از خدمات اتاق ها میباشد.از خدمات هتل میتوان به مرکز سلامت و آبگرم ، نگهداری از کودکان ، زمین بازی کودکان ، باشگاه ورزشی ، حمام آفتاب ، صرافی ، کازینو ، سالن زیبایی ، کتابخانه ، ترانسفر رفت و برگشت ، اتاق ماساژ ، سونای بخار و سونای خشک ، استخر روباز ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، باغ ، سیبل دارت و ...  میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های هند,هتل های خوب هند,بهترین هتل های هند,هتل های 4 ستاره هند ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

کاخ میسور

کاخ میسور هند یکی از جاذبه های گردشگری اصلی شهر می باشد. که به صورت کامل در سال 1897 بعد از آتش سوزی بازسازی شد. شهر وسیع میسور به خاطر آمیختن با معماری استعمارگرانه، کاخ های پادشاهی هندی، باغ های انبوه به زیبایی تزیین شده اند. افرادی که به خرید علاقه مند هستند می توانند از بازارهای ابریشم و صندل چوبی در این شهر لذت ببرند. 

جاذبه های گردشگری کاخ میسور 

کاخ میسور هند شامل سه قسمت می باشد و جاذبه های مثل برج مربعی شکل و گنبدهای زیبایش، ستون های باشکوه و سقف بسیار تزیین شده با کاشی های لعاب دار در کف بنا، شیشه های رنگی زیبا، نشان دادن جواهرات و تاج طلایی نفیس و کارهای هنری است. یک بازدید کننده واقعی سعی می کند نمایش های نور زمانی است که کاخ میسور هند با بیش از 90000 چراغ نورانی می شود را ببینید. 

کاخ میسور هند

نکته مهم: یک روش جالب برای بازدید از زمین ها و باغ های بزرگ کاخ میسور هند این است که به یک تور چرخشی که به رایگان در داخل کاخ وجود دارد بپیوندید.

کاخ میسور هند

 کاخ میسور هند

کاخ میسور هند

کاخ میسور هند

کاخ میسور هند


دروازه هند دهلی نو

دروازه هند دهلی نو بنای یاد بود ملی هند است و در قلب دهلی نو پایتخت کشور هند واقع شده است. دهلی یکی ازقدیمی ترین منطقه های مسکونی جهان و شهری پایتخت کشور هند و یکی از کلان شهرهاست. در اصل دروازه هند دهلی نو به عنوان یادبود تمامی جنگ های هند شناخته شده و نشان برجسته ای دارد و یادآور 90 هزار سرباز هندی ارتش بریتانیاست که جان خود را از دست داده اند. این سربازان در جنگ جهانی اول و سوم که در جنگ جهانی سوم بین انگلیس و افغانستان جان باخته اند. این بنا از سنگ ماسه قرمز و گرانیت ساخته شده است و نام این سربازان بروی دیوارهای این بنا حک شده است. 

دروازه هند دهلی نو

دروازه هند دهلی نو یکی از دیدنی های دهلی نو در جهان شناخته شده دارای ارتفاع 42 متر و در سال 1931 توسط سر ادوین لیتینر معمار بریتانیایی طراحی و در محوطه ای باز و نزدیک کاخ ریاست جمهوری واقع شده است. در آستانه دروازه هند دهلی نو مجسمه جرج پنجم پادشاه بریتانیا در زیر سایبانه قرار داده شده بود و بعد از استقلال هند، این مجسمه با یادبودی از سربازان گمنام ارتش هند که از جنس مرمر سیاه هست تعویض شد که آن را با نام « شعله جاویدان سرباز » نام گذاری کردند.  

دروازه هند دهلی نو



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی هند,مکان های تاریخی هند,دیدنی های هند,مکان های دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

دروازه دهلی نو هند

دروازه هند در دهلی نو با نام India Gate مشهور است. این دروازه در سال 1931 در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری در این شهر قرار دارد. این بنا یادبود بیش از 90 هزار سرباز هندی است که در جنگ جهانی اول جان خود را از دست دادند. نام این سربازاها در بالای بنا حک شده است. این بنا توسط معمار بریتانیایی سر ادوین لیتینز ساخته شده است . بنا حدود 42 متر ارتفاع دارد و از ماسه قرمز و گرانیت ساخته شده است. در زیر سایه بان این بنا در ابتدا مجسمه جرج پنجم پادشاه بریتانیا قرار داشت که با اعلام استقلال هند یک مجسمه از مرمر سیاه با نام شعله جاویدان سرباز جایگزین آن شد. شما مسافران تور هند می توانید در طول سفر خود از این بنای تاریخی دیدن کنید.

دروازه دهلی نو هند

دروازه دهلی نو هند


جال محل جیپور هند

کاخ جال محل یا کاخ شناور یکی از دیدنی های شهر جیپور هند است. این کاخ در دریاجه مان ساگار قرار گرفته است و به دستور جی سینگ دوم ساخته شده است. قدمت کاخ به قرن 18 میلادی برمی گردد. کاخ دارای 5 طبقه است که تنها یک طبقه آن روی آب است و چهار طبقه آن در زیر آب قرار دارد. عنصر اصلی تشکیل دهنده این کاخ ماسه های قرمز رنگ و سنگ مرمر هستند. این کاخ هیچ اتاق قابل سکونتی ندارد و تنها برای شکار و استراحت تابستانه ساخته شده است. معماری داخلی کاخ بسیار زیبا بوده و به سبک مغولی طراحی شده است. با وجود قرار داشتن چهار طبقه در زیر آب نفوذ چندانی از آب به داخل کاخ مشاهده نمی شود و این نشان دهنده معماری بی نظیر کاخ است. با وجود دهانه های قوسی شکل در زیر کاخ می توان با قایق از زیر آن عبور کرد. شما مسافران تور هند می توانید با سفر به شهر جیپور از این کاخ زیبا دیدن کنید.

جال محل جیپور هند

جال محل جیپور هند

جال محل جیپور هند



:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی هند,دیدنی های هند,زیباترین دیدنی های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

شهر جایسالمر هند

جایسالمر یا شهر طلایی یکی از شهرهای هند است که در نزدیکی مرز پاکستان و در صحرای تمار قرار دارد. جایسالمر در اصل به معنای ماسه های زرد رنگ است که این شهر از آن ساخته شده است. جایسالمر یکی از شهر های قدیمی هند است که در آن آثار باستانی زیادی قرار دارند. یکی از آن ها قلعه طلایی رنگی است که در قسمت بالایی شهر قرار گرفته و قدمت آن به قرن دوازدهم میلادی بازمی گردد. هم چنین یک کاخ بسیار زیبا و بزرگ در شهر وجود دارد که از قرن شانزدهم تا نوزدهم ساخت آن به طول انجامیده است. شهر دارای نه دروازه است که در یک امتداد عرضی کشیده شده اند. اگر شما عازم تور هند هستید به شما پیشنهاد می کنیم از این شهر زیبا دیدن کنید.

شهر جایسالمر هند

شهر جایسالمر هند


مسجد چهار منار هند

مسجد چهار منار به عنوان سمبل شهر حیدر آباد هند شناخته می شود. این مسجد که در سال 1591 ساخته شده است در لیست شناخته شده ترین بناهای هندوستان قرار دارد. این مسجد بر خلاف مساجد دیگر که دارای مناره و گنبد هستند دارای چهار مناره است که در چهار طرف آن قرار دارند. طول هر مناره بیست متر است و در داخل هر کدام 149 پله قرار دارد. در زیر بنای مسجد چهار دروازه قرار دارند که هر کدام به یک سمت قرار دارند. در زیر بنا یک حوض آب وجود دارد که در آن وضو می گیرند. در سال 1889 میلادی در هر سمت بنا یک ساعت قرار داده شد. شما مسافران تور هند می توانید هر روز از ساعت 9 الی 17:30 از این بنا دیدن فرمایید.

مسجد چهار منار هند

مسجد چهار منار هند

مسجد چهار منار هند



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی هند,مکان های تاریخی هند,دیدنی های هند,مکان های دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار (dudhsagar) یکی از زیباترین آبشارهای جهان است که در شهر گوا هند قرار دارد. آبشار در 40 کیلومتری شهر یانجی قرار دارد و در میان جنگل های زیبا و حیرت انگیز قرار دارد. معنی لغوی دودساگار دریای شیر است و به علت سفید به نظر رسیدن آب این آبشار این نام را بر آن گذاشته اند. بلند ترین ارتفاع این آبشار به 600 متر می رسد و دارای چهار لایه است. از کنار این آبشار یک قطار عبور می کند که از داخل آن منظره بسیار دیدنی از آبشار پیداست. در منطقه ای که آبشار قرار دارد دمای هوا بسیار پایین است و در فصل های گرم سال شما مسافران تور هند آب و هوای خنکی را در کنار این آبشار احساس می کنید.در مورد این آبشار افسانه های زیبا و شنیدنی در میان مردم هند وجود دارد.

آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار هند


معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا یکی از زیباترین معبدهای هندوستان است که در شهر همپی این کشور قرار دارد. این معبد دارای قدمت بسیار زیادی است و در قرن هفتم پس از میلاد مسیح ساخته شده است. این معبد در ابتدا یک عبادتگاه کوچک بوده است که در زمان ویجایاناگارا به یک مجتمع بزرگ تبدیل گشته است. شما مسافران تور هند می توانید در طول سفر خود از این معبد زیبا دیدن فرمایید.

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند



:: برچسب‌ها: دیدنی های هند,جاذبه های گردشگری هند,جاذبه های توریستی هند,بهترین دیدنی های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره شانگری لا بسفر استانبول ترکیه در نزدیکی تنگه بسفر و در محله بشیکتاش استانبول قرار دارد. هتل موقعیت مکانی خوبی دارد و به محله نشان تاشی نزدیک است. هم چنین در نزدیکی کاخ دولمه باغچه ، موزه ی نوال و موزه دریایی قرار دارد. هتل در سال 2013 افتتاح شده و خدمات آن به صورت BB است. هتل دارای 186 اتاق از انواع مختلف است که امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام و اینترنت را به مسافران تور ترکیه نوروز 97 ارائه می دهند. هتل دارای دو رستوران و دو کافه است که خوراک ، دسر و نوشیدنی های با کیفیت به مهمانان ارائه می دهند. هتل دارای یک مجموعه ورزشی و مرکز اسپا است که دارای استخر، سونا، باشگاه بدنسازی، ماساژ، حمام ترکی و خدمات زیبایی است. در مقابل هتل شانگری لا ایستگاه حمل و نقل عمومی قرار دارد و مسافران تور ترکیه می توانند برای گردش در شهر از این امکان استفاده نمایند. از دیگر امکانات هتل می توان به اتاق جلسه و کنفرانس، فروشگاه، سالن آرایش، مرکز تجاری، روم سرویس، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، واکس کفش و... اشاره کرد.

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

 


هتل رافلز استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره رافلز استانبول در محله معروف بشیکتاش این شهر قرار دارد. موقعیت مکانی هتل خوب است و به مراکز خرید استانبول تقریبا نزدیک است؛ هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک ترکیه 31 کیلومتر است. هتل دارای 181 واحد اقامتی است که شامل انواع اتاق و سوئیت است و امکاناتی چون تلویزیون، مینی بار، تلفن، حمام، تهویه مطبوع و اینترنت را به مسافران تور ترکیه ارائه می دهد. هتل دارای دو رستوران به نام های روکا و آرولا است که هر دو از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با بهره گیری از سرآشپزهای بین المللی انواع غذاهای خوش طعم را ارائه می دهند. هتل دارای 5 کافه در مکان های مختلف است . هتل رافلز امکانات همه ی رفاهی را به شما مسافران تور ترکیه مهر 96 ارائه می دهد که از جمله ی آن ها می توان به استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، باشگاه کودکان، زمین بازی، ترانسفر فرودگاه، آرایشگاه، خدمات نگهداری از کودکان،‌ لاندری، خشکشویی، روم سرویس و پذیرش شبانه روزی اشاره کرد.

هتل رافلز استانبول ترکیه

هتل رافلز استانبول ترکیه

هتل رافلز استانبول ترکیه


هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره ترکیه است و در شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل در منطقه ساحلی بلک قرار دارد. در این هتل 500 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته شده است. فرودگاه 29 کیلومتر و مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر با هم فاصله دارد.در هتل همه اتاق ها به غیر از تعدادی از آن ها دارای بالکن اختصاصی می باشد. مرکز گلف ترکیه یک کیلومتر با هتل فاصله دارد.

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا ویژه میهمانان تور ترکیه  شامل: سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکواش، ایروبیک، سالن بازی، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتابویژه میهمانان تور ترکیه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، آرایشگاه، عکاسی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، سالن آمفی تئاتر، کرایه اتومبیل، موسیقی زنده، اینترنت پر سرعت رایگان، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده ویژه میهمانان تور ترکیه شهریور 96 و... می باشد.

 هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

 

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا


هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل آتلانتیس لیماک یکی از هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد و در شهر آنتالیا و در منطقه بلک واقع شده است. در این هتل 373 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه آبان 96 در نظر گرفته شده است. در فاصله 40 کیلومتری از هتل فرودگاه و همچنین در 45 کیلومتری آن مرکز شهر قرار دارد. معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر و نیز آبشار ماناوگات 35 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

از امکانات هتل آتلانتیس لیماک ویژه میهمانان تور ترکیه آذر 96 می توان به تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، آرایشگاه ویژه میهمانان تور ترکیه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف و... اشاره داشت.

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا


هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا یکی از هتل های 5 ستاره ترکیه است و در شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه بلك و در سال 2006 ساخته شده است. در این هتل 469 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته شده است. مرکز شهر با این هتل 45 کیلومتر فاصله دارد. همچنین در فاصله 35 کیلومتری از آن فرودگاه قرار گرفته است.

از امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا ویژه میهمانان تور ترکیه می توان به تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی ویژه میهمانان تور ترکیه پاییز 96 و... اشاره داشت. اتاق های هتل متراژ 64 متر مربع دارند.

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های 3 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل اورکا رویال استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره اورکا رویال استانبول ترکیه در سال 2005 افتتاح شده است. هتل دارای 117 اتاق است که به شما مسافران تور ترکیه شهریور 96 امکانات سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و اینترنت را ارائه می دهد. هتل در نزدیکی بازار مصری ها قرار گرفته و به ایستگاه مترو و دیگر وسایل نقلیه نیز نزدیک است. هتل دارای یک رستوران با منظره ی بسیار زیبا از شهر استانبول و یک سالن صبحانه خوری است. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، سالن زیبایی و... اشاره کرد.

هتل اورکا رویال استانبول ترکیه

هتل اورکا رویال استانبول ترکیه

هتل اورکا رویال استانبول ترکیه


هتل سوییس استانبول ترکیه

هتل سوییس یکی از هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است که در نزدیکی تنگه بسفر قرار دارد. هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی بوده و به بسیاری از دیدنی های استانبول نزدیک است. هم چنین ایستگاه های حمل و نقل عمومی نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. ساختمان هتل دارای دو قسمت شرقی و غربی بوده و دارای 550 اتاق است که منظره رو به تنگه بسفر و هم چنین پل زیبای بسفر را دارا هستند. این اتاق ها برای شما مسافران تور ترکیه نوروز 97 امکاناتی نظیر مینی بار،‌ تلویزیون، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع را به ارمغان می آورند. این هتل دارای امکانات تفریحی نیز هست که از جمله آن ها می توان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و حمام ترکی اشاره کرد. هتل دارای هفت رستوران است که انواع غذاهای محلی و بین المللی را برای شما مسافران تور ترکیه سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ بسیار زیبا در بام هتل قرار دارد که بسته به فصل برای شما نوشیدنی و دسر سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، اتاق جلسات، باغ، آرایشگاه، فروشگاه، صرافی، سرویس نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد.

هتل سوییس استانبول ترکیه

هتل سوییس استانبول ترکیه

هتل سوییس استانبول ترکیه


هتل آسپالاس استانبول ترکیه

هتل 3 ستاره آسپالاس استانبول در نزدیکی جاذبه های تاریخی استانبول قرار گرفته است. هتل دارای 25 اتاق است که همگی دارای دکوراسیون مدرن و شیک و به رنگ روشن هستند و به مسافران تور ترکیه امکانات تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه، مینی بار، حمام و اینترنت را ارائه می دهند. هتل دارای چند رستوران متفاوت با منوهای متنوع است. یک کافی شاپ در تراس هتل قرار دارد که در آن می توانید با تماشای منظره بی نظیر شهر استانبول چای و قهوه بنوشید. هتل این امکان ویژه را به شما می دهد که دوچرخه اجاره کرده و دوچرخه سواری کنید. هم چنین سرویس نگهداری از کودکان هتل به هنگام خرید کردن از کودکان شما مسافران تور ترکیه مهر 96 نگهداری خواهند کرد. از دیگر امکانات هتل آسپالاس می توان به اجاره اتومبیل، لاندری و خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه (با هزینه) و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل آسپالاس استانبول ترکیه

هتل آسپالاس استانبول ترکیه


هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه هتلی پنج ستاره است که در منطقه افسوس کوش آداسی قرار دارد. هتل آکوا فانتزی به خاطر پارک آبی بزرگش معروف شده است زیرا در این پارک شما می توانید انواع سرسره ها آبی و هم چنین استخر ها را پیدا کنید. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و امکان انجام تفریحات آبی مانند جت اسکی را نیز به شما می دهد. هتل دارای 7 رستوران و ده کافی شاپ است که انواع و اقسام خوردنی و نوشیدنی ها در آن یافت می شود. اگر با ورزش های آبی میانه خوبی ندارید می توانید از زمین های ورزشی مانند تنیس و گلف استفاده نمایید. هر بعد از ظهر تیم انیمیشن هتل نمایش های شاد و زیبا را برای سرگرمی شما مسافران تور ترکیه آذر 96 اجرا می کنند. فاصله هتل تا فرودگاه آدنان مندرس ازمیر ترکیه حدود 80 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل می توان به آرایشگاه، لاندری، خشکشویی، روم سرویس، اینترنت و... اشاره کرد.

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه


هتل پلاتدمیر استانبول ترکیه

هتل پلاتدمیر یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در منطقه فاتح این شهر و در نزدیکی جاذبه های تاریخی قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه 17 کیلومتر بوده و هتل به شما مسافران تور ترکیه پاییز 96 خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد. هتل دارای 45 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، دلوکس و سوئیت بوده و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع حمام و صندوق امانات هستند. رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند و در دیگر وعده های غذایی غذاهای مدیترانه ای، محلی، ایتالیایی، بین المللی و غذای مخصوص گیاهخواران را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور ترکیه آبان 96 می توان به اینترنت رایگان، کافی شاپ، خدمات تور، لاندری، خشکشویی، روم سرویس و روزنامه اشاره کرد.

هتل پلاتدمیر استانبول ترکیه

هتل پلاتدمیر استانبول ترکیه

هتل پلاتدمیر استانبول ترکیه



:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

هتل لیبرتی یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا ترکیه است که در منطقه لارا این شهر قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر و تا مرکز شهر 27 کیلومتر است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی در کنار دریای مدیترانه است. خدمات این هتل به صورت ALL ارائه می شود. هتل در سال 2004 افتتاح شده است. در اطراف ساختمان هتل باغ درختان نخل چشم انداز زیبایی را برای شما مهمانان گرامی تور ترکیه شهریور 96 ایجاد کرده است. ساختمان هتل معماری بسیار زیبایی دارد و دارای 311 اتاق است که از انواع استاندارد، خانوادگی و دوبلکس می باشند و امکانات مینی بار رایگان، تلویزیون، اینترنت بی سیم، تلفن و صندوق امانات هستند. هتل دارای 6 رستوران و یک اسنک رستوران است که غذاهای ترکی، ایتالیایی، دریایی، تایلندی، پیتزا و فست فود سرو می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به پارک آبی، استخر، سونا،‌جکوزي، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، ماساژ، زمین والیبال،‌ بسکتبال، فوتبال، بیلیارد، سینما، تیم نمایش و سرگرمی و ... اشاره کرد.

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه


هتل رسمینا وان ترکیه

هتل رسمینا از جمله هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد که در شهر وان واقع شده است.نزدیک بودن هتل به موزه ی وان اقامت را برای گردشگران تور ترکیه مهر 96 آسان نموده است.مسافران تور ترکیه می توانند برای سرو صبحانه به طبقه ششم هتل بروند و از چشم انداز زیبای هتل حین خوردن صبحانه  لذت ببرند.امکانات هتل شامل:حمام اختصاصی،سیستم تهویه مناسب، لوازم بهداشتی،تلوزیون،ترانسفر فرودگاه رایگان،فروشگاه های متعدد برای خرید سوغاتی،اینترنت پرسرعت،کرایه ماشین،مینی بار و دیگر خدمات رفاهی می باشد.

هتل رسمینا وان ترکیه

هتل رسمینا وان ترکیه

هتل رسمینا وان ترکیه

هتل رسمینا وان ترکیه


هتل کناک استانبول ترکیه

هتل کناک استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره این شهر به شمار می رود. هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است که دارای مراکز خرید و هم چنین رستوران های بسیاری است. فاصله هتل از فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 23 کیلومتر است. این هتل در سال 2008 بازسازی شده و خدمات خود را به صورت bb ارائه می دهد. هتل دارای 117 اتاق از انواع سوپریور، دلوکس، سوئیت و اتاق خانوادگی است که به شما مسافران تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، صندوق امانات و اینترنت هستند. هتل دارای دو رستوران است که یکی از آن ها به سبک بوفه بوده و دیگری یک رستوران روباز با منوی بوفه است.از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور ترکیه نوروز 97 می توان به کافی شاپ، اجاره ماشین، لاندری، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته و روم سرویس اشاره کرد.

هتل کناک استانبول ترکیه

هتل کناک استانبول ترکیه

هتل کناک استانبول ترکیه

 


هتل سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه در مرکز شهر کوش آداسی قرار گرفته است. خدمات این هتل به صورت all به شما مسافران تور ترکیه پاییز 96 ارائه می شود. هتل دارای 500 متر ساحل شنی اختصاصی است که انواع ورزش های آبی در کنار آن برای شما تدارک دیده شده است. هتل دارای 168 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی و سوئیت که برای مهمانان تور ترکیه دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تهویه مطبوع و حمام با سشوار است. رستوران اصلی هتل همه ی وعده های غذایی را به صورت بوفه ارائه می دهد و یک اسنک بار انواع اسنک های خوش طعم را برای شما سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، پارک آبی، سونا، جکوزی، باشگاه کودکان، زمین تنیس، تنیس روی میز و دارت است.

هتل سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه

هتل سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه

هتل سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه


هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هتل لارا فامیلی کلاب یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا ترکیه است که در منطقه لارا این شهر قرار دارد. سرویس دهی هتل به صورت UALL است. ساختمان هتل 8 طبقه است و دارای 332 اتاق است. اتاق های هتل از انواع خانوادگی، سوپریور و استاندارد است که برای شما مسافران تور ترکیه آبان 96 مینی بار، تهویه مطبوع، حمام با دوش، تلویزیون، صندوق امانات و بالکن است. هتل دارای سه رستوران است که رستوران اصلی به سبک بوفه است و دو رستوران آلاکارته دریایی و ترکی دیگر رستوران های هتل هستند. هم چنین 4 کافه در هتل وجود دارند که به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهند. فاصله هتل تا فرودگاه 13 کیلومتر و تا مرکز شهر 26 کیلومتر است. هتل بیشتر امکانات تفریحی خود را به صورت رایگان به شما مسافران تور ترکیه آذر 96 ارائه می دهد. از این امکانات می توان به باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، حمام فنلاندی، سونا، استخر، سرسره و پارک آبی اشاره کرد.

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل ریوا استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره ریوا استانبول ترکیه در منطقه میدان تقسیم این شهر زیبا قرار دارد. هتل ریوا با قرار داشتن در نزدیکی میدان تکسیم دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید، تفریحی و دیدنی های شهر استانبول دارد. هتل ریوا دارای 71 اتاق است که به شما مسافران تور ترکیه مهر 96 امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان، حمام با سشوار و تهویه مطبوع است. شما مسافران گرامی می توانید برای گشت در شهر از هتل ماشین اجاره کرده و به راحتی شهر را ببینید. از دیگر امکانات هتل ریوا می توان به رستوران، کافی شاپ، خدمت تور، خدمات ویژه معلولین، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل ریوا استانبول ترکیه

هتل ریوا استانبول ترکیه

هتل ریوا استانبول ترکیه


هتل سوزر کوش آداسی ترکیه

هتل 3 ستاره سوزر کوش آداسی ترکیه در کنار ساحل زیبای دریای اژه قرار دارد. هتل در موقعیت مکانی خوبی نسبت به جاذبه های گردشگری مانند شهر باستانی افسوس دارد. هتل سوزر دارای 90 اتاق است که برای شما مسافران تور ترکیه نوروز 97 دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات هستند. هم چنین این اتاق ها دارای بالکن با منظره دریای اژه هستند. هتل دارای یک استخر روباز مخصوص فصل های گرم سال در محوطه می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به باغ، رستوران، اسنک بار، خدمات تور، اجاره ماشین، لاندری و ... اشاره کرد.

هتل سوزر کوش آداسی ترکیه

هتل سوزر کوش آداسی ترکیه

 


هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره کیسمت کوش آداسی ترکیه در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار داشته و به مرکز شهر کوش آداسی نیز نزدیک است. این هتل در سال 2000 بازسازی شده و دارای 107 اتاق با امکانات مینی بار، تلویزیون ، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و بالکن است. در ساحل اختصاصی این هتل امکان انجام تفریحاتی نظیر والیبال ساحلی، گرفتن حمام آفتاب و قایق سواری جود دارد. رستوران های هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را برای شما مسافران تور ترکیه پاییز 96 سرو می کنند و یکی از آن ها روی تراس قرار دارد . که امکان صرف غذا همراه با تماشای منظره بسیار زیبا از دریا را به شما ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز، غوصی، اجاره دوچرخه، باغ، بیلیارد، زمین بازی کودکان و ... اشاره کرد. 

هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه


هتل رامادا پلازا آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره رامادا پلازا آنتالیا ترکیه در منطقه لارا این شهر قرار دارد. هتل در فاصله 8 کیلومتری از مرکز آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه قرار داشته و نزدیک ایستگاه های حمل و نقل عمومی قرار دارد. هتل دارای ساحل صخره ای اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. ساختمان هتل در 8 طبقه ساخته شده و دارای 240 اتاق است که به شما مسافران تور ترکیه آبان 96 امکانات مینی بار، تلویزیون ، تهویه مطبوع، اینترنت و تلفن را ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران اصلی، دو رستوران آلاکارته و 4 کافی شاپ در مکان های مختلف هتل قرار دارند. در مرکز اسپای مجلل هتل می توانید امکانات تفریح و ریلکس کردن مانند استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی ، باشگاه بدنسازی و ماساژ را بیابید. از دیگر امکانات هتل می توان به باغ، اجاره دوچرخه، خدمات تور، آرایشگاه، صرافی ، پذیرش شبانه روزی و ... اشاره کرد.

هتل رامادا پلازا آنتالیا ترکیه

هتل رامادا پلازا آنتالیا ترکیه

هتل رامادا پلازا آنتالیا ترکیه


هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه

هتل 5 ستاره پالم وینگز کوش آداسی ترکیه یکی از بهترین هتل های این شهر به حساب می آید. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی در نزدیکی خود بوده و خدمات آن به صورت ALL ارائه می شود. هتل دارای 343 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوپریور، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است. که به شما مسافران تور ترکیه آذر 96 امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و بالکن را ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه،‌ یک رستوران آلاکارته و یک اسنک رستوران است. هم چنین 5 کافی شاپ در مکان های مختلف هتل وجود دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به پارک آبی، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سونا، بیلیارد، بازی های ساحلی و ... اشاره کرد. فاصله این هتل از مرکز شهر 14 کیلومتر و از فرودگاه 104 کیلومتر است.

هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه

هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه

هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه



:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,هتل های 3 ستاره ترکیه,هتل های خوب ترکیه,آفر هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل دورا استانبول ترکیه

هتل دورا یکی از هتل های 4 ستاره ترکیه است که در نزدیکی میدان تقسیم و در منطقه شیشیلی قرار دارد. هتل ده کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک فاصله داشته و در نزدیکی منطقه مد نشان تاشی قرار دارد. هتل دارای 119 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و سوئیت است که به شما مهمانان تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات و تلفن را ارائه می دهند. رستوران هتل با سرو غذاهای ترکی همراه با موسیقی زنده از شما پذیرایی می کند. صبحانه به صورت بوفه دراین رستوران از ساعت هفت تا ده صبح سرو می شود. از دیگر امکانات هتل می توان سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، صرافی، اجاره اتومبیل، کافی شاپ، لاندری و ... را نام برد.

هتل دورا استانبول ترکیه

هتل دورا استانبول ترکیه

هتل دورا استانبول ترکیه


هتل گرند اوندر کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره گرند اوندر یکی از هتل های شهر کوش آداسی است که در سال 1995 افتتاح شده است. هتل در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته و یک ساعت و بیست دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. هتل گرند اوندر دارای 80 اتاق است که به شما مهمانان تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام، بالکن با منظره دریای اژه، اینترنت و تهویه مطبوع را ارائه می دهد. هتل 300 متر تا ساحل فاصله دارد که در آن انواع تفریحات نظیر قایق سواری وجود دارد. امکانات تفریحی در داخل هتل نیز وجود دارند که از آن ها می توان به استخر، سونا، ماساژ، جکوزی، تنیس روی میز، سالن بدنسازی و بیلیارد اشاره کرد. از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و اتاق های بدون سیگار اشاره کرد.

هتل گرند اوندر کوش آداسی ترکیه

هتل گرند اوندر کوش آداسی ترکیه

هتل گرند اوندر کوش آداسی ترکیه

 


هتل مینا استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره مینا استانبول در محله سلطان احمد این شهر قرار دارد. هتل دارای موقعیت مکانی خوبی بوده و در نزدیکی ایستگاه های حمل و نقل عمومی قرار دارد. ساختمان هتل ظاهر بسیار جالبی دارد و مانند ساختمان های قدیمی اروپایی است. هتل دارای 46 اتاق است که منظره رو به دریای مرمره دارند و به شما مسافران تور ترکیه امکاناتی نظیر صبحانه، روم سرویس، مینی بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام را ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران زیبا در بام است که انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، اجاره اتومبیل، اینترنت بی سیم، لاندری، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

هتل مینا استانبول ترکیه

هتل مینا استانبول ترکیه

هتل مینا استانبول ترکیه


هتل آدونیس آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره آدونیس آنتالیا ترکیه در منطقه لارا این شهر قرار دارد. هتل به تازگی بازسازی شده است و خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور ترکیه ارائه می دهد. هتل 5 کیلومتر تا مرکز آنتالیا و 15 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. ساختمان هتل که به تازگی بازسازی شده است دارای 13 طبقه است و در کنار یک ساحل صخره ای اختصاصی قرار گرفته است. هتل دارای 227 اتاق شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات مینی بار، بالکن، حمام ، تهویه مطبوع و صندوق امانات است. رستوران هتل با منوی بوفه انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. شش کافی شاپ هتل در مکان هایی نظیر لابی، ساحل و استخر قرار دارند. یک استخر رو باز در محوطه هتل قرار دارد که نمایش های شبانه نیز در کنار آن برگزار می شوند. از دیگر امکانات هتل آدونیس می توان به سالن بدنسازی، سونا، اتاق ماساژ، بیلیارد، تنیس روی میز، سالن زیبایی و فروشگاه اشاره کرد.

هتل آدونیس آنتالیا ترکیه

هتل آدونیس آنتالیا ترکیه


هتل آنتیک استانبول ترکیه

هتل آنتیک یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه بایزید این شهر و در نزدیکی بازار بزرگ قرار گرفته است. ساختمان هتل معماری بسیار فانتزی و زیبایی دارد. هتل آنتیک دارای 96 اتاق از انواع استاندارد ، خانوادگی و سوئیت است که به شما مهمانان تور ترکیه امکانات رفاهی شامل مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع و تلفن است. رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهد اما در دیگر وعده های غذایی به صورت آلاکارته بوده و امکان انختاب از روی منو را به شما می دهد. شما مهمانان گرامی برای ریلکس کردن می توانید به سونا و سالن ماساژ هتل بروید. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر است. ز دیگر امکانات هتل می توان به زمین بازی کودکان، اسنک بار، اجاره ماشین، فروشگاه سوغاتی، روم سرویس و ... اشاره کرد. 

هتل آنتیک استانبول ترکیه

هتل آنتیک استانبول ترکیه

هتل آنتیک استانبول ترکیه



:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل کنت استانبول ترکیه

هتل کنت یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول است که در نزدیکی مناطق گردشگری شهر استانبول و هم چنین بازار بزرگ این شهر قرار دارد. هتل دارای 94 اتاق است که دارای دکوراسیون روشن بوده و به شما مسافران تور ترکیه امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، میز کار و تلفن را ارائه می دهند. هتل صبحانه را به سبک بوفه ارائه می دهد و در دیگر وعده های غذایی انواع غذاهای ترکی و بین المللی را برای شما سرو می کند. هتل در نزدیکی ایستگاه تراموا قرار داشته و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک 12 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی، خدمات برای معلولین و ... اشاره کرد.

هتل کنت استانبول ترکیه

هتل کنت استانبول ترکیه

هتل کنت استانبول ترکیه


هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه

هتل پاپیلون آنتالیا در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد و فاصله آن تا مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه 55 کیلومتر است. هتل پاپیلون 5 ستاره است و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. این هتل در زمینی به مساحت 60000 متر مربع بنا شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی در کنار دریای مدیترانه است. هتل دارای 519 اتاق از انواع استاندارد، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تلفن و سیستم تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با سبک سرو بوفه، رستوران کودک، رستوران ایتالیایی، رستوران چینی و رستوران مکزیکی است. تیم سرگرمی و سیرک هتل انواع نمایش ها و آکروبات ها را برای شما مسافران تور ترکیه اجرا می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، زمین فوتبال، والیبال، تنیس، پیلاتس، باشگاه بدنسازی، باشگاه کودکان، ورزش های آبی و ... اشاره کرد.

هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه

هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه

هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه


هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره داباکلار کوش آداسی در نزدیکی مرکز شهر و در کنار ساحل عمومی این شهر قرار دارد. فاصله هتل از فرودگاه 18 کیلومتر است و به ایستگاه های حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس بسیار نزدیک است. هتل دارای 84 اتاق از انواع استاندارد و خانوادگی است که برای مسافران تور ترکیه دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، حمام با سشوار و تهویه مطبوع است. هتل دارای یک استخر روباز در محوطه خود است که تمام سال می توانید  از آن استفاده کنید. رستوران هتل با منوی بوفه انواع غذاهای محلی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به سونا، ماساژ، حمام ترکی، سالن بدنسازی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و لاندری اشاره کرد.

هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه


هتل اینتل استانبول ترکیه

هتل اینتل یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه بی اوغلو و میدان تقسیم قرار دارد. با توجه به قرار گرفتن در تزدیکی میدان تقسیم هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی داشته و به مراکز خرید،‌ کافه و رستوران ها، مناطق تاریخی و هم چنین ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است. هتل دارای 36 اتاق از انواع استاندارد، دلوکس و سوپریور است که به شما مسافران تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، چای ساز، اینترنت بی سیم رایگان و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. فاصله هتل تا فروگاه آتاتورک بیست کیلومتر است که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در اختیار شما قرار می گیرد. از دیگر امکانات هتل می توان به خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین و مرکز تجارت اشاره کرد.

هتل اینتل استانبول ترکیه

هتل اینتل استانبول ترکیه


هتل اوتیوم لایف آنتالیا ترکیه

هتل اوتیوم لایف یکی از هتل های منطقه کمر شهر آنتالیا است. درجه این هتل 5 ستاره بوده و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل در مقابل خود دارای ساحل اختصاصی شنی و سنگریزه ای است. رستوران هتل در همه ی وعده های غذایی به صورت بوفه از شما مهمانان گرامی تور ترکیه پذیرایی می کند. هم چنین سه رستوران آلاکارته با سرو غذا از روی منو نیز وجود دارند. هتل دارای 253 اتاق با دکوراسیون شیک و زیبا است که امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان، بالکن و تهویه مطبوع ارائه می دهند. هتل در میان یک باغ بسیار زیبا قرار دارد و در میان آن یک استخر روباز است که دل انگیزی محیط را مضاعف کرده است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، اسپا، پارک آبی، ماساژ، اتاق بازی کودکان و ... اشاره کرد.

هتل اوتیوم لایف آنتالیا ترکیه

هتل اوتیوم لایف آنتالیا ترکیه

 



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در منطقه آکسارای این شهر قرار  دارد. این هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه داده و دارای 42 اتاق می باشد. هتل در نزدیکی ایستگاه تراموا قرار داشته و دسترسی بسیار خوبی به مناطق دیدنی و مراکز خرید استانبول دارد. اتاق های هتل همگی از نوع استاندارد بوده و دارای امکانات مینی بار، تهویه، تلویزیون، اینترنت، تلفن و صندوق امانات هستند. رستوران این هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته در دسترس است. هتل سابنا در فاصله 15 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد و ترانسفر فرودگاهی برای شما مسافران تور ترکیه مهر 96 با هزینه اضافی در دسترس است.

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا استانبول ترکیه


هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

هتل 5 ستاره آداکوله کوش آداسی ترکیه یکی از بهترین هتل های شهر کوش آداسی است که در قسمت شمالی شهر و در کنار ساحل زیبای دریای اژه قرار گرفته است. هتل UALL بوده و دارای ساحل اختصاصی می باشد. هتل در سال 2006 بازسازی شده است و دارای 278 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، حمام با سشوار و بالکن هستند. هتل آداکوله در بالای یک صخره قرار گرفته که با جنگل احاطه شده است و منظره بی نظیری از دریا به شما مسافران تور ترکیه نوروز 97 ارائه می دهد. استخر روباز هتل در محوطه قرار گرفته است که در همه ی فصل های سال می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین هتل دارای پارک آبی با سرسره های جذاب و هیجان انگیز می باشد. از دیگر امکانات هتل آداکوله می توان به استخر سرپوشیده ، استخر کودکان، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، زمین تنیس، والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه


هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرمد هالیک یک هتل 4 ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و هم چنین دیدنی های شهر استانبول قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک ترکیه 21 کیلومتر است. هتل دارای 81 اتاق لوکس و زیبا است که چشم انداز دریا و یا شهر استانبول را دارا می باشند. هتل گرند هالیک خدمات خود را به صورت BB به شما مسافران تور ترکیه شهریور 96 ارائه می دهد. هتل دارای یک رستوران اصلی و یک رستوران در بام است که منظره ای فوق العاده را از شهر و دریا به نمایش می گذارد. هتل دارای مرکز اسپا نیز می باشد و شما می توانید از استخر، سونا، حمام ترکی، جکوزی و ماساژ استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به پینگ پونگ، کافی شاپ، مرکز تجارت، لاندری، و روم سرویس اشاره کرد.

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه


هتل اس یو آنتالیا ترکیه

هتل اس یو یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا به شمار می آید. هتل در فاصله 12 کیلومتری مرکز آنتالیا و در 25 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. هتل دارای یک ساختمان بسیار شیک و زیبا به رنگ سفید است که در نزدیکی ساحل اختصاصی هتل قرار دارد. اتاق های این هتل از نوع اتاق دلوکس، سوئیت و سوئیت پرزیدنت هستند که برای شما مسافران تور ترکیه آذر 96 دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، بالکن، اینترنت و صندوق امانات هستند. رستوران اصلی هتل غذا را به صورت بوفه سرو می کند و سه رستوران دیگر به صورت آلاکارته می باشند. شایان ذکر است که هتل اس یو به صورت UALL خدمات ارائه می دهد. این هتل دارای امکانات تفریحی نیز می باشد که از آن ها می توان به مرکز اسپا، استخر، سینما، اتاق بازی، اسکواش، نمایش و موسیقی زنده اشاره کرد.

هتل اس یو آنتالیا ترکیه

هتل اس یو آنتالیا ترکیه

هتل اس یو آنتالیا ترکیه


هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه

هتل سنتینوس یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. این هتل در 300 متری ساحل دریای اژه و 7 کیلومتری مرکز شهر قرار داشته و تا فرودگاه ازمیر 100 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 102 واحد اقامتی شامل اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی و سوئیت است که به شما مسافران تور ترکیه آبان 96 امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، حمام با دوش و سشوار و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. هم چنین در تمامی مکان های هتل اینترنت بی سیم رایگان در دسترس می باشد. این هتل دارای یک رستوران اصلی، یک رستوران مکزیکی، یک رستوران دریایی، چهار کافی شاپ و یک اسنک بار می باشد. دیگر امکانات هتل شامل استخر، سونا، ماساژ، جکوزی، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، والیبال ساحلی، بیلیارد، باشگاه کودکان، اجاره ماشین، صرافی، آرایشگاه و ... اشاره کرد.

هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه

هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه

هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه



:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های 3 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

مسجد ایاصوفیه ترکیه

مسجد ایاصوفیه یکی از زیباترین مسجد شهر استانبول ترکیه است. تاریخچه این مسجد بسیار پر پیچ و خم است. ساخت ایاصوفیه به قرن ششم میلادی و به دوره بیزانس برمیگردد. زمانی که کنستانتین اول دستور داد این بنا را که کاربرد اولیه آن کلیسا بود با 10000 کارگر و نظارت بیش از صد معمار بسازند. این کلیسا مخصوص ارتدکس ها بود و مراسم دعا با شکوه هر چه تمام تر در آن برگزار می شد. پس از آن کلیسا دوبار بازسازی شد تا این که در زمان عثمانی و به دستور محمد دوم معروف به محمد فاتح و پس از فتح استانبول به مسجد تبدیل شد. پس از آن در دوران پادشاه های مختلف عثمانی ایاصوفیه تغییرات زیادی از جمله اضافه شدن محراب، مناره و تزئینات داخلی و خارجی در ایاصوفیه صورت گرفت. اما کاربری سوم این بنا به دستور آتاتورک رئیس جمهور وقت در سال 1935 انتخاب شد که ایاصوفیه را به موزه تبدیل کرد. پیشنهاد می کنیم که شما مسافران تور ترکیه در طول سفر خود سری به این موزه دیدنی بزنید.

 مسجد ایاصوفیه ترکیه

مسجد ایاصوفیه ترکیه

مسجد ایاصوفیه ترکیه


پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند به عنوان یکی از بهترین مجموعه های تفریحی استانبول در سال 2013 افتتاح شد. این مجموعه در قسمت اروپایی شهر استانبول و با دسترسی خوب با انواع وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو هر روزه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران تور ترکیه است. مجموعه دارای پارک آبی و شهربازی و هم چنین مرکز خرید است. این پارک انواع وسایل بازی هیجان انگیز را دارا است؛ از جمله یک ترن هیجان انگیز که از بین آبشار و پارک آبی رد می شود. هم چنین تفریحات دیگری نظیر بولینگ، جت اسکی و سینما نیز در این مجموعه قرار دارند. پیشنهاد ما به مسافران تور ترکیه بازدید و استفاده از این مجموعه است.

پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند استانبول ترکیه


برج دختر ترکیه استانبول

برج دختر ترکیه در وسط تنگه بسفر روی یک صخره صاف و بزرگ قرار گرفته است. این برج بسیار زیبا و رمانتیک است و در کنار مرغان دریایی و بادهای تندی که می وزد منظره زیبایی را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور ترکیه فراهم می آورد. افسانه های فروان و زیبایی در مورد این برج گفته شده است و همین امر باعث شده که مردم ترکیه خیلی به این بنا علاقه مند شوند و پیر و جوان ، زن و مرد همگی این برج را دوست دارند. گفته می شود در گذشته های دور یک پیشگو امپراطور بیزانس را مطلع می سازد که دخترش روزی توسط ماری گزیده خواهد  و این امپراطور برای نجات دادن فرزند عزیزش او را به قلعه ای که روی یک صخره بلند ساخته بود فرستاد. متاسفانه دختر دلبند بیزانس توسط ماری که در سبد انگور بود گزیده شد و دختر جان خود را از دست داد. در استانبول ترکیه برج دختر نماد عشق و دوست داشتن است و همه مردم آن را دوست دارند. از این برج ابتدا به عنوان فانوس دریایی استفاده میشد اما اکنون فضای داخلی آن به صورت کافه و رستوران در آمده که دارای چشم اندازی زیبا از تنگه بسفر می باشد. روزانه قایق های این منطقه چندین بار به سمت برج دختر حرکت می کنند تا شما گردشگران عزیز تور ترکیه را به این منطقه برسانند.

تور ترکیه برج دختر استانبول

 


تاشکپره آدنا

تاشکپره آدانا

تاشکپره یک پل سنگی در آدانا است که در نزدیکی مسجد سابانجی ساخته شده است. تصویر این مسجد زیبایی پل سنگی آدانا ترکیه را چند برابر کرده است. این پل سنگی در طول تاریخ نام های مختلفی به خود گرفته است که آخرین نام آن تاشکپره است که بروی آن مانده. تاریخچه دقیقی در رابطه با ساخت این پل وجود ندارد اما گفته می شود که امپراتور هیتی هنگام سفر به سوریه آن را ساخته است. اما نوشته های اولیه نشان می دهد که در کتیبه یونان باستان در قسمت سنگ آثار موزه باستان شناسی آدانا اطلاعاتی در مورد ساخت و ساز آن یافت می شود. در این کتیبه گفته شده است که تاشکپره آدانا ترکیه در زمان سلطنت امپراتور رومی به دست معماری به نام Auxentius ساخته شده است و طی قرن ها مورد بازسازی نیز قرار گرفته است.

تاشکپره آدانا

در قسمت شمالی پل آثار هنری مانند شیر و ستاره هلالی وجود دارد. در حال حاضر طول این پل 310 متر و عرض آن 11/5 متر است و همچنین بر روی آن یک جاده قرار دارد که با قلوه سنگ هایی هموار گشته است. تاشکپره در کنار آدانا هیلتون است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به آدانا را دارند می توانند یک پیاده روی دل چسب و رضایت بخشی را در سرتاسر پل تجربه کنند و با چند عکس زیبا سفر به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.


دریاچه وان ترکیه

دریاچه وان ترکیه

یکی از مناطق تفریحی و دیدنی ترکیه دریاچه وان در قسمت غربی شهر وان می باشد که چشم انداز بی نظیری را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور ترکیه فراهم می آورد. کوه سبحان با ارتفاع 4058 متر در شمال غربی این دریاچه و کوه های اختیار شهاب در قسمت جنوبی آن قرار دارند که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. آبی که از جویبارهای این کوه ها سرازیر می شود آب دریاچه زیبای وان را تامین می کند. طی سالیان دراز فعالیت های آتشفشانی باعث ایجاد دریاچه نمکی وان شده است. دریاچه وان 120 کیلومتر طول , 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق دارد اما عمیق ترین قسمت این دریاچه 451 متر می باشد. این دریاچه مساحتی حدود 3755 متر مربع دارد و دارای ساحلی شنی و آبی نمک دار می باشد که برای علاقه مندان به شنا نیز مناسب است. مسافران تور ترکیه حتما سری هم به شهر وان و دریاچه زیبای آن بزنند و از آب و هوای خوب آن و چشم انداز بی نظیرش لذت ببرند.

دریاچه وان ترکیه



:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی ترکیه,دیدنی های ترکیه,بهترین دیدنی های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

موزه پرا استانبول

موزه پرا یک موزه آثار هنری در استانبول است که موضوع اصلی آن آثار قرن نوزدهم می باشد. این موزه که در خیابان ایستکیل استانبول قرار دارد در سال 2005 توسط سونا و اینان کیراچ افتتاح شد. ساختمان اصلی موزه یک ساختمان مربوط به سال 1893 است که به موزه تغییر کاربری پیدا کرده است. در این موزه انواع آثار هنری نظیر نقاشی ها و کتب به جای مانده از قرن 19 از ترکیه و دیگر کشورهای جهان به نمایش در آمده است. بازدید از موزه پرا برای عموم آزاد است و شما مسافران تور ترکیه می توانید از این موزه زیبا دیدن فرمایید.

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول


آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن در اصل یک مجموعه از آبشارهای زیبا است که در شمال شرقی شهر آنتالیا و در نزدیکی ساحل لارا قرار دارد. این آبشار از چشمه های پینارباشی سرچشمه می گیرد و شامل دو آبشار بالایی و پایینی است که طول آبشار بلندتر به 40 متر می رسد. این آبشار دارای غارهای بسیار زیبایی است که درون آن ها می توانید غار نوردی کنید. هم چنین در کنار آن رودخانه ای بسیار صاف و زلال قرار دارد که در آن قایق سواری و رفتینگ انجام می شود. در اطراف این آبشارها منظره بسیار دلربا از کوه های توروس قرار دارد. آبشارهای دودن درون یک پارک زیبا قرار دارد که می توانید در این پارک به پیک نیک بروید. از درون شهر آنتالیا به این آبشارها انواع وسایل نقلیه تردد می کنند. انواع کافی شاپ و رستوران ها در کنار این آبشارها وجود دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید بعد از گشت و گذار در آبشارها از آن ها استفاده کنید.

آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن آنتالیا ترکیه


برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالاتا یا برج مسیح نام برجی در منطقه گالاتای ترکیه است که از قرون وسطی برجای مانده. این برج که در شمال گلدن هورن یا شاخ طلایی قرار دارد در سال 1348 میلادی یعنی در دوران بیزانس با هدف شناسایی کشتی های دشمن ساخته شد. این برج در زمان ساخت خود با 67 متر طول بلند ترین برج منطقه قسطنطنیه بوده است. در سال های بعد از برج گالاتا به عنوان زندان، رصد خانه و دیده بانی استفاده شده است. این برج در نه طبقه به صورت یک استوانه بزرگ ساخته شده است و سقف مخروطی شکل آن بعدها به آن اضافه شده است. شما مسافران تور ترکیه می توانید از این برج بازدید کنید و از منظره شهر استانبول که از بالای آن دیده می شود لذت ببرید. هم چنین یک رستوران در بالای برج گالاتا قرار دارد.

برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالاتا استانبول ترکیه


کتابخانه سلسوس ترکیه

کتابخانه سلسوس از معدود باقیمانده های شهر باستانی افسوس ترکیه به شمار می رود. این کتابخانه در سال 125 میلادی توسط پسر سلسوس رومی فرماندار آسیا ساخته و به افتخار پدرش نام گذاری شد که مقبره ی آن در زیر کتابخانه قرار دارد. در این کتابخانه بیش از 12000 کتیبه و طومار نگهداری می شده است. این کتابخانه در دو زلزله در قرن های سوم و یازدهم میلادی تخریب شد اما در دهه هفتاد به دست باستان شناسان دوباره تعمیر و مرمت شد. شما مسافران تور ترکیه می توانید در طول سفر خود از این کتابخانه زیبا و باستانی دیدن کنید.

کتابخانه سلسوس ترکیه

کتابخانه سلسوس ترکیه

کتابخانه سلسوس ترکیه


خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه

خلیج گلدن هورن یا شاخ طلایی خلیجی است که بخش اروپایی استانبول را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می کند. این خلیج از پیش روی آب دو دریای سیاه و مرمره در خشکی به وجود آمده است. نام این خلیج به دو دلیل گلدن هورن می باشد؛ دلیل اول می گویند که بیزاس آن را به نام مادرش گذاشت و دلیل دوم این است که این خلیج درهنگام طلوع و غروب آفتاب به رنگ طلایی در می آید. در زمان عثمانی این خلیج منطقه مسکونی مورد علاقه ترک های اعیان بوده است. روی این خلیج 4 پل قرار دارد که عبارتند از : پل گالاتا، پل گلدن هورن، پل اونکاپاتی  ومتروپل. در اطراف این خلیج کافی شاپ ها و رستوران های زیادی وجود دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید از آن ها استفاده کنید.

خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه

خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه,جاذبه های توریستی ترکیه,مکان های دیدنی ترکیه,دیدنی های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

دریاچه سالدا ترکیه

دریاچه سالدا ترکیه

دریاچه سالدا از بهترین و زیباترین مناطق طبیعی ترکیه می باشد که گردشگران برای لذت بردن از منظره زیبای آن , برای استفاده از خاصیت آب این دریاچه و یا برای رصد کردن ستاره هاکه در شب می درخشند به این منطقه از ترکیه سفر می کنند. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه جالب باشد که بدانند این دریاچه یکی از زلال ترین و شفاف ترین دریاچه های ترکیه است. دریاچه سالدا در منطقه یشیلووای استان بوردور واقع شده است.

دریاچه سالدا ترکیه

استان بوردور در شمال آنتالیا قرر دارد و دریاچه های کوچک و بزرگ زیادی را دارا می باشد که بزرگترین آن ها دریاچه بوردور می باشد. دریاچه سالدا دومین دریاچه بزرگ بوردور می باشد که توسط تپه هایی سرسبز و پوشیده از جنگل محاصره شده است و زیبایی آن را دوچندان کرده است. اما این دریاچه عمیق ترین دریاچه ترکیه است زیرا 193 متر عمق دارد.اما آنچه که توجه گردشگران تور ترکیه رابه خود جلب می کند رنگ فیروزه ای آب این دریاچه و ماسه های سفید ساحل آن است. سفیدی ماسه ها به دلیل منیزیم فراوان آب دریاچه است که این منیزیم به همراه خاک رس ساحل دریاچه نقش مهمی را در رفع بیماری های پوستی مانند آکنه ایفا می کنند.

دریاچه سالدا ترکیه

از دیگر جاذبه های این دریاچه پوشش گیاهی آن می باشد که باعث شده جانورانی مانند اردک وحشی , روباه , گراز وحشی , خرگوش و... در این منطقه زندگی کنند. بی نظیر ترین منظره ای که در این منطقه می توانید مشاهده کنید آسمان پرستاره آن هنگام شب است که هر سال ستاره شناسان و زیادی را به طرف خود جذب می کند. مسافران عزیز تور ترکیه می توانند با رفتن به دریاچه سالدا یک منطقه رویایی و زیبا را مقابل چشمان خود ببینند و لذت ببرند. گفته می شود که ساختار سنگ های دریاچه سالدا بسیار شبیه ساختار سنگ های کره مریخ است می باشد. اما آنچه که تاسف بار است عقب نشینی آب 3-4 متری این دریاچه طی 20 سال گذشته بوده که این روند همچنان ادامه دارد. شاید به همین دلیل است که این منطقه در زمره مناطق طبیعی حفاظت شده قرار گرفته است.

دریاچه سالدا ترکیه

 


دریاچه اوزون گل ترکیه

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

دریاچه اوزون گل در شهر ترابزون ترکیه که یک شهربسیار زیبا و رویایی است قرار گرفته است. د حقیقت در بیست کلومتری چایکارا _ ترابزون قرار گرفته است و  اطراف آن پوشیده از جنگل های سرسبز با درختان تناور و بلند و زیبا است. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه جالب باشد که بدانند در میان این جنگل های انبوه مساجد زیادی وجود دارد که مناره های آن از میان درختان بیرون آمده و خودنمایی می کنند. مسافران تور ترکیه اگر می خواهند به شهر ترابزون سفر کنند یا باید از راه زمینی بازرگانان استفاده کنند و یا اگر میخواهند با هواپیما به این شهر بروند باید ایتدا به یکی از شهرهای مهم ترکیه بروند و سپس از آنجا به ترابزون سفر کنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

گردشگران عزیز پس از رسیدن به مقصد می توانند مدتی را در کنار دریاچه اوزون گل سپری کنند و از طبیعت بی نظیر و هوای سرد و مطبوع آن نهایت لذت را ببرند و حتی می توانند با کرایه قایق هایی که در این منطقه وجود دارد در دریاچه چرخی هم بزنند و سفر خود تکمیل کنند. مسافران و گردشگران تور ترکیه بدانند که این کشور مناطق دیدنی فراوانی دارد و حتما نیازی نیست که برای گردش فقط به آنتالیا و استانبول سفر کنند بلکه با یک سفر زمینی کم خرج تر می توانند مناطق زیبای بیشتری را ببینند و سفر خاطره انگیزی را برای خود رقم یزنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل


آبشار مرادیه وان ترکیه

 تور ترکیه آبشار مرادیه وان

آبشار مرادیه ترکیه در 88 کیلومتر شهر وان قرار گرفته است و اگر گردشگران عزیز تور ترکیه قصد داشته باشند که زمینی به ترکیه سفر کنند و از مسیر بازرگان چالدران بروند می توانند این آبشار فوق العاده را ببینند و لذت ببرند. آبشار مرادیه دارای تقریبا 80 متر عرض و حدود 6 متر ارتفاع می باشد و به قدری پرآب است که صدای آن اجازه نمیدهد هنگامی که گردشگران در یک فاصله 50 متری از آن قرار می گیرند صدای همراهانشان را بشنوند.

تور ترکیه آبشار مرادیه وان

لازم به ذکر است که برای دیدن این آبشار بسیار زیبا باید از روی یک پل طنابی معلق به طول 50 متر که با سیم بوکسور محکم شده است عبور کنید تا در مقابل آن قرار بگیرید. پس اگر گردشگران عزیز تور ترکیه علاقه مند به هیجان با کمی ترس هستند حتما از این منطقه عبور کنند و از آبشار مرادیه دیدن نمایند. در این منطقه رستوران و کافی شاپ و حتی چایخانه های وجود دارد که ظاهرا شبیه خانه های چوبی هستند. مسافران عزیز تور ترکیه می توانند در این خانه های چوبی لحظاتی را سپری کنند و از دیدن مناظر زیبای آبشار مرادیه نهایت لذت را ببرند. اگر می خواهید در زمستان به شهر وان و آبشار مرادیه بروید حتما لباس گرم بپوشید چون این منطقه بسیار سرد و پوشیده از برف است.

تور ترکیه آبشار مرادیه وان

 


پارک مرکزی آدانا ترکیه

پارک مرکزی آدانا ترکیه

پارک مرکزی آدانا ترکیه وسعتی 33 هکتاری دارد که در شمال مسجر سابانجی و دو طرف رودخانه سیهان قرار گرفته است. در این پارک به قدری درخت و گونه های مختلف گیاهی وجود دارد که احساس می کنید وارد بازار گل شده اید. این پارک مرکزی دارای یک آمفی تئاتر 2100 نفره , دو کافه و باغ چینی می باشد که همین امر باعث شده این منطقه به عنوان منطقه اصلی تفریحی آدانا ترکیه تبدیل شود. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به آدانا را دارند و علاقه مند به گل و گیاه می باشند حتما به این پارک سر بزنند.

پارک مرکزی آدانا ترکیه

پارک مرکزی آدانا ترکیه

پارک مرکزی آدانا ترکیه


ساحل سولار ترکیه استانبول

ساحل سولار استانبول

ساحل سولار استانبول ترکیه از بزرگترین سواحل اختصاصی این شهر توریستی و زیبا می باشد. در این ساحل زیبا به قدری سرگرم می شوید که متوجه گذر زمان نمی شوید. و آنچه که موجب سرگرمی شما می شود  اجرای برنامه ها و موسیقی های زنده , فعالیت های ورزشی مختلف مانند جت اسکی و موج سواری و قایق رانی و...می باشد. ساحل سولار حدود 1 کیلومتر امتداد دارد که از این جهت می تواند با باشگاه های ساحلی آنتالیا و ازمیر ترکیه رقابت کند. ورودی این ساحل در آخر هفته 25 لیره ولی در طول هفته 15 لیره می باشد. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر به استانبول سفر کردند دیدن از زیباترین سواحل آن را از دست ندهند.





:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

 هتل لابراندا افسوس پرینسس در ساحل اختصاصی خود در سلکوک وقع شده و 352 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات بالکن، ماهواره، تلویزیون، میی بار هستند و بعضی از اتاق ها نیز چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارند. این هتل 6 رستوران دارد که در رستوران "آگورا تاورن " موسیقی زنده ترکی نواخته می شود و در رستوران "پسکاتوری" ماهی و غذاهای دریایی سرو می شود. مهمانان تور کوش آداسی مهر 96 می توانند برای ریلکسیشن به باشگاه این هتل مراجعه کنند که در آنجا سونا، حمام ترکی و ماساژ ارائه می شود. در ساحل اختصاصی این هتل انواع ورزش های آبی مثل موج سواری و شیرجه انجام می شود. فاصله هتل تا شهر باستانی افسوس 15 دقیقه رانندگی است.

 آدرس: Pamucak Mevkii, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

 استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، اسکی، پینگ پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، اسب سواری، مینی گلف، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، زمین بازی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، سالن زیبایی، فروشگاه خرید سوغاتی، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان.

 

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

 


هتل سوهان360 کوش آداسی

 هتل 5 ستاره سوهان360 در سال 2015 تاسیس شد و دارای 144 اتاق است که اتاق ها مجهز به امکانات بالکن، تراس، مینی بار، حمام، سشوار و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیبا از دریا و برخی چشم انداز شهر دارند. مهمانان تور کوش آداسی آبان 96 می توانند در رستوان این هتل طعم دلچسب انواع غذاهای متنوع ترکی و بین المللی را بچشند. فاصله هتل تا مارینا 1/7کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 63/7 کیلومتر است. هتل دو بار در روز به سمت سواحل اطراف سرویس ترانسفر رایگان در نظر می گیرد.

 آدرس: Tukmen mah. Gazibegendi cad. no :46 Kusadası/Aydın, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل سوهان360 کوش آداسی

استخر سرباز، باغ، تراس، سونا، اسپا، ماساژ، باشگاه، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، رستوران، وای فای رایگان ، پارکینگ رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس، کپی، آرایشگاه، سیستم گرمایشی، آسانسور.

 


هتل لی بلو کوش آداسی

 هتل 5 ستاره لی بلو در کنار دریا و در ساحل زیبای دریا اژه، در 3/2 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. این هتل 263 اتاق زیبا دارد که دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال و تلویزیون هستند و به گونه ای طراحی شده اند که چشم انداز زیبایی از دریا دارند. مسافران تور کوش آداسی نوروز 97 می توانند در رستوران کنار آب، در فضایی دنج و آرامش بخش با تماشای موج های دریا به صرف غذاهای خوشمزه و متنوع مشغول شده و از تعطیلات خود لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

 آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل لی بلو کوش آداسی

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، مینی گلف، امکانات ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، اینترنت رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، فروشگاه، آسانسور.

 

هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

 


هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

 هتل 5 ستاره رامادا ریزورت و گلف در زمینی با مساحت 30000 متر مربع، در ورودی شهر و در فاصله 1 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد. این هتل 443 اتاق دارد که واحدهای بزرگ آن دارای بالکن با چشم انداز زیبایی از دریای اژه هستند. از دیگر امکانات اتاق ها میتوان به سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره و مینی بار اشاره کرد. این هتل رستوران ها و اسنک بار های متنوع و زیادی دارد که می توانید انواع غذاهای دلخواه خود را در آنجا بیابید. هتل 5 ستاره رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی با 6 استخر سرباز و سرسره های آبی و ساحل اختصاصی خود لحظات شادی را برای مسافران تور کوش آداسی شهریور 96 به ارمغان می آورد. در این هتل تفریحات مختلفی مثل بیلیارد، میز تنیس، دارت و ورزش های آبی محیا است . فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 80 کیلومتر است و سرویس شاتل فرودگاهی با هزینه برای مسافران موجود می باشد.

آدرس: Ramada Resort Kusadasi & Golf, Akyarlar Mevkii / Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، امکانات ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان

 

 

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

 


هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل 5 ستاره ویستا هیل در ساحل دریای اژه در 6/5 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. این هتل ساحلی زیبا با 315 اتاق دنج و راحت مکان تفریحی آرامش بخشی را برای مسافران تور کوش آداسی آذر 96 به ارمغان آورده است. از امکانات رفاهی اتاق ها می توان به تلویزیون، ماهواره، بالکن، سیستم تهویه و وای فای رایگان اشاره کرد که بعضی از اتاق ها نیز چشم انداز رویایی از دریای زیبا و آبی اژه دارند. این هتل دو رستوران یکی در فضای باز و دیگری در داخل ساختمان دارد که در آن ها غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی سرو می شود. فرودگاه بین المللی ازمیر در 100 کیلومتری این هتل قرار دارد.

آدرس هتل: Yavansu Mah. Süleyman Demirel Blv. No:154 Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ویستا هیل کوش آداسی

 رستوران، باغ، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، ورزش های آبی، پارک آبی، باشگاه، سونا، استخر سرپوشیده، استخر سر باز، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، تفریحات بعد از ظهر، باشگاه کودکان، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، سالن آرایش، اتاق جلسه، فکس، کپی و ...

 

هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل ویستا هیل کوش آداسی

 هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل ویستا هیل کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل های پنج ستاره کوش آداسی,هتلهای all کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی است که در فاصله 50 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد. هتل خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی پاییز 96 ارائه می دهد. هتل کلاب یالی در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل دارای 450 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات تلویزیون، بالکن، مینی بار، اینترنت، حمام با سشوار و تلفن است. هتل دارای سه رستوران است که یکی از آن ها غذاهای ترکی ، یکی از آن ها غذاهای دریایی و رستوران سوم غذاهای مخصوص گیاهخواران سرو می کند. هم چنین هتل دارای 6 کافی شاپ می باشد. دو استخر روباز به همراه سرسره های آبی در محوطه هتل قرار دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر کودکان، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، تنیس ، مینی گلف، فوتبال، والیبال، بیلیارد و ... اشاره کرد.

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی


هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالوما سلطان کوش آداسی در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار داشته و دارای ساحل شنی اختصاصی است.هتل به تازگی و در سال 2015 بازسازی شده است. هتل پالوما سلطان خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل در چهار طبقه ساخته شده است و دارای 434 اتاق است که از انواع استاندارد، خانوادگی، سوپریور و سوئیت است که برای شما مسافران تور کوش آداسی مهر 96 دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام با وان، تهویه مطبوع و تلفن است. هتل دارای 5 رستوران است که یکی از آن ها رستوران اصلی با منوی بوفه است و چهار رستوران دیگر آلاکارته می باشند. هم چنین 7 کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند. هتل در 35 کیلومتری مرکز کوش آداسی و در 50 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، پارک آبی، مرکز تناسب اندام، والیبال ساحلی، تنیس رومیزی، بسکتبال، تنیس، ایروبیک و بیلیارد اشاره کرد.

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

 

 


هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالوما پاشا در 35 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. هتل در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار داشته و دارای ساحل شنی اختصاصی است. فاصله هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 50 کیلومتر است. هتل در سال 2010 افتتاح شده است و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل دارای 268 واحد اقامتی شامل اتاق های استاندارد و سوئیت است که به شما مسافران تور کوش آداسی آبان 96 امکانات بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با وان و دوش و تلفن هستند. هتل دارای یک استخر روباز بزرگ 1000 متر است که در کنار آن یک پارک آبی قرار دارد. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، یک رستوران ترکی و چهار رستوران آلاکارته است. هم چنین یک اسنک بار و شش کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند.  از دیگر امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، زمین والیبال ساحلی، بسکتبال، تنیس، مینی گلف، بیلیارد، ایروبیک ، یوگا، موزیک زنده و نمایش اشاره کرد.

هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل پالوما پاشا کوش آداسی

 

 


هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالم وینگز (Palm Wings) در ساحل محله عثمانیه کوش آداسی واقع شده است. هتل 346 اتاق با دکوراسیونی در توناژ رنگی سبز و آبی دارد که کف پوش فرش دارند و مجهز به امکانات تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام و بالکن با چشم انداز باغ ... هستند.

هتل خدمات یوال 24 ساعته دارد و در رستوران اصلی غذاهای بین المللی به شیوه سلف سرویس ارائه می شود. در دیگر رستوران ها غذاهای ایتالیایی، ترکی و دریایی سرو می شود و 5 کافه نیز در محل موجود می باشد.

 مرکز کوش آداسی در فاصله 16 کیلومتری و فرودگاه ازمیر در فاصله 80 کیلومتری هتل است.

مسافران تور کوش آداسی نوروز 97 می توانند با انتخاب این هتل از طبیعت زیبا، سایه درخت های نخل و آب و هوای مطبوع آن لذت ببرند.

آدرس: Osmaniye Mah. Alacay Mevkii Sahil Siteleri Davutlar-Kusadasi-Aydin, 09430 Davutlar, Turkey

امکانات هتل پالم وینگز کوش آداسی

استخر فضای باز، باغ، ورزش های آبی، رستوران، کافه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، واکس، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، فکس، کپی، اتاق جلسه، تهویه مطبوع، فروشگاه.

 

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی


هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی در ساح شنی دریای اژه واقع شده و 417 اتاق دارد که از جمله امکانات اتاق ها تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، مینی بار، وای فای رایگان و ... می باشد. این هتل 4 استخر، 3 سرسره آبی و مرکز اسپا دارد.

 در رستوران اصلی هتل، صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف سرویس سرو می شود، 4 رستوران دیگر نیز در هتل وجود دارد که به صورت منوی انتخابی است و مسافران تور کوش آداسی شهریور 96 می توانند انواع غذاهای بین المللی و عثمانی را در آنجا میل کنند.

فاصله هتل تا مرکز شهر ازمیر 50 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 52 کیلومتر است.

آدرس: Kucuk Akkum Mevkii, Sigacik, Izmir, 35460 Seferihisar, Turkey

امکانات هتل ایفوریا کوش آداسی

زمین تنیس، ماهی گیری، پینک پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، ساحل اختصاصی، پارک بازی، زمین بازی، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، مغازه، آسانسور، اتاق وی آی پی، سیستم تهویه، روزنامه، سیستم تهویه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، اتاق جلسه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان. 

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی,هتل های all کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در کناره ساحل دریای اژه و در منطقه اوزدره قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. فاصله هتل ماکسیما تا فرودگاه عدنان مندرس 45 کیلومتر است. هتل دارای 252 واحد اقامتی از نوع اتاق و آپارتمان است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تلفن و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک استخر روباز زیبا در محوطه خود می باشد که در کناره آن تخت های مخصوص حمام آفتاب قرار دارند. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی را برای شما مهمانان تور کوش آداسی آذر 96 سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، مرکز اسپا، روم سرویس، لاندری و خشکشویی اشاره کرد.

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی


هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل 4 ستاره گرند اوزچلیک کوش آداسی در کناره دریای اژه و در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه 80 کیلومتر است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و اتاق های هتل دارای منظره دریا هستند. هتل خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل دارای 96 اتاق است که از نوع استاندارد و خانوادگی هستند و دارای امکانات مینی بار ، تلویزیون، تهویه، اینترنت، تلفن و بالکن هستند. رستوران هتل غذا را در وعده های مختلف به صورت بوفه برای شما مهمانان تور کوش آداسی پاییز 96 سرو می کند و کافی شاپ هتل در کنار ساحل قرار دارد. هتل دارای امکانات تفریحی متفاوتی است که از جمله آن ها می توان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی ، تنیس روی میز، دارت و باشگاه کودکان اشاره کرد.

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی


 

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

 

هتل 4 یتاره تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی در نزدیکی ساحل بانوان این شهر قرار گرفته است. هتل حدود سه دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و فاصله ان تا فرودگاه عدنان مندرس 90 کیلومتر است. هتل در هفت طبقه ساخته شده است و دارای 70 واحد اقامتی است که به شما مهمانان تور کوش آداسی نوروز 97 امکانات مینی بار، چای ساز، تلفن، صندوق امانات، تهویه مطبوع و بالکن است. هتل صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهد و در وعده های غذایی دیگر در رستوران آلاکارته خود غذا را با منوی انتخابی سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز، دارت، دوچرخه سواری، بیلیارد، تنیس روی میز، غواصی، اتاق بازی، باغ، کافی شاپ، اجاره ماشین و ... اشاره کرد.

 

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

 

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

 

 


هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در یک کیلومتری ساحل دریای اژه قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل در زمینی به مساحت 9000 متر مربع قرار دارد و دارای ساختمانی 5 طبقه می باشد که شامل 104 اتاق است. اتاق های هتل از انواع استاندارد و خانوادگی هستند که دارای امکانات مینی بار، بالکن، تهویه مطبوع، صندوق امانات و تلفن هستند. رستوران هتل به سبک بوفه است و صبحانه ، ناهار، شام و میان وعده های مختلف را سرو می کند. در محوطه هتل یک استخر روباز با سرسره های آبی قرار دارند. از دیگر امکانات تل برای شما مسافران تور کوش آداسی شهریور 96 می توان به مینی گلف، زمین بسکتبال، والیبال، تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، جکوزی و... اشاره کرد.

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی


هتل بلماره کوش آداسی

هتل بلماره کوش آداسی از هتل های 4 ستاره در مرکز شهر کوش آداسی می باشد. این هتل در فاصله 650 متری ساحل قرار دارد. هتل بلماره کوش آداسی دارای 91 اتاق با امکانات بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی‌بار، سشوار و حمام اختصاصی می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر کوش آداسی 5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر 75 کیلومتر می شود.

امکانات هتل بلماره کوش آداسی شامل رستوران، استخر روباز، استخر سر پوشیده، سونا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، ورزش های آبی، تنیس روی میز، دارت، مرکز تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، خدمات معلولین، اینترنت WiFi و ... می باشند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,رزرو هتل های کوش آداسی,آفر هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل سه ستاره یونکا اپارت کوش آداسی در 300 متری لانگ بیچ قرار دارد. این هتل 60 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، بالکن، سیستم تهویه، آشپزخانه و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 85 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند غذای خود را یا در اتاق و یا در رستوران این هتل میل کنند. مهمانان این هتل می توانند در کنار استخر به استراحت پرداخته و از وای فای رایگان این قسمت استفاده کنند.

آدرس: Yavansu Mah.Lale Sok.No:1 Kusadasi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل یونکا اپارت کوش آداسی

استخر سر باز، رستوران، پارکینگ رایگان، وای فای(با هزینه)، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، سیستم ایمنی، اتاق خانوادگی، آسانسور.

 

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل یونکا اپارت کوش آداسی


هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل سه ستاره وست آدا این (west Ada Inn) در مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد و چشم انداز زیبا از دریای اژه و لیدیز بیچ دارد. این هتل 108 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، سشوار و ... هستند. هتل در چند متری لیدیز بیچ است که مسافران تور کوش آداسی می توانند در این ساحل زیبا به تفریح و استراحت بپردازند. در تراس هتل هر روز صبحانه بوفه و انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.  فاصله هتل تا افسوس 17/7 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

آدرس: Yuksel Yalova Cad No 21 Kadinlar Denizi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل وست آدا این کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، پینگ پونگ، ماساژ، حمام ترکی، زمین بازی، رستوران، باشگاه کودکان، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، سیستم ایمنی، روزنامه، اتاق خانوادگی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی


هتل ملیس کوش آداسی

هتل سه ستاره کوش آداسی در کنار دریا، در 6 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. این هتل 33 اتاق با دکوراسیون مدرن دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، وای فای رایگان، تلویزیون و حمام هستند. صبحانه بوفه هر روز در این هتل سرو می شود و برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای ترکی و بین المللی موجود می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 75 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

آدرس: Yavansu Mah. Esin Engin Sk. No 63/64, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ملیس کوش آداسی

 استخر سر باز، تراس، دارت، ساحل اختصاصی، زمین بازی، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل (با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا. 

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی


هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

هتل سه ستاره سوهان سی پورت یکی از معروف ترین هتل ها در قسمت جنوبی دریای اژه است و 80 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها چشم انداز فوق العاده ای از دریا دارند. این هتل امکانات رفاهی خوبی را با قیمت عالی و در مکانی بسیار خوب در اختیار مسافرانتور کوش اداسی قرار می دهد. همه اتاق ها دارای بالکن و امکانات مینی بار، تلویزیون، تلفن، سشوار و سیستم تهویه هستند.

آدرس: Turkmen Mahallesi Akyar Mevkii Marina Karsısı, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

استخر سر باز، تراس، پینگ پونگ، دارت، سونا، ماساژ، اتاق بازی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

 

 

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی


هتل پنز کوش آداسی

هتل سه ستاره پنز(Ponz Hotel) در 92 متری لیدیز بیچ قرار دارد و 41 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها با وسایل چوبی مدرن و رنگ های خنثی دکور بندی شده اند و مجهز به امکانات سیستم تهویه، تراس، حمام خصوصی، یخچال کوچک و ... هستند. در رستوران این هتل غذاهای محلی سرو می شود که از مواد تازه و خوشمزه درست شده اند. فاصله هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه رانندگی است و تا گردشگاه کوش آداسی کمتر از 500 متر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این هتل اقامت آرامش بخشی را تجربه کنند.

آدرس: Kadinlar Denizi Mah. Celal Atik Sok No:15, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل پنز کوش آداسی

استخر سر باز، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کنابخانه، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان در لابی، پارکینگ عمومی رایگان در نزدیکی هتل.

 

هتل پنز کوش آداسی

هتل پنز کوش آداسی

هتل پنز کوش آداسی

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()