جاذبه های گردشگری تایلند
نوشته شده توسط : samiM

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای در شهر پاتایا تایلند قرار دارد. این موزه برای نمایش آثار هنرمند آلمانی پیتر بدلایس ساخته شده است. این آثار شامل مجسمه های کوچک و زیبایی است که با ظرافت تمام ساخته شده اند و هرکدام درون یک بطری شیشه ای قرار گرفته اند. این مجسمه ها با الگو برداری از کشتی های معروف، ساختمان ها و مناطق دیدنی جهان نظیر تاج محل ساخته شده اند. این موزه به عنوان یک موزه هنری هرساله تعداد زیادی از مسافران تور تایلند را پذیرا می باشد.

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند


بانجی جامپینگ پاتایا تایلند

اگر به دنبال هیجان و شادی هستید حتما بانجی جامپینگ را امتحان کنید.پریدن از ارتفاع 50 متری برای هر کسی تجربه ای فراموش نشدنی است.بانجی جامپینگ از بهترین تفریحات پاتایا میباشد که مسافران تور تایلند میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.در ضمن پرش از این بانجی در شب زیر نور ماه هم امکان پذیر است.در طول پرش هم از مسافران تور تایلند عکس و فیلم گرفته میشود و به آنها هدیه داده میشود.قبل از پرش بیمه و بعد از پرش مقام شجاعت به مسافران تور تایلند که پرش را امتحان کرده اند تعلق میگیرد.مسافران تور تایلند میتوانند بانجی جامپینگ را امتحان کنند و لحظات هیجانی و شادی را تجربه کنند.


غار واکینگ کیو پوکت تایلند

غار واکینگ از جاذبه های گردشگری تایلند است.نام این غار را از نقش های روی دیوار گرفته اند.در این غار هزاران هزار پرنده زندگی میکنند.در نزدیکی این غار نیز قایق های وجود دارد تا مسافران تور تایلند بتوانند به راحتی از این غار عکس یادگاری بگیرند.مردم تایلند لانه های پرنده های که در این غار وجود دارد را به فروش میرسانند.مسافران و گردشگران تور تایلند میتوانند از این غار دیدن کنند و لذت ببرند.


خانه سالمندان فیل ها در پاتایا تایلند

خانه سالمندان فیل ها در پاتایا یکی از جاذبه های گردشگری امروزه تایلند شده است.در جنگل قسمتی از آن را مخصوص فیل های کارگزی که بازنشته و از کار افتاده اند کرده اند تا محلی برای استراحت آنها وجود داشته باشند.مردمان تایلند از فیل های معمولا برای کار های خود استفاده میکنند به همین منظور فیل های که یگر توان کار کردن ندارد را در خانه سالمندان فیل های نگهداری میکنند که امروزه نیز دارای درآمد نیز میباشد و مسافران و گردشگران تور تایلند به این جنگل میروند و از آنها دیدن میکنند.در این مجموعه نمایش مسابقات فیل ها نیز برگزار میشود.


غواصی در تایلند

غواصی در تایلند یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تایلند و تفریحات تایلند است که مسافران تور تایلند میتوانند از این تفریحات استفاده کنند و در زیر آب عکس های یادگاری بگیرند.





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند,دیدنی های تایلند,مکان های دیدنی تایلند,موزه های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: