نوشته شده توسط : samiM


باغ راه ایرانی در جزیره کیش دارای مساحت 32 هکتاری در سمت جنوب بلوار ولایت که مابین میدان هرمز و میدان سعدی که به منظور ایجاد جاذبه گردشگری تور کیش 94 و همچنین معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف در کشورمان به مردم منطقه و مسافران تور کیش 94 ساخته شده است . قابل ذکر است که مجموعه باغ راه ایرانی دارای هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و آثار تاریخی شهرهای کشورمان می باشد از جمله میدان سعدی ، دروازه قرآن شیراز ، دروازه سی و سه پل اصفهان٫ دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه هارونیه مشهد، پل دختر لرستان، دروازه رق آباد کرمان، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیرانمی باشد همچنین در میدان هرمز با نماد سردر باغ ملی تهران قرار دارد . گردشگران تور کیش آبان 94 با بازدید از این مکان میتوانند 11 آبنما٫ رودخانه ای به طول 400 متر٫ 400 جوی آب و 9 نقاشی دیواری که مربوط به  فرهنگ ایرانی اسلامی می باشد را مشاهده کنند . 

 

 

بوستان دانشوران کیش جز جاذبه های جزیره کیش جذاب برای تور کیش آبان 94 می باشد که از بزرگترین بوستان هاى كيش است كه از لحاظ موقعیت مکانی روبرو به  بازار پرديس می باشد . سازمان منطقه آزاد كيش  در زمستان ماه سال 1376 اقدام به ساخت تنديس پانزده تن از دانشمندان معاصر ايران و نصب آن در اين بوستان نمود . ما به گردشگران تور کیش پاییز 94  پیشنهاد میکنیم که حتما از این بوستان بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بوستان های کیش , جاذبه های طبیعی کیش , جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM
 ورزش های دریایی  و تفریحات آبی جز جاذبه های توریستی کیش برای گردشگران تور کیش پاییز 94  می باشد . با وجود آبهای آرام خلیج فارس این امکان وجود دارد که ورزش های آبی انجام شود شما میتوانید جت اسکی یا  غواصی در این آبها انجام داده و لذت ببرید گردشگران تور کیش آبان 94 می توانند این تفریحات را در آبهای خلیج فارس تجربه کنند زیرا در نقاط دیگز امکان پذیر نیست البته باید گفته شود که تفرحات آبی در کیش نسبتا گران هستند.

 

کارتینگ تفریحی کیش جز جاذبه های گردشگری کیش و از تفریحات آن به حساب می آید . محیطی که برای این تفریح مفرح در نظر گرفته شده است پیستی به طول 800 متر می باشد که بزرگترین پیست در خاورمیانه است . گردشگران تور لحظه آخری کیش که به ماشین سواری علاقه دارند می تواند رفتن به این کارتینگ تفریحی کیش را در برنامه خود جای دهند . همچنین قابل ذکر است که در این پیست موتورهای چهار چرخ و ماشین های کنترل از راه دور نیز موجود می باشد که بازدید کنندگان می توانند استفاده کرده و خاطره ای خوش از سفر تور کیش لحظه آخری در ذهن خود حک کنند . وارد شدن به این کان طبق شرایطی انجام می شود که افراد باید دارای آنها باشند اول این که افرادی باید دارای  قدی ۱۴۰ سانتیمتر به بالا باشند و سن آن ها ۱۰ سال تمام باشد و همچنین برای افراد زیر ۱۶ سال باید به همراه یکی از والدین باشند . مسافران تور دقیقه 90 کیش که قصد رفتن به کارتینگ تفریحی کیش را دارند به میدان امیرکبیر و بعد از آن به بلوار خلیج فارس بروند. 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش , ورزش های دریایی کیش , بهترین تفریحات کیش , جاذبه های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش یک هتل دو ستاره است که به صورت هتل آپارتمان می باشد و مساحت آن حدود 20000 متر مربع است . این هتل در جنوب شرقی کیش و در ابتدای جاده جهان در نزدیکی ساحل است و فاصله این هتل تا فرودگاه 11 کیلومتر می باشد .این هتل دارای 932 اتاق و 276 تختخواب است که اتاق ها مجهز به تلویزیون، تلفن، یخچال، سرویس بهدتشتی ایرانی،حمام و مبلمان می باشند، اقامت در اتاق های مناسب و زیبای این هتل استراحت لذت بخشی را برای مسافران تور کیش آبان 94 به ارمغان می آورد.

امکانات هتل شباویز کیش

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

 هتل شباویز کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش ,



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شباویز کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

بازار مروارید کیش یکی از بزرگترین بازارهای جزیره کیش می باشد که شامل یک طبقه می باشد و نمای آن مانند بناهای دوره‌ هخامنشی و معماری باستانی ایران می باشد که برای مسافران تور کیش بسیار جذاب می باشد. این بازار ۱۲ ورودی و ۸ بازارچه دارد که تمامی آنها شامل اسم‌های ایرانی مثل آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، بیستون، ایران و آریا می باشد. یک تالار مرکزی که با گچ‌بری، سنگ‌کاری، مس کاری و یه آب‌نمای قشنگ تزیین شده است این بازارچه‌ها را به هم وصل میکند. درضمن هر شب برای گردشگران تور کیش در این مرکز خرید موسیقی زنده و قرعه کشی برگزار می شود. این بازار یک کافی شاپ و رستوران هم دارد.بازار مروارید کیش یکی از بازارهای مورد علاقه مسافران تور کیش است چرا که اجناس آن هم از لحاظ کیفیت و هم قیمتهای بازار مروارید کیش به نسبت بازارهایی چون مرکز تجاری کیش و پردیس ۲ پایین تر است .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار مروارید کیش , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

بازار ونوس هم یکی از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبا و مرجانی کیش است و امروزه بیش از ۱۵ سال از آغاز فعالیتش میگذرد.بازار ونوس کیش در ۲ طبقه احداث شده که بیشتر فروشگاههای آن مانند عرصه پوشاک زنانه در طبقه اول واقع شده اند و در طبقه دوم بازار بیشتر دفاتر اداری و خدماتی و... مشغول به فعالیت هستند . در این مرکز خرید فروش سایر محصولات خانگی کمتر مشاهده میشود.در قسمتی از بازار ونوس وسایلی برای بازی کودکان در تور کیش تعبیه شده است که خردسالان میتوانند در تور کیش مهر 94 ساعات دلپذیری را در آنجا داشته باشند.بازار ونوس در خیابان سنایی قرار دارد و بازار مریم در نزدیکی بازار ونوس می باشد . بیشتر  گردشگران تور کیش که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید مینمایند.
تلفن: 4422498 ,4421521

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار ونوس کیش , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

مجموعه تفریحی پارک دلفین ها با مساحتی حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقی جزیره كیش قراردارد. هتلهای سیمرغ و شباویز و کوثر از جمله هتلهایی هستند که در نزدیکی این مجموعه دیدنی برای راحتی مسافران تور کیش قرار دارند. بازار بین المللی مرجان نیز تنها بازار نزدیک به این مجموعه ارزشمند است. پارک دلفین های کیش شامل فضای سبز با انواع گونه‌های مختلف گیاهی و  باغ پرندگان اولین دلفیناریوم در ایران و پرطرفدارترین دیدنی های تور کیش است.متنوع ترین پستانداران دریایی ازجمله دلفین، شیر دریایی شمالی، شیر دریایی جنوبی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن و ... در بزرگترین دلفیناریوم خاورمیانه، پارک دلفین های کیش برای تماشا توسط مسافرین تور کیش جمع آوری شده اند. در این مجموعه بیش از 21 پستاندار دریایی در استخرهای به حجم 18000 متر مکعب آب دریا نگهداری می شوند و مهیج ترین نمایش هایی که در دنیا بی نظیر است برای مسافران تور کیش به اجرا در می آورند.فضای سبز پارک دلفینهای کیش شامل بیش از یكصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوكالیپتوس، آكاسیا، مورد، كهور، گل ختمى، شیشه شور، تكوما، سیاه نوفیلد، كند كارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه كاكتوس و سایر گیاهان است كه برای گردشگران تور کیش بسیار جالب می باشد و با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاك آن در نوع خود بی‌نظیر است.انواع پليكان ، شتر مرغ ، طوطى ماكائو ، طاووس ، انواع لك لك ، توكان ، توراكو ، قو ، پنگوئن و انواع جانوران نادرى مثل كروكوديل در پارک دلفین های کیش وجود دارند که در چند قدمی تماشاگران تور کیش بدون بودن در هر گونه بند و حصاری آزادانه زندگی میکنند .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک دلفین ها در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های گردشگری کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که به مرکزهای خرید و بازارهای جزیره کیش نزدیک می باشد. در نزدیکی هتل آریان کیش بازار پانیذ و بازار پردیس قرار دارد. هتل آریان کیش تقریبا 70 اتاق مجهز دارد . از امکانات هتل :  خشکشویی و سالن بیلیارد و سالن اجتماعات  کافی شاپ و رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ ودیگر امکانات دیگر می باشد.اقامت در این هتل در تور کیش 94 سرشار از آرامش می باشد.هتل آریان کیش در پشت هتل مریم و نزدیک به میدان امیر کبیر و در موقعیت خوبی نسبت به بازارهای جزیره قرار گرفته است . بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد.محیط مطبوع هتل آریان کیش میهمانان تور کیش مهر 94 را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان تور کیش پاییز 94 قرار داده است. لابی هتل بسیار زیبا بوده و دارای اینترنت پرسرعت میباشد. اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير اینترنت پرسرعت، سالن بیلیارد، سرو غذاهای ایرانی و فرهنگی به ميهمانان خود ارائه ميدهد. قيمت اتاق در هتل آريان کیش نسبت به دیگر هتلهای کیش بسیار مناسب میباشد.

هتل آریان کیش

 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

 

hotel shaygan kish

هتل شایگان کیش دراواخر سال 1381 تاسیس شد. طراحی این هتل زیباست و دارای سه آسانسور با دو منظره جزيره و خلیج چهار پله اضطراري است. اکثر اتاقهای هتل منظره زیبای دریا را دارد. و به بازارهاي پانيذ و مرکز خرید پرديس با راحتی قابل دسترسی می باشد به همین دلیل موقعيت هتل شایگان کیش را در جايگاه خاصی از میان هتلهای کیشقرار گرفته است. رستوران هتل بسیار زیبا است و با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان تور کیش 94 خود پذیرایی می کند. هتل شایگان کیش دارای باشگاه ورزشی می باشد که شامل سونای بخار و خشک , استخر سر پوشیده , جکوزی و بدن سازی , ماساژ , استخر ویژه کودکان , سالن بیلیارد برای علاقه مندان, کلوپ بازی برای کودکان , اسنوکر می باشد و شما لحظات خوبی را می توانید در هتل شایگان کیش در تور لحظه آخری کیش تجربه کنید.

 رستوران هتل شایگان کیش

 

اتاقهای هتل شایگان کیش

 

اتاقهای هتل شایگان کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش , بهترین هتل های کیش, شیک ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد