نوشته شده توسط : samiM

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی هتلی 5 ستاره در شهر توریستی دبی می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد و دارای 390 اتاق راحت و مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری می باشد که عبارتند از سیستم تهویه ، حمام ، تلویزیون و . . . می باشد .رفتن به مرکز خرید برجمان برای مسافران تور دبی نوروز 95 از هتل پارک رجیس کریس کین دبی به راحتی امکان پذیر است . در طبقه 19 هتل رستورانی وجود دارد که نمایی زیبا از شهر دبی را می توان مشاهده کرد در این رستوران انواع غذاهای آسیایی سرو می شود، همچنین رستورانی با نام لی متر در هتل وجود دارد که انواع غذاهای بین الملی برای میهمانان تور دبی فروردین 95 که در هتل پارک رجیس کریس کین دبی اقامت دارند سرو می شود. موزه دبی و بازار بر دبی به هتل نزدیک می باشد . از دیگر امکانات دبی می توان به سونا ، استخر ، مرکز بدنسازی ، حمام ترکی ، خدمات گردشگری ، خدمات نگهداری ازکودک ،اتاق جلسه ، آرایشگاه ، پارکینگ ، سیستم امنیتی و . . . می باشد که گردشگرانتور دبی زمستان 94 می توانند از این امکانات استفاده کنند و سفری خوب را در هتل پارک رجیس کریس کین دبی تجربه کنند.

 

 


هتل رویال میراژ دبی

هتل رویال میراژ دبی هتلی 5 ستاره که در منطقه ماریانا دبی واقه شده است و از لحاظ موقعیت مکانی فوق العاده است و همچنین دارای نمایی زیبا از خلیج فارس می باشد. این هتل دارای 231 اتاق و سوئیت می باشد که دارای دکوراسیون به سبک کلاسیک و مجهز به امکانات روز هتلداری است که می توان به تلویزیون هوشمند ، اینترنت پرسرعت ، حمامی لوکس و همچنین بالکن اختصاصی برای مسافران تور دبی بهار 95 که نمایی رو به باغ و دریا دارند. از دیگر امکانات هتل رویال میراژ دبی می توان استخر ، مرکز ورزش های آبی ، زمین های بازی تنیس و گلف ، رستوران ، ماساژ ، حمام ترکی ، کتابخانه ، سالن زیبایی و مرکز تفریحی برای کودکان را نام برد.این هتل دارای ساحا اختصاصی نیز می باشد و باغ هایی زیبا و سرسبز نیز به چشم می خورد . گردشگران تور دبی اسفند 94 اگر قصد رفتن به پارک آبی را دارند فاصله این هتل تا پارک آبی 10 دقیقه می باشد و تا برج الخلیفه 20 دقیقه فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره معروف دبی,هتل های معروف دبی,هتل های 5 ستاره دبی,هتل پارک رجیس کریس کین دبی,هتل رویال میراژ دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

رستوران ایتالیایی ربرتو دبی

رستوران ایتالیایی ربرتو دبی از معروف ترین رستوران های دبی می باشد و نزدیک به مراکز تجاری در این شهر می باشد، سر آشپز این رستوران روبرتو رلا می باشد که قبل از تاسیس این رستوران آشپز رستوران دیگری بود. قابل ذکر است که این رستوران اکنون به عنوان بزرگترین رستوران در صنعت آشپزی معرفی شده است. مسافران تور دبی 95 اگر قصد میل کردن یک غذای ایتالیایی بسیار عالی را دارند رستوران ایتالیایی ربرتو دبی بهترین گزینه می باشد.

 

 

 

رستوران بریتانیایی دبی

رستوران بریتانیایی دبی از رستوران های معروف دبی می باشد که سر آشپز آن گری رادس به علت علاقه خود به دبی مهاجرت کرد و این رستوران را افتتاح کرد ، همچنین قابل ذکر است که این رستوران دارای مجهزترین آشپزخانه در شهر دبی می باشد که انواع غذاهای کلاسیک بریتانیایی با طعم و رنگ غذاهای فرانسوی برای گردشگران تور دبی اسفند 94 سرو می شود.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های اروپایی دبی,رستوران های دبی,رستوران های معروف دبی,رستوران های دبی,رستوران دبی,رستوران های ایرانی دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

رستوران ژاپنی زوما در دبی

رستوران ژاپنی زوما در دبی از رستوران معروف در این شهر می باشد و مکانی شیک برای افراد با سلیقه که می خواهند غذایی با کیفیت عالی را در مکانی راحت و لوکس میل کنند . این رستوران در سال 2012 جز برترین رستوران های جهان در بین 100 رستوران معرفی گردید.رستوران ژاپنی زوما در دبی در طبقه پایین آن غذاهای ژاپنی که در ظرف ها و بشقاب های عجیب آماده می شود و همچنین گردشگران تور دبی بهار 95 می توانند از طبقه دوم این رستوران که نوشیدنی های مختلف سرو می شود استفاده کنند.

 

 

رستوران فرانسوی دبی

رستوران فرانسوی دبی که سر آشپز آن پیر گارنیر می باشد از بهترین رستوران ها در شهر دبی می باشد ، دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا با رنگ های قرمز هر بیننده ای را به خود جذب می کند.در این رستوران فرش هایی قرمز به همراه لوسترهایی زیبا به سبک فرانسوی شما گردشگران تور دبی فروردین 95 را به صرف غذاهای فرانسوی در یک ضیافت بی نظیر دعوت می کند.

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف در دبی,رستوران های دبی,رستوران های معروف دبی,رستوران های دبی,رستوران دبی,رستوران های ایرانی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل رویال میراژ دبی

هتل رویال میراژ دبی هتلی 5 ستاره که در منطقه ماریانا دبی واقه شده است و از لحاظ موقعیت مکانی فوق العاده است و همچنین دارای نمایی زیبا از خلیج فارس می باشد. این هتل دارای 231 اتاق و سوئیت می باشد که دارای دکوراسیون به سبک کلاسیک و مجهز به امکانات روز هتلداری است که می توان به تلویزیون هوشمند ، اینترنت پرسرعت ، حمامی لوکس و همچنین بالکن اختصاصی برای مسافران تور دبی فروردین 95 که نمایی رو به باغ و دریا دارند. از دیگر امکانات هتل رویال میراژ دبی می توان استخر ، مرکز ورزش های آبی ، زمین های بازی تنیس و گلف ، رستوران ، ماساژ ، حمام ترکی ، کتابخانه ، سالن زیبایی و مرکز تفریحی برای کودکان را نام برد.این هتل دارای ساحا اختصاصی نیز می باشد و باغ هایی زیبا و سرسبز نیز به چشم می خورد . گردشگران تور دبی بهار 95 اگر قصد رفتن به پارک آبی را دارند فاصله این هتل تا پارک آبی 10 دقیقه می باشد و تا برج الخلیفه 20 دقیقه فاصله دارد.

 

هتل ال موروج روتانا دبی

هتل ال موروج روتانا دبی هتلی 5 ستاره در شهر توریستی دبی میباشد که جز انتخاب بیشتر مسافران می باشد که مجهز به بهترین امکانات هتلداری و خدمات مختلف می باشد ، این هتل به طور 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور دبی اسفند 94 هستد . این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان شیخ زاید قرار دارد و ساختمان هتل بسیار شیک می باشد و همچنین معماری زیبایی دارد و شما می توانید نمایی زیبا از شهر را مشاهده کنید. فاصله مرکز بزرگ دبی مال تا هتل ال موروج روتانا دبی بسیار کم می باشد و همچنین برج خلیفه نیز نیزدیک هتل می باشد . تعداد اتاق های هتل 247 تا می باشد. از امکانات این هتل برای میهمانان تور دبی 95 می توان به اتاق کنفرانس ، آسانسور ، اینترنت پرسرعت ، رستوران ، کافه ، استخر ، پارکینگ رایگان به همراه راننده ، خدمات نگهداری کودک ، صندق امانات ، امکانات برای معلولین و . . . اشاره کرد. شما می توانید اقامتی دلچسب و به یاد ماندنی را در هتل ال موروج روتانا دبی تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره در دبی ,هتل رویال میراژ دبی,هتل ال موروج روتانا دبی,هتل سوفیتلی دبی, هتل زعبیل سرای دبی ,هتل شرایتون کریک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

مسجد بزرگ دبی

این مسجد که از مساجد معروف دبی می باشد و در منطقه بر دبی واقع شده است در سال 1998 میلادی مورد بازسازی قرار گرفته است. مسجد بزرگ دبی با ارتقاع 70 متر دارای بلندترین مناره شهر می باشد و همچنین 45 گنبد کوچک در این مسجد به چشم می خورد. گردشگران تور دبی زمستان 94در بازدید این مسجد 9 قاب عکس شیشه ای و لکه دار که بزرگ هم هستند را می توانند مشاهده کنند که جز مشخصات این مسجد بزرگ می باشد که این مسجد را به مکانی مقدس برای مردم شهر تبدیل کرده است. 

 

 

موزه ام الشیف مجلس دبی

موزه ام الشیف مجلس دبی در سال 1955 در منطقه جمیرا دبی در بخش ساحلی آن برای مکانی به عنوان استراحتگاه شیخ راشد ابن سعید آل مکتوم بنا شد. این مکان که امروزه به عنوان موزه مورد استفاده قرار می گیرد جز بناهای قدیمی و با ارزش دبی می باشد. گردشگران تور دبی نوروز 95 علاقه مند به فرهنگ و تاریخ این شهر می توانند با بازدید از این موزه از زیباترین مجموعه نخلستان امارت نیز دیدن کنند.شما برای ورود به این موزه یک درهم پرداخت می کنید و در ساعت های 8:30 صبح تا 8:30 شب می توانید از این مجموعه در روزهای عادی دیدن کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی دبی,مکانهاي ديدني دبي,مسجد بزرگ دبی,موزه ام الشیف مجلس دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی هتلی 4 ستاره که در منطقه دیره دبی قرار دارد و دارای 8 طبقه می باشد ، فاصله این هتل تا فرودگاه 2 کیلومتر می باشد. این هتل دارای اتاق های راحت و مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد که این اتاق های استاندارد از ویژگی های بارز هتل جواهر گاردن دبی است . همچنین تعدادی از مراکز خرید به این هتل نزدیک بوده و دسترسی به آنها برای مسافران تور دبی اسفند 94 آسان می باشد.از دیگر مزایای هتل می توان به پرسنل با تجربه با روابط عمومی بالا می باشد که همه ی تلاش خود را می کنند که رضایت میهمانان هتل حاصل شود در ضمن سرویس دهی این هتل به صورت آل می باشد . از امکانات اتاق های هتل می توان سیستم تهویه ، تلویزیون ، رادیو ، یخچال ، حمام و . . . نام برد. امکانات عمومی هتل جواهر گاردن دبی برای گردشگران تور دبی 95 عبارتند از استخر سرپوشیده و روباز ، سونا و جکوزی ، باشگاه بدنسازی ، پارکینگ ، صندق امانات ، کافی شاپ ، رستوران که انواع غذاهای بین المللی و دریایی در آن سرو می شود و به بهترین نحو از میهمانان تور دبی پذیرایی می شود تا بهترین سفر خود را در هتل جواهر گاردن دبی تجربه کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواهر گاردن دبی,هتل جواهر گاردن دبي ,هتل جواهرگاردن در دبی, امکانات هتل جواهر گاردن دبی, موقعیت هتل جواهر گاردن دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان از هتل های 5 ستاره منطقه داون تاون دبی می باشد که متشکل از 285 اتاق 2 و 3 تخته می باشد. اتاق های این هتل بسیار تمیز هستند و شیشه های آن دوجداره است و مهمانان و مسافران عزیز تور دبی تعطیلات بهمن 94 به راحتی بدون هیچ گونه سر و صدایی استراحت کنند.

هتل دی میدان دبی

هم چنین اتاق ها شامل تمام امکانات رفاهی لازم از جمله یخچال , تلویزیون ال سی دی , سشوار , حمام , روم سرویس 24 ساعته و... می باشند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , میز بیلیارد , زمین گلف , زمین بازی کودکان , اسب سواری و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی دی ماه 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

هتل دی میدان دبی

 

هتل دی میدان دبی

 

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی میدان دبی , هتل میدان در دبی , هتل 5 ستاره دبی , بهترین هتل 5 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

گلف بازی در دبی

گلف بازی در دبی از جاذبه های مهم این شهر محسوب می شود و همچنین به عنوان اولین زمین گلف خاورمیانه و تنها زمین گلف مجلل که در 20 کشور تاسیس گردیده است ، شناخته شده است. این مجموعه به یکی مراکز رشد گلف جهان و برگزار کننده مسابقات جهانی تبدیل شده است.شما مسافران تور دبی دی ماه 94 می توانید برای بازدید از گلف بازی در دبی به این باشگاه رفته و بازیها را از نزدیک ببینند. این مجموعه گلف دارای 2 زمین 18 سوراخه با استانداردهای جهانی می باشد و همچنین در کنار این زمین گرانترین پیست اسب سواری جهان دیده می شود و دارای 6 دریاچه و فضای سبز و زیبا با نمایی چشم نواز می باشد که گلف بازی در دبی در این مجموعه به گردشگران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 که در این زمینه حرفه ای هستند پیشنهاد می شود.

 

 

اسب دوانی در دبی

اسب دوانی در دبی از سال 1981 شروع شد و تقریبا بعد از 10 سال یعنی در سال 1992 کلوپی در نادالشبا در همین زمینه شروع به کار کرد تا این که در سال 2010 میدان اسب دوانی دبی همزمان با مسابقات اسب دوانی افتتاح گردید. این میدان جز بزرگترین و مهمترین مکان های اسبدوانی مخصوص مسابقات می باشد که تعداد تماشاگرانی که می تواند پذیرش کند حدود 60 هزار نفر می باشد. گردشگران تور دبی زمستان 94 علاقه مند به این مسابقات در زمان اجرا مسابقه به این میدان رفته و از نزدیک اسب دوانی در دبی را تماشا می کنند . میدان اسبدوانی 2400 متر طول دارد و همچنین قابل ذکر است که 285 اتاق شیک و مدرن را به مشتریان خود ارائه می کند.

 

 

شبیه ساز پرواز دبی

شبیه ساز پرواز دبی از جاذبه های توریستی دبی می باشد و برای کسانی که در این زمینه علاقه مند هستند می توانید خلبانی را تجربه کنند. شما می توانید با بوئینگ 737 و ایرباس پرواز کنید.دستگاه های ایم مجموعه بسیار شبیه به نوع واقعی خود می باشد و برای آموزش خلبانی مناسب می باشد.گردشگران تور دبی بهمن 94 می توانند این تفریح جالب را در سفر خود تجربه کنند .مرکز شبیه ساز پرواز دبی در شبکه های مختلف به عنوان یک تفریح جذاب معرفی شده است.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات دبی,گلف بازی در دبی,اسب دوانی در دبی,شبیه ساز پرواز دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

 

مرکز خرید مارینا دبی

مرکز خرید مارینا دبی از مراکز خرید معروف در دبی می باشد که در منطقه ابوظبی دبی می باشد بسیار معاملات تجاری دنیا در این مجموعه می باشد و بیشتر این معاملات را نیز مسافران توردبی ایران انجام می دهند.  در این مرکز خرید شاهد تعدادی فواره هستید که از جاذبه های دیدنی شهر دبی می باشد . مسافران تور دبی لحظه آخری برای بازدید از تمام فروشگاه های مرکز خرید مارینا دبی باید چند روزی را وقت بگذارند. در این مرکز خرید انواع کالاها اعم از لباس ، کفش ، کیف ، جواهرات و وسایل برقی موجود می باشد . 

 

بازار طلا در دبی

بازار طلای در دبی از مهمترین بازار های طلای دنیا می باشد که معاملات بزرگ طلا در آن انجام می شود و همچنین از جاذبه های شهر دبی به حساب می رود . قابل ذکر است که 20% معاملات طلای جهان در این مجموعه انجام می شود که 65% آن توسط گردشگران تور دبی زمستان 94 و مابقی توسط اهالی دبی انجام می شود . اگر قصد خرید ندارید می توانید به بازدید بازار طلای در دبی رفته و تماشای آن لذت ببرید. از لحاظ موقعیت مکانی این بازار در مطقه الراس دیره قرار دارد . آنچه در بازار به چشم می خورد گردنبند ، النگو ، سنجاق سینه و. . . می باشد که برای گردشگران تور دبی دی ماه 94 جذاب می باشد . در زمان غروب خورشید بازار طلای در دبی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد می شود و همچنین قابل ذکر است که قیمت طلا در این بازار نسبت به جاهای دیگر پایین تر است.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید دبی,مراکز خرید در دبی,مراکز خرید دبی در دیره,مراكز خريد در دبي,مراکز خرید ارزان در دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی


پارک زعبیل دبی دارای پوشش گیاهی بی نظیری بوده و بسیار سرسبز و دلنشین است. مسافران عزیز تور دبی آذر 94 اگر می خواهند که به یک پارک سرسبز و غیر ساحلی بروند پارک زعبیل بهترین انتخاب می تواند باشد تا لحظات خوشی را در آن سپری کنند. در این پارک فضایی به وسعت 51 هکتار به تفریحات گردشگران  تور دبی پاییز 94اختصاص داده شده است. پارک زعبیل دارای یک آمفی تئاتر 3دی (3D) , زمین کریکت , زمین فوتبال , دریاچه مصنوعی برای قایق سواری , یک جاده برای پیاده روی , چندین رستوران و کافی شاپ و.... می باشد.

پارک زعبیل دبی

گردشگران عزیز تور دبی دی ماه 94 با رفتن به این پارک می توانند از هوای خوب آن بهره مند شوند و مدتی را در کافی شاپ یا رستوران آن به استراحت بپردازند و از خوردن غذاها و نوشیدنی های لذیذ آنجا لذت ببرند. ساعاتی که این پارک باز است در طول هفته از 8 صبح الی 23 می باشد.

پارک زعبیل دبی

اما در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات عمومی این پارک تا پاسی از شب باز است و می توانید از تفریح در آن لذت ببرید.گردشگران عزیز تور دبی زمستان 94بدانند که روزهای دوشنبه مخصوص بانوان گرامی است و ورودی این پارک تنها 5 درهم می باشد و برای فرزندان دلبند شما که زیر دو سال سن دارند هزینه ورودی دریافت نمی شود. همچنین افراد معلول می توانند به صورت رایگان وارد پارک شوند.

پارک زعبیل دبی

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک زعبیل دبی,پارک های دبی,مکانهای تفریحی دبی, دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

 

هتل یاس مارینا دبی

هتل یاس مارینا دبی هتلی 5 ستاره دبی در منطقه ابوظبی دبی می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری و 499 اتاق مجهز و راحت کی اقامتی خوش را میتوان در آن تجربه نمود و با موقعیتی مناسب از لحاظ مکانی می باشد  که در هر ساعت پذیرای میهمانان تور دبی پاییز 94 خود می باشد. از امکانات رفاهی هتل یاس مارینا دبی می توان به سالن جلسه و ضیافت ، صبحانه در اتاق ، مراکز تجاری ، دستگاه خود پرداز ، کرایه ماشین ، صرافی ، خدمات خانه داری ، امکاناتی برای معلولین ، آسانسور ، تهویه ، گاوصندق ، رستوران  و همچنین قابل ذکر است که این هتل دارای فروشگاهی می باشد که مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 می توانند سوغاتی های خود را از این مرکز خریداری کنند. هتل یاس مارینا دبی دارای زمین گلف و سالن بدنسازی و اتاق ماساژ نیز می باشد که میهمانان می توانند زمانی در روز را برای استراحت و تفریح در این بخش ها و یا استخر روباز هتل بگذرانند. از دیگز امکانات هتل خدمات نگهداری از کودک می باشد که مسافران تور دبی آذر 94 که با کودک خود سفر میکنند قابل ارائه می باشد. با اقامت در هتل یاس مارینا دبی سفر خوبی را تجربه کنید.

 

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی هتلی 5 ستاره در منطقه پالم دبی می باشد که دارای بسیار زیبا و خاصی می باشد ، این هتل دارای مکانی برای گلف است که برای میهمانان هتل فراهم گشته تا با آرامش و سکوت سفری خوب را در هتل جبل علی دبی تجربه کنند برای مسافرانتور دبی زمستان 94امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری آماده گشته است . این هتل برای همه افراد با انواع سلیقه امکاناتی را فراهم کرده است و می تواند گزینه ی خوبی برای سفر شما به دبی باشد. قابل ذکر است که هتل جبل علی دبیمکانهایی شاد و مفرح را برای گردشگران تور دبی دی ماه 94 مهیا کرده است تا آنها با خاطراتی خوش هتل را ترک کنند . 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی , هتل جبل علی دبی , هتل یاس مارینا دبی , قیمت هتل های 5 ستاره دبی , لیست هتل های 5 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل جمیرا روتانا دبی

تور دبی هتل جمیرا روتانا

هتل جمیرا روتانا دبی از هتل های 4 ستاره دوبی میباشد که متشکل از  114 اتاق 1 تخته , دو تخته و اتاق های شاه نشین  برای مسافران تور دبی لحظه آخری می باشد. این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , تلفن و... برای اقامت مسافران تور دبی آبان 94 را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , رستوران , سالن بدنسازی , لاندری , میز بیلیارد , کافی شاپ , بوفه صبحانه , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی آذر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا روتانا دبی , هتل های معروف دبی , لیست هتل های دبی , معرفی هتل در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

منطقه دیره دبی

 

منطقه دیره دبی به عنوان مرکز شهر دبی شناخته شده است .این منطقه که یک جاذبه گردشگری دبی می باشد در قدیم به عنوان یک مرکز تجارت مطرح بوده است . قابل ذکر است مکانهای دیدنی دیگری از جمله پارک ممزر، بازار سنتی دبی و مرکز خرید سیتی سانتر در منطقه دایره واقع شده اند . مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 که قصد بازدید از این جاذبه های گردشگری دارند می توانند در این منطقه مستقر شوند . از خیابانهای به نامی که در این منطقه قرار دارند میتوان به خیابان المراقبات ، الرقه و میدان مشهور بنی یاس اشاره کرد . دایره منطقه ای سنتی می باشد که از ویژگی های بارز آن نزدیک بودن هتل های آن به بازار و دیگر این که  این هتل دارای قیمتی ارزان می باشند همچنین این هتل ها امکانات خوبی را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه می کنند . از هتل های معروفی که در این منطقه می باشد ھتل 5 ستارہ لا الغریر روتانا  که نزدیک به مرکز خریدالغریر است . این هتل با امکانات کاملی که دارد ولی از قیمت مناسبی برخودار است . از ویژگی های خوب این هتل وجود رستوران ایرانی شایان و رستوران لیوان می باشد که مسافران ایرانی تور دبی آذر 94 می توانند با انتخاب این هتل از غذاهای رستورانهای ایرانی بهره مند شوند . منطقه دیره دارای هتل ها و رستوران های دیگری نیز می باشد از جمله هتل های روتانا ، رستوران بسیار معروف و بین المللی ، زمین اسکی روی یخ ، اتاق هایی با نمای خلیج فارس ، زمین مینی گلف و . . . از امکانات این هتل می باشد .برای گردشگران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 که می خواهند در هتل 4 ستاره اقامت کنند ما هتل لند مارک را پیشنهاد می کنیمکه دارای امکانات بسیار خوبی برای ارائه به میهمانان خود می باشد. 

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: منطقه دیره دبی , مناطق دیدنی دبی , جاهای دیدنی دبی , دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

پارک فراری دبی

تور دبی پارک فراری

پارک فراری دبی در شهر ابوظبی ساخته شده است که بسیار بزرگ می باشد و علاقه مندان به ماشین های فراری می توانند به این پارک بروند و از ماشین سواری خود با فراری لذت ببرند. مسافران تور دبی پاییز 94 که علاقه مند به ماشین های فراری هستند پارک فراری دبی را از دست ندهند. پارک فراری  بزرگترین پارک موضوعی در تمام دنیا برای فراری می باشد که مورد توجه توریستهای تور دبی تعطیلات پاییز 94 چون پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا با سرعت 150 مایل در ساعت , پارک مسابقه با ماشین های فراری برای کودکان , شبیه سازیهای سرعت با انواع مختلف اتومبیل های فراری که گردشگران می توانند آن را لمس کنند و... در این پارک 40 هکتاری وجود دارد. مسافران تور دبی آبان 94 و توریست ها که علاقه مند به اتومبیل فراری هستند می توانند یک روز کامل را در پاک فراری (ferrari world) سپری کنند و لحظات خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 تور دبی پارک فراری

 

پارک واندرلند دبی

 تور دبی پارک واندرلند

یکی از جاذبه های گردشگری تور دبی پاییز 94 پارک واندرلند دبی  می باشد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است: پارک تفریحی , منطقه غواصی فوجی فیلم و قسمت سوم آن خیابان می باشد. این پارک نزدیک روستای البوم و کریک پارک می باشد که یک منطقه توریستی و نزدیک القرهود می باشد.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

پارک آبی و منطقه غواصی هر روزاز ساعت 10 صبح الی 7 بعدازظهر و پارک تفریحی از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آماده خدمت گذاری به گردشگران و مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94  می باشد. لازم به ذکر است که روزهای چهارشنبه مخصوص بانوان است.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی , جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , مکانهای دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

شهر اينترنت دبی

 شهر اينترنت دبی که با هدف تنوع دادن به درآمدهای كشور امارات به به منظور منحصر به فرد شدن شهر دبی احداث شده است که با ساخت پل ارتباطی اينترنتی میان كشورهای آسيايی و نیز جذب کردن كارشناسان و سرمايه‌گذارانی كه قصد تجارت و  دركشورهای منطقه خليج فارس را دارند تاسيس گردید . برای افزایش اطلاعات مسافران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 می توان خصوصیات این مجموعه‌ را شرح داد که از این قرار است ، شهر اينترنت دبی با وجود بيش از 195 دفتر شركت جهانی كه از گزینه های مهم آن می توان به  مايكروسافت ، اوراكل ، هيولت پاكارد ، آي بي ام ، كامپك و چندین شركت ديگر اشاره کرد .گردشگران تور دبی آذر 94 بدانید که این مجموعه از لحاظ ساختمانی در 4 ساختمان با بيشتر از 3900 آپارتمان مسكونی در مناطق ساحلی جميرا و نزدیک به منطقه‌ آزاد تجاری جبل علي شهر دبی که هزینه ای برآورد با  690 ميليون دلار احداث گردیده است . 

 

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی در مرکز خرید لادبیمال که جز بزرگترین آکواريوم های جهان است که گنجایش آن به 10 میلیون لیتر آب می رسد . همچنین در این آکواریوم بیش از 33000 ماهی، در32.88 متر و ضخامت 75  جای میگیرد . آکواریوم دبی دارای  کوسه، سفره ماهی و انواع دیگر ماهی می باشد . مسافران تور دبی آبان 94 می توانند با رفتن به این مرکز خرید از این آکواریوم دیدن کنند . در هنگام رفتن به این مکان شاهد بخش های مختلف آن خواهید بود که بخش اول آن  از طبقه ی هم کف مرکز خرید دبی مالی دیده می شود ، بخش دیگر آن تونل پنجاه متری آکواریوم است که وقتی داخل میشوید می توانید در دورتادور خود ماهی ها را ببینید . ما به گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 که به این مکان علاقه نشان کی دهند پیشنهاد میکنیم که از قایق های کف شیشه ای برای حرکت روی سطح آکواریوم و یا قفس های غواصی برای رفتن داخل آکواریوم، شنا کردن بین ماهیها البته اگر مدرک غواصی دارید استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید . همچنین برای کسانی که حرفه ای نیستند یک مربی در اختیار آنها قرار میدهند و همچنین این مکان برای توریستهای تور دبی پاییز 94 که علاقه ای به شنا ندارند می توانند درون یک مخزن شیشه ای مخصوص بین ماهی ها و کوسه ها بروند . می توانید یک روز هیجان انگیز و خاطره آفرین را در آکواریوم دبی تجربه کنید.

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , مکانهای دیدنی دبی , جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل القصر دبی

 

هتل القصر دبی هتلی 5 ستاره است که دارای ۲ کیلومتر ساحل خصوصی است و همچنین یکی از مشخصات بارز این هتل مشرف بودن اتاق های آن به سمت خلیج فارس هستند و رستوران های آن دارای انواع غذاها از سراسر جهان میباشد که همه ی گردشگران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 می توانند غذای مورد علاقه خود را پیدا کنند. تور دبی آبان 94 هتل القصر دبی امکاناتی دارد که قابل چشم پوشی نیست که عبارتند از استخر بزرگ ، زمین بازی برای کودکان و آبگرم و خدمات آب درمانی مجهز دارد . همچنین دارای پارک آبی می باشد.  قابل ذکر است که کارکنان این هتل به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند که زبان های روسی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی جز آنها می باشد  و مسافران تور دبی آذر 94 می توانند به راحتی ارتباط برقرار کنند . همچنین شما می توانید فعالیت های ورزشی شاد و هیجان انگیز را تجربه کنید که می توان به   تنیس، گلف ، موج سواری ، اسکوآش ، امکانات ویژه ورزش های آبی، سونا ، ماساژ، شنا ، ساحل خصوصی اشاره کرد.

 

هتل ابن بتوته گیت دبی

 

هتل ابن بتوته گیت دبی که هتلی 5 ستاره می باشد و مکانی مجلل و شیک مخصوص افراد خوش سلیقه است این هتل از میهمانان خود به صورت ویژه پذیرایی میکند و خدمات زیادی را به آنها ارائه می دهد ار ویژگی بارز این هتل مشرف بودن اتاق های آن به سمت خلیج فارس می باشد . این هتل برای تور دبی تعطیلات پاییز 94 دارای اتاق های راحتی می باشد که می تواند سلیقه هر گردشگر تور دبی باشد . از امکانات قابل توجه هتل ابن بتوته گیت دبی می توان به  زمین گلف ، فروشگاه های متعدد ، صرافی و امکانات رفاهی مثل ماساژ ، استخر سرباز برای تمام فصول ، ایوان مخصوص حمام آفتاب اشاره کرد . قابل ذکر است که این هتل خدماتی  نگهداری از کودکان ارائه می کند که برای مسافران تور دبی پاییز 94  که با کودک خو سفر میکنند دارای اهمیت است . 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی , هتل های پنج ستاره دبی , هتل مجلل دبی , هتل های شیک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM
 

هتل 4 ستاره امارات گرند در خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل 47 طبقه 430 اتاق دارد که اتاق های آن به سبک مدیترانه ای دکور شده اند و دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... هستند. مهمانان تور دبی 94 می توانند در باشگاه مجهز و زمین تنیس این هتل به تفریح بپردازند و همچنین مرکز اسپا دارای امکاناتی مثل سونا و اتاق بخار می باشد. در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر از خلیخ فارس وجود دارد که منویی متنوع از غذاهای بین المللی دارد. فاصله هتل تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی  و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

 زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.در تور دبی آذر 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

اتاق هتل امارات گرند دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امارات گرند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران لوکس ژاپنی okku در فوریه 2009 در خیابان شیخ زاید در طبقه اول هتل اچ افتتاح شده است. این رستوران به دلیل کیفیت خوب غذاهای آن سه سال متوالی برنده جایزه شد و غذاهای آن توسط بهترین و معروف ترین سرآشپزهای دنیا پخته و با تزئینی زیبا، در ظرف هایی جذاب سرو می شود. مسافران تور دبی آبان 94 می توانند در محیط گرم، صمیمی و دنج این رستوران لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند.

آدرس: The H Hotel Dubai, 1st Floor, One Sheikh Zayed Road, Dubai, United Arab Emirates

 

 

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

 

 

 

 

رستوران المحاره دبی

 

رستوران المحاره که به معنی صدف است از بهترین رستوران های جهان است و در طبقه زیرین برج العرب واقع شده است . قرار گیری این رستوران در کنار اکواریوم های زیبا، آن را به رستورانی خاص تبدیل کرده که مسافران تور دبی 94 می توانند در این رستوران تجربه ای متفاوت و  شگفت انگیز داشته باشند. کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران و محیط خاص آن لحظات زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

 

رستوران المحاره دبی

 

 رستوران المحاره دبی

 

رستوران المحاره دبی

رستوران المحاره دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

یکی از پارک های معروف دبی که ایرانی های مقیم دبی به آن علاقه نشان می دهند  پارک الوصل دبی است. هر چند پارک الوصل از محوطه ای وسیع برخوردار نیست اما یکی از پارک هایی است که بچه ها به آن علاقه زیادی دارند. ساعت کاری این پارک ۲۴ ساعته نیست. برای استفاده و بهره مندی از فضای سبز این پارک می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب در تور دبی به این مکان بروید. البته روزهای تعطیل تا ساعت یک و سی دقیقه شب پارک باز می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور دبی 94 می باشد.برای ورود به این پارک نیازی نیست ورودی بپردازید و استفاده از مکان کاملا رایگان است اما رعایت قوانین و ظوابط بسیار مهم می باشد. در ختان نخل اطراف این پارک بر زیبایی آن افزوده اند و به طور کلی پارک الوصل را با انبوه درختان نخل می شناسند.

 

 

پارک صفا در سال ۱۹۷۵ ساخته شده و جزو قدیمی ترین پارک های دبی به حساب می آید. مردم دبی به این پارک احساس تعلق زیادی دارند. اگر دوست دارید دو چرخه یا چهارچرخ سواری کنید می توانید این وسایل را در پارک اجاره کنید.هتل متروپولیتن درست در مقابل این پارک واقع شده است. اندازه ی پارک حدودا ۶۴ هکتار مساحت می باشد. مشاهده ی یک آب نمای زیبا و آبشار و دریاچه ای زیبا در کنار این پارک آن را تبدیل به یک مرکز تفریحی تور دبی کرده است.بخشی بسیار منحصر به فرد در پارک واقع است که محل نگهداری ماکت های اماکن دیدنی دنیا است. در این مکان می توان ماکت هایی برای تاج محل و برج ایفل مشاهده کرد.در باغ صفا دبی برای بازدید کنندگان تور لحظه آخری دبیامکانات بسیاری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بازی های رایانه ای، بازیهای الکترونیکی، ماشین بازی برای کودکان، بازی های نوجوانان، زمین های تنیس ، زمین های والیبال، فوتبال و بسکتبال و همچنین محوطه ای برای پیاده روی و دو اشاره کرد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

مرکز خرید دبی مارینا مال در چهار طبقه و در فضایی بزرگ میزبان بیش از 130 بازدید کنندگان تور دبی می باشد که به خاطر نزدیک بودن به ساحل فضا و چشم‌اندازی زیبا دارد. اینجا به بزرگی مرکز خرید امارات یا دبی مال نیست اما در عوض رستوران‌ها و کافه‌های روباز و مشرف به ساحل برای نفس تازه کردن و خوردن غذا یا قهوه‌ای دلچسب عالی برای مسافرین تور دبی وجود دارد. این مرکز عظیم دارای ۱۶۰ فروشکاه است . فروشگاه ها و برند های معتبری از قبیل ریبوک، منگو، بوتس، اسباب بازی فروشی، سوپرمارکت های زنجیره ای انگلیسی و تعداد زیادی کافه و رستوران در این مرکز خرید وجود دارد.مسافران تور دبی پاییز 94  اگر از شلوغی و هیاهوی دیوانه‌کننده مراکز خرید دیگر خسته شده باشند یا دنبال مرکز خریدی نزدیک دریا بگردند، «دبی مارینا مال» گزینه مناسبی می تواند باشد. هتل پنج ستاره مارینا درست کنار همین مرکز خرید قرار دارد. ساعت کار این مرکز برای گردشگران تور دبی شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و پنجشنبه تا یکشنبه از ۱۰ صبح تا نیمه شب می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید مارینا مال در دبی , مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل پنج ستاره و لوکس مارین بیچ ریزورت دبی در ساحل زیبای جمیرا واقع شده است و با امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم پذیرای مسافران تور دبی می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.این هتل و مرکز تفریحی دارای 195 اتاق می باشد.شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری میکند.این هتل دارای ۳ استخر شنا در محیط بازی و دارای یک ساحل خصوصی بسیار زیباست.میهمانان تور دبی مهر 94 هتل دبی مارین میتوانند ازسونا واستخر روباز هتل، لذت برده و یا ازخدمات ماساژ , فعالیتهای پینگ پنگ , تنیس و مرکز آب گرم وسلامت هتل بهره مند شوند.یکی از امکانات خوب هتل دبی مارین وجود مکانی برای نگهداری وبازی کودکان است.

دیگر امکانات هتل برای مسافران تور دبی شامل :

رستوران, اتاقهای پاک و بدون سیگار, گاوصندوق, فروشگاه در هتل , روزنامه, باغ,اتاقهای ضد صدا, پذیرش شبانه روزی , انبار بار و چمدان, امکانات جلسه و ضیافت,ترانسفر فرودگاه,خشکشویی, آرایشگاه , صرافی, خدمات کفش و واکس ,کرایه ماشین , فکس و کپی, لباسشویی, اتو کشی, فروشگاه هدایا وسوغات , مرکز تجارت و....می باشد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارین بیچ ریزورت دبی , هتل های دبی , بهترین هل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد